• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 14.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oliks tää eturenkaan säästöpätkä karkkilan lähellä? Kuulostaa samalta
biggrin.gif

Tampereelta pois tullessa viimekesänä taidettiin ajaa tuo.

Olen sitä minäkin ollut "korkeanpaikan harjoitusleirillä"
3 viikkoa laiturilla maannut, jalat järvessä ja lonkero tölkki toisessa kädessä.......
Tulossa ollaan.
Kummallas puolella Hondassa oli kytkin ja jarru ?  
biggrin.gif
Joo havaittu on, että oot sekasin, sössit sit degen pään sekasin ja nyt joku johto on väärin eikä menny häly päälle    
eek.gif

bawling.gif

tounge.gif

crazy.gif
Ei voi olla totta, en usko..
Sen minkä huollamme, sen korjaamme  
biggrin.gif

Onneksi heti ilmoitimme, että takuu on voimassa niin kauan kun perävalot näkyy. Perävalot taisi hävitä Hämeenlinnassa  
tounge.gif

Riisorille kiitos suunnistamisesta. Paljonko KTM jätkät maksoivat että ajatit sen "pomppulinna" tien ? Sehän oli kuin KTM mainospätkässä.
Dege kun nousi ajamaan seisten jalkatapeille ja samalla lailla tuli joku GS vastaan, niin alkoi näyttämään Paris-Dakarille  
biggrin.gif

Sinne kun viedään koptereita, niin niissä on runko poikki  
biggrin.gif

Tyypit ajo taas jotain viittäsataa mun himan ohi - meinas herneen poiminta häiriintyy  
biggrin.gif
laitoithan kaikki herneet koriin, etkä vahingossa nenuun?  sorry, oli niin maukkaasti tarjolla...
smile_org.gif
Laiton ne kulhoon - olisin vetäny nenuun ne, mut hämmästelin teitä niin unohin  
nixweiss.gif
 Aika vähän teitä oli kun vertaa edellisen kerran torpan ohitukseen mikä kesti jotain puolituntia
biggrin.gif
Kolkytseiska oli ekalla paussilla Marttilassa laskennan tulos. Lomat näemmä verottaa osallistujajoukkiota.

No kun kauheesti oon kuullut hyvää .Orgin reissuista, niin ehkä mä uskaltaudun jonon viimeiseksi...  
062802moto_prv.gif
Joo ORG reissut on kaikki JEES  
062802jumpie_prv.gif
, Mutta kannattaa kyllä harkita lähdetkö tänne jos et ennen ole ollu. Rookie ajoja tai ratapäiviä alle?
Kiitos vinkistä; ikävä kyllä en ehtinyt nähdä sitä ennen lähtöä. Rata-ajot on mulla kuitenkin tällä hetkellä hieman kyseenalaiset; pääsin viimein kokeilemaan touhua pari viikkoa sitten, ja tuloksena oli mutkalle vääntyneitä jalkapedaaleja...
----
Reissu meni allekirjoittaneelta kuitenkin ihan jees. Tai ainakin sen mun takana ajaneen kanssa käydyn keskustelun jälkeen (kiitos, kuka ikinä olitkin), jonka johdosta tuli siirryttyä letkan puoliväliin. Sorry vielä kaikille muillekin alkuvaiheessa mun takana ajaneille, jos se mun ajorytmi oli hieman häiritsevä...
withstupid.gif

Ja kiitokset vetäjille, ja kaikille mukanaolijoille.
bowdown.gif
Täytyy tulla ens viikolla uudestaan mukaan, ja varata samalla paremmin aikaa, ettei tarvitse taas puolivälissä karata pois.  

F.

Back