Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossahan se, ja tarkempi linkkinä.Reittiä ei nyt tuu kun olin jostain syystä unohtanut käynnistää tallennuksen. Huomasin vasta Lopen Nesteen pihassa.
Oma moka, sorry!!!
Varmaan joku muu laittaa tuo meille näkyviin.
Hyvä kun pääsit kotia vaikka me karattiinkin kesken matkan. Ja höpöpöpö mitää köröttelyy, sähän vedit ku mikäki rr-kuski. Ens kerralla sitte taasen mukaan, nyt kun oot nähny että ei tuolla ihmiset pure. Taino, kyllä ne varmaan puris jos pyytäsAnteeksi kaikille takana ahdistuneille köröttelystä, välillä iski pieni jänskätys![]()
Minä se taisin perässä loppumatkan tulla. Iski täydellinen suuntavaiston pettäminen, heti kun lähdettiin kehälle oli reitti taas tuttuakin tutumpaa..Ekakertalainen pääsi myös kotio, kiitosta kovasti. Olihan lystiäJa kiitos myös kotimatkaseuralle, nimimerkeistä ei kyllä ole mitään muistikuvaa, keitähän mahdoitte olla..![]()
Sitä on liikkeellä, mä eksyin jo ekassa tienhaarassa, unohdin että kakkostielle piti päästä...sitten kiertelinkin Vojakkala-Loppi-Läyliäinen-Selki-Lepsämä jne.Iski täydellinen suuntavaiston pettäminen
Samat sanat tuli täältäpäinPK-ajelut on muuten siitä kivoja, et siellä tapaa ihmisiä, ketä ei oo nähny yli kymmeneen vuoteen...
Öhöm...öhöm...Sorry hämmennyksestä siellä letkassa, mutta tulipahan nähtyä yhtä ja toista - paljon jäi mieleen virallisen .org! ryhmäajo-ohjeen laadintaa varten![]()
hauskaa sinänsä että siinä edellämennessäkin vääntyi naama kerta pari kysymysmerkin mutoiseksi, kun peilissä vaihtui mopon väri tuon tuosta. Oli se vaan hywä että olin siinä tulppana, hiukan rauhoittamassa tilannettaÖhöm...öhöm...Sorry hämmennyksestä siellä letkassa, mutta tulipahan nähtyä yhtä ja toista - paljon jäi mieleen virallisen .org! ryhmäajo-ohjeen laadintaa varten![]()
Ryhmä-ajon ohjeiden laatija taitaa olla oikein "pukki kaalimaan vartijana"
Hyvä kikka tuo pyörän ja asusteiden vaihto niin kukaan ei heti tunnista![]()
Tuollainen säikyttely muistetaan..
Ensi kerralla tarkkaile selustaasi![]()
Minä ajelin teidän mukana, siihen asti kunnes käännyitte Katriinantien suuntaan, mä jatkoin Kehä3:sta.Ekakertalainen pääsi myös kotio, kiitosta kovasti. Olihan lystiäJa kiitos myös kotimatkaseuralle, nimimerkeistä ei kyllä ole mitään muistikuvaa, keitähän mahdoitte olla..![]()
Anteeksi kaikille takana ahdistuneille köröttelystä, välillä iski pieni jänskätys![]()
Kuuluu mielestäni hyviin tapoihin palauttaa lompakko johonkin kun sen sisältä on monesti saakelin arvokasta.Avopuolisolta vielä kerran iso KIITOS lompakon palauttajalle, (Espoon shell)(Haja mielinen mamma)![]()
![]()
Kuuluu mielestäni hyviin tapoihin palauttaa lompakko johonkin kun sen sisältä on monesti saakelin arvokasta.Avopuolisolta vielä kerran iso KIITOS lompakon palauttajalle, (Espoon shell)(Haja mielinen mamma)![]()
![]()
![]()
Hyvät oli kurvailut ja keli kuin morsian.
no sit mamma pitää vaihtaa johonki pirtsakkaan teuvo loman tyyppiseen poikaan, sillä mihin ne mammat lompsastaan pääsis...Kuuluu mielestäni hyviin tapoihin palauttaa lompakko johonkin kun sen sisältä on monesti saakelin arvokasta.Avopuolisolta vielä kerran iso KIITOS lompakon palauttajalle, (Espoon shell)(Haja mielinen mamma)![]()
![]()
![]()
Hyvät oli kurvailut ja keli kuin morsian.![]()
Tullaan kyllä uudestaan, ja tällä kertaa mamma saa jättää lompsan kotiin![]()
sä voisit pian alkaa muutella nikkiäs muotoonkiitän, kiva reitti, mahti-ilma ja mahottoman hieno letka![]()
Raktori kyllä siirsi sydämmen hetkeks uuteen rytmiin...
Hyvä, että joku kävi ulkoilluttamassa bladea noin kauniina päivänä, kun en itse päässyt. Oli se, niin surkean näköisenä yksin pölyisessä tallissa. Ja varmasti teki sullekin ihan hyvää päästä ajeleen HondallaValtaisa kiitos Katuhaukalle tuliterän lainastaNormisti lainamopo olisi tullut takaisin pestynä, mutta meni niin myöhään ettei ehtinyt
Kaffet tms. tarjoon kyllä joskus ilman muuta.![]()
Teki Riisorille vähän liiankin hyvää, olisipa nähnyt....Hyvä, että joku kävi ulkoilluttamassa bladea noin kauniina päivänä, kun en itse päässyt. Oli se, niin surkean näköisenä yksin pölyisessä tallissa. Ja varmasti teki sullekin ihan hyvää päästä ajeleen HondallaValtaisa kiitos Katuhaukalle tuliterän lainastaNormisti lainamopo olisi tullut takaisin pestynä, mutta meni niin myöhään ettei ehtinyt
Kaffet tms. tarjoon kyllä joskus ilman muuta.![]()
![]()