Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei voi olla totta, en usko..Joo havaittu on, että oot sekasin, sössit sit degen pään sekasin ja nyt joku johto on väärin eikä menny häly päälleOlen sitä minäkin ollut "korkeanpaikan harjoitusleirillä"
3 viikkoa laiturilla maannut, jalat järvessä ja lonkero tölkki toisessa kädessä.......
Tulossa ollaan.
Kummallas puolella Hondassa oli kytkin ja jarru ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laitoithan kaikki herneet koriin, etkä vahingossa nenuun? sorry, oli niin maukkaasti tarjolla...Tyypit ajo taas jotain viittäsataa mun himan ohi - meinas herneen poiminta häiriintyy![]()
Laiton ne kulhoon - olisin vetäny nenuun ne, mut hämmästelin teitä niin unohinlaitoithan kaikki herneet koriin, etkä vahingossa nenuun? sorry, oli niin maukkaasti tarjolla...Tyypit ajo taas jotain viittäsataa mun himan ohi - meinas herneen poiminta häiriintyy![]()
![]()
Kolkytseiska oli ekalla paussilla Marttilassa laskennan tulos. Lomat näemmä verottaa osallistujajoukkiota.Laiton ne kulhoon - olisin vetäny nenuun ne, mut hämmästelin teitä niin unohinlaitoithan kaikki herneet koriin, etkä vahingossa nenuun? sorry, oli niin maukkaasti tarjolla...Tyypit ajo taas jotain viittäsataa mun himan ohi - meinas herneen poiminta häiriintyy![]()
Aika vähän teitä oli kun vertaa edellisen kerran torpan ohitukseen mikä kesti jotain puolituntia![]()
![]()
Kiitos vinkistä; ikävä kyllä en ehtinyt nähdä sitä ennen lähtöä. Rata-ajot on mulla kuitenkin tällä hetkellä hieman kyseenalaiset; pääsin viimein kokeilemaan touhua pari viikkoa sitten, ja tuloksena oli mutkalle vääntyneitä jalkapedaaleja...Joo ORG reissut on kaikki JEESNo kun kauheesti oon kuullut hyvää .Orgin reissuista, niin ehkä mä uskaltaudun jonon viimeiseksi...
, Mutta kannattaa kyllä harkita lähdetkö tänne jos et ennen ole ollu. Rookie ajoja tai ratapäiviä alle?![]()