• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 14.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Apus peräpaikka
thumbs-up.gif

Jos paikanvarauksen johdosta suoppous tai sikisikövikisi uhkaa sakinhivutuksella saunan takana, voin harkita muutakin sijaintia letkassa.
No tota ihan sakiks mua ei voin kutsua, ellei toi suopo tuu mukaan, niin sithän meitä on jo sakki, eli kax. Mut määää piän perääää. Älä pahastu. Ajelet sit ihan vaikka siinä edessä. Tosin siihen näytäis olevan tunkua, kun ketjua lukee läpi.
nixweiss.gif
No ei tartte ajella sit yssisseen.

No kun kauheesti oon kuullut hyvää .Orgin reissuista, niin ehkä mä uskaltaudun jonon viimeiseksi...  
062802moto_prv.gif
Joo ORG reissut on kaikki JEES
062802jumpie_prv.gif
, Mutta kannattaa kyllä harkita lähdetkö tänne jos et ennen ole ollu. Rookie ajoja tai ratapäiviä alle?
Ja jo niin monta kertaa kuten aiemminkin itse olen vieläkin raksahommissa.
bawling.gif

Jaaha ja työnantaja oli blokannu noi kuvagalleriasivut ettei voinu ees aiheeseen sopivaa kuvaa liittää.

Nyt vaikuttaa ihan siltä että tätä reissua ei passaa missata. Kerkee ton talon myöhemminkin tehdä
biggrin.gif

bowdown.gif
Woaah tuli sitten sekin koettua...!!
"Hei kato isi, mä lennän!" Olihan hulppeeta!
(Niin siis en kaatunut kuin ei tainnu kukaan muukaan sillä yhellä pätkällä, mutta melko varma olen että pyörä taisi olla ilmassa pari kertaa...)
Poistuin väsyneenä mutta onnellisena 54:lla.
Kiitos tästä! Tietääpähän mihin TouRinki letkan vie tossa joku kerta...

Kiitos taas kaikille.. varsinkin veturille makeesta reitistä  
062802jumpie_prv.gif
perässä pysyttiin  
tounge.gif

Nyt maistuu  
033102beer_1_prv.gif
ja sauna....

Kiitoksia kaikille tasapuolisesti hauskasta reissusta. Oli hienoa olla pitkästä aikaa mukana, vaikka melkein lentää
062802jumpie_prv.gif

te taisitte käydä siellä hyppyri reitillä missä lennätettiin viime kesänä jonossa kingiä,kikseriä ja äfjiitä
biggrin.gif
aivan loistava pätkä..

Kiitoksia kaikille ja tietystiveturille hienosta reitistä. Ensikertalainenkin pysyi pystyssä koko reitin ja mukavia mutkiakin oli kiitettävästi.

Olen sitä minäkin ollut "korkeanpaikan harjoitusleirillä"
3 viikkoa laiturilla maannut, jalat järvessä ja lonkero tölkki toisessa kädessä.......
Tulossa ollaan.
Kummallas puolella Hondassa oli kytkin ja jarru ?  
biggrin.gif
Joo havaittu on, että oot sekasin, sössit sit degen pään sekasin ja nyt joku johto on väärin eikä menny häly päälle
eek.gif
bawling.gif
tounge.gif
crazy.gif

Ajoin taas perinteisesti puolet lenkistä ja se lentorata oli gaaameeee
biggrin.gif

Haa. Kerrankin riiriin reissulla kaikki pääsi omin renkain alusta loppuun asti. Kiitos siitä kaikille edellä menneille, ei onneks tullu mulle ylimääräistä iltapuhdetta.
bowdown.gif
Pikkusen etukäteen pelkäsin ton lentoreitin aiheuttavan joitakin tappioita, mutta mitä vielä.
062802jumpie_prv.gif
Tuo muuten sattuu oleen appivanhempien mökkitie, joten tunnen nuo paikat aika hyvin. Muutaman kerran sahannu sitä edes takas. En rupee sitä mainostaan, koska on yksityistie ja 40 rajotusta koko pätkä, siis se yksityistiepätkä ja sattaa olla, että jos siellä "liikaa" lennätellään, voipi nuo osakkaat keksiä jotain kommervenkkejä. Tuolta päin tullessa se loppu, yksityistien jälkeen, onkin sit aikas makee, mut aika lyhyt. Kiitti vetäjälle aivan loistavasta reittisuunnittelusta ja perälläkään ei tarvinnu kauheesti himmailla, mukavaa vauhtia ajo kaikki. Eli pukama kiittää ja kuittaa.
buttrock.gif

noniin, kiitos vedättäjälle! jees kyydit ja reitit. siki päälliköi pukamana jotta päästiin turvallisesti tienvarresta liikkeelle, kiitos. ja kaikki muut thx. jotenkin oli varautunut olo kun luki alustuksen, mutta eihän tällä porukalla mitään onkelmia tule... tackar o pockar
buttrock.gif
062802jumpie_prv.gif

Back