• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai 20.5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Reittiä ei nyt tuu kun olin jostain syystä unohtanut käynnistää tallennuksen. Huomasin vasta Lopen Nesteen pihassa.
Oma moka, sorry!!!

Varmaan joku muu laittaa tuo meille näkyviin.
Tuossahan se, ja tarkempi linkkinä.

normal_pk_2010-05-20.jpg

Anteeksi kaikille takana ahdistuneille köröttelystä, välillä iski pieni jänskätys  
wink.gif
Hyvä kun pääsit kotia vaikka me karattiinkin kesken matkan. Ja höpöpöpö mitää köröttelyy, sähän vedit ku mikäki rr-kuski. Ens kerralla sitte taasen mukaan, nyt kun oot nähny että ei tuolla ihmiset pure. Taino, kyllä ne varmaan puris jos pyytäs
smile_org.gif

Ekakertalainen pääsi myös kotio, kiitosta kovasti. Olihan lystiä
062802jumpie_prv.gif
 Ja kiitos myös kotimatkaseuralle, nimimerkeistä ei kyllä ole mitään muistikuvaa, keitähän mahdoitte olla..
Minä se taisin perässä loppumatkan tulla. Iski täydellinen suuntavaiston pettäminen, heti kun lähdettiin kehälle oli reitti taas tuttuakin tutumpaa..

Mutta kivvaa oli ja kiitosta taas vetäjille. Toista kertaa mukana ja aina vaan mukavammalta tuntuu.

Sorry hämmennyksestä siellä letkassa, mutta tulipahan nähtyä yhtä ja toista - paljon jäi mieleen virallisen .org! ryhmäajo-ohjeen laadintaa varten
wink.gif
Öhöm...öhöm...
Ryhmä-ajon ohjeiden laatija taitaa olla oikein "pukki kaalimaan vartijana"
Hyvä kikka tuo pyörän ja asusteiden vaihto niin kukaan ei heti tunnista  
biggrin.gif

Tuollainen säikyttely muistetaan..
Ensi kerralla tarkkaile selustaasi  
tounge.gif

Sorry hämmennyksestä siellä letkassa, mutta tulipahan nähtyä yhtä ja toista - paljon jäi mieleen virallisen .org! ryhmäajo-ohjeen laadintaa varten
wink.gif
Öhöm...öhöm...
Ryhmä-ajon ohjeiden laatija taitaa olla oikein "pukki kaalimaan vartijana"
Hyvä kikka tuo pyörän ja asusteiden vaihto niin kukaan ei heti tunnista  
biggrin.gif

Tuollainen säikyttely muistetaan..
Ensi kerralla tarkkaile selustaasi  
tounge.gif
hauskaa sinänsä että siinä edellämennessäkin vääntyi naama kerta pari kysymysmerkin mutoiseksi, kun peilissä vaihtui mopon väri tuon tuosta. Oli se vaan hywä että olin siinä tulppana, hiukan rauhoittamassa tilannetta
biggrin.gif

Olipas muikee reissu. Vauhti paikallaan, loistavaa jengiä, uusia kasvoja, reipas 60 mopon respecti-letka (oli muutes melko siistii ajaa pari risteystä, nousta mäen päälle ja katsoa olkansa yli kilsan päähän pellon taakse, josta vyöryi loppumaton nauha fillareita).

Kiitos vetureille, ja häntäheikeille.

Ekakertalainen pääsi myös kotio, kiitosta kovasti. Olihan lystiä
062802jumpie_prv.gif
 Ja kiitos myös kotimatkaseuralle, nimimerkeistä ei kyllä ole mitään muistikuvaa, keitähän mahdoitte olla..

Anteeksi kaikille takana ahdistuneille köröttelystä, välillä iski pieni jänskätys  
wink.gif
Minä ajelin teidän mukana, siihen asti kunnes käännyitte Katriinantien suuntaan, mä jatkoin Kehä3:sta.

Jokainenhan ajaa omien taitojensa/halujensa mukaan, kuten on nähty liiiiika yrittäminen kostautuu, sitäpaitsi, Hyvinhän tuolla ajelit.

Avopuolisolta vielä kerran iso KIITOS lompakon palauttajalle, (Espoon shell)  
062802jumpie_prv.gif
 (Haja mielinen mamma)  
biggrin.gif
Kuuluu mielestäni hyviin tapoihin palauttaa lompakko johonkin kun sen sisältä on monesti saakelin arvokasta.  
smile_org.gif

Hyvät oli kurvailut ja keli kuin morsian.
bowdown.gif

Tullaan kyllä uudestaan, ja tällä kertaa mamma saa jättää lompsan kotiin
biggrin.gif
no sit mamma pitää vaihtaa johonki pirtsakkaan teuvo loman tyyppiseen poikaan, sillä mihin ne mammat lompsastaan pääsis...

rah rah rah.....

"miiiiksei aina voi olla perjantai perjantai perjantai.. miiiiiksei aina voi olla perjantai perjantai perjantaaaaaiiiiii"

withstupid.gif

kiitos tr3 reiteistä ja vedosta. Porukkaa oli todella mukavasti ja ajelutkin sujui hyvin. Mukava nähdä kuinka paljon joka kerta tulee uusia kuskeja mukaan ja kaikille jotka vielä empii niin mukaan vaan, koska porukassa tämäkin on mukavampaa.
062802moto_prv.gif

kiitän, kiva reitti, mahti-ilma ja mahottoman hieno letka
062802jumpie_prv.gif

Raktori kyllä siirsi sydämmen hetkeks uuteen rytmiin...

Mistä niitä itikoita riittää ?
Mulla oli pyörässä ja varusteissa 136456 kpl (laskin juuri)
Jäikö muille enään yhtään ?

Kuinka valkoisesta pyörästä saadaan "itikan musta" muutamassa tunnissa.  
eek.gif

Valtaisa kiitos Katuhaukalle tuliterän lainasta
bowdown.gif
Normisti lainamopo olisi tullut takaisin pestynä, mutta meni niin myöhään ettei ehtinyt
bawling.gif
Kaffet tms. tarjoon kyllä joskus ilman muuta.
Hyvä, että joku kävi ulkoilluttamassa bladea noin kauniina päivänä, kun en itse päässyt. Oli se, niin surkean näköisenä yksin pölyisessä tallissa. Ja varmasti teki sullekin ihan hyvää päästä ajeleen Hondalla
tounge.gif

Valtaisa kiitos Katuhaukalle tuliterän lainasta
bowdown.gif
Normisti lainamopo olisi tullut takaisin pestynä, mutta meni niin myöhään ettei ehtinyt
bawling.gif
Kaffet tms. tarjoon kyllä joskus ilman muuta.
Hyvä, että joku kävi ulkoilluttamassa bladea noin kauniina päivänä, kun en itse päässyt. Oli se, niin surkean näköisenä yksin pölyisessä tallissa. Ja varmasti teki sullekin ihan hyvää päästä ajeleen Hondalla  
tounge.gif
Teki Riisorille vähän liiankin hyvää, olisipa nähnyt....
Älä anna sille Hondaa enään, siitä tulee ihan mahoton  
biggrin.gif

Ei ollut ollenkaan lasten katsottavaa.

Back