• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai 20.5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tämä kans mukana kuhan paranee Viron prätkäreissulta saamasta flunssasta. Toisaalta sanonnan mukaan sillä se lähtee millä se on tullutkin siis lisää
062802moto_prv.gif

Noh. Tää viittais varovaisen Alustavasti. Jos löydän kyseisen paikan.. Nimim. Lupa käydä Espoossa vain töissä  
wink.gif

Vai huolitaanko rookiet mukaan?

mahtuisikohan tällänen kaukainen matkalainen kruisaileen mukaan jos vaan  kerkeää eikä eksy ennen kehäkolmosta  
biggrin.gif

Tääki ois vihdoin tulossa mukaan jos vaan saan tehtyä uuden telineen kilvelle ennen sitä. Yhen telineen paskoin viime kesänä pk-ajelulla ja nyt on taas rikki.
biggrin.gif

No niin! Nyt olisi tarkoitus tulla mukaan 2mopoa siis lisää
062802jumpie_prv.gif
Toivon mukaan vaan kerkeämme paikkalle
062802moto_prv.gif

Törkeen hienoo säätä luvassa.. eli kaikki joukolla mukaan.
toki voi tulla prätkälläkin
biggrin.gif

Noh. Tää viittais varovaisen Alustavasti. Jos löydän kyseisen paikan.. Nimim. Lupa käydä Espoossa vain töissä  
wink.gif

Toki..

tuolla http://www.suomenkalastusmatkailu.fi/bembolenkahvitupa/
Jos tuntuu epävarmalt ni tehää tällit johonki ja ajellaa yhes mestoille. Ehdottomasti tuu mukaan vaan, alkuunsa sinne perään mun kaveriks
062802jumpie_prv.gif
Tai siis, mä en viä tiiä lähenkö ajamaan mutta lähtökaffelle ainakin, ajoihin lähtö riippuu a) niskan ja b) takanakin kunnosta....

Täältä ollaan myös tulossa. Ekat pk:t tälle kesälle. Viime kesänä muutamassa jo tulikin oltua.

wink.gif

Toki..

tuolla http://www.suomenkalastusmatkailu.fi/bembolenkahvitupa/
Jos tuntuu epävarmalt ni tehää tällit johonki ja ajellaa yhes mestoille. Ehdottomasti tuu mukaan vaan, alkuunsa sinne perään mun kaveriks
062802jumpie_prv.gif
Tai siis, mä en viä tiiä lähenkö ajamaan mutta lähtökaffelle ainakin, ajoihin lähtö riippuu a) niskan ja b) takanakin kunnosta....
Google streetview osasi kertoa että oon tosta ajellu ohi useampaan otteeseen, joten siellä nähdään. Vähänkö jännää.
062802jumpie_prv.gif

Näyttäkää sitten terassilta peukkua kun asettelen mopedin kyljelleen siihen rivin jatkoksi
wink.gif

Back