• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 12.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
omg.gif

Jopas on kaikilla sanainen arkku aukeutunut
crazy.gif

Mulla oli taas järkkyhauskaa enkä valita mistään. Okei joo mä olinkin vaan kyydissä.. Kiitokset tukelle, tonnille ja matille kuskailusta.
062802jumpie_prv.gif
Hattara sai loistokyydit ja pari mahti ilmalentookin ;)

En tiiä mistä oli kyse mut se ilmiriita missä huudettiin jenginkeruu/spaddubreikillä kovempaa kuin papattimien soundi... Omat hiekkalaatikot vois olla ratkaisu..?
shaun.gif

kynttila.gif
Martin kuulumiset:
8000 kilsaa puhdasta iloa ja ajamisen kauneutta.
R.I.P. my beloved white ride.
kynttila.gif

Pörröpää keskittyy ainakin hetkellisesti nyt himan bongaamisen, kiitokset The Great Samurai sympatiasta ja parista muustakin jutust
bowdown.gif

Ozilla.. halit anytime

Tunnustan että olen tehnyt väärin nimimerkkiä "Mikkey" käyttävää kuskia kohtaan ohittamalla hänet selkeästi vastoin sääntöjä.

Herne nenässä kirjoittelin vielä ilkeästi piikitellen ja karrikoidusti.

Olen tästä vilpittömästi pahoillani, kuten totesin, en ymmärtänyt asian vakavuutta tai tekemäni vääryyden suuruutta.

Testedes lupaan kiltisti ajella peesissä (en kuitenkaan ihan niin peesissä kuin sen yhden mustarastaan kanssa
wink.gif
) ja vaihtaa paikkaa vain sääntöjen sallimalla tavalla. Piiskaan itseni ja lupaan pitää sikivikille seuraa joku torstai, opin varmasti tavoille ja ehkä voidaan jutella vanhoista hyvistä ajoista kun oltiin pelkkiä nörttejä eikä tosi motoristeja.

Toivon että nämä PK tapahtumat voivat jatkua samoissa leppoisissa merkeissä kuin ennenkin, itse olen suuresti nauttinut näistä vaikka välillä seisotaankin odottelemassa.
Varsinkin vetäjille nostan hattua, ei ole vaarmaan aina herkkua paimentaa laumaa ja suunnitella mutkia mutta keep it up, tää on parhautta.

vihellettäskö tässä kohtaa peli poikki ja todettaisiin seuraavaa:

Säännöt (ja hiton hyvät sellaiset) on olemassa ja niitä odotetaan kaikkien peekoilla noudattavan. Asiasta voi aikuisten kesken jutella, mutta sivistyneesti ja tarpeettomasti julkisesti sormella osoittamatta.

Ollaan jatkossakin hauska ja nasta prätkäporukka joka ajelee siksi että se on sairaan siistiä ja siitä tulee mieletön vapauden tunne. Pidetään jatkossakin ovet auki kaikille, mutta siistin vinkin antamisestakaan ei sovi kenenkään suuttua. Myös vetureiden ja perämiesten/-naisten kuuluu saada nauttia reissuista eikä kuluttaa koko tehtyä reittivaivaa tien poskessa seisten tai ojan pohjalla jumpaten.

Eiköhän kaikille tässä vaiheessa ole selvää että peekoilla ajetaan jouhevasti edeten ja vasta-alkajille löytyy näiden sivujen kautta niin ikään mahtavasti suunniteltuja reittejä, joissa maisemat ovat paremmin tarkasteltavana.

Lopetetaan turha päteminen ja itsensä jalustalle nostaminen, sekä ansiottoman "mukagloorian" haaliminen.

Veturi määrää reissullaan matkavauhdin sekä suunnan ja jos se ei tyydytä tai on liikaa, niin uukkaria kehiin ja omille teille, piste.

Iloisiin jälleennäkemisiin
wink.gif

Jotta tää ei menis nyt ihan vaan huuteluks niin mun täytyy reissussa mukana olleena todeta että eilinen(kin) reissu oli kuitenkin erittäin mukava ja ihmiset oli hyvällä päällä. Että nyt ne jotka ei paikalla ollu niin elkää ny vaan luulko että siellä oltiin/ollaan kulmat kurtussa. Hyvä henki siellä vallitsi, niinkuin kaikilla muillakin peekoilla. Ja hei, kukaan ei kontannu.

Tekis mieli luvata etten ikuna enää kommentoi yksittäisiä tapahtumia mutta kun en kuitenkaan pysty sitä pitään niin enpä taija luvata
blush.gif

Muutkin mukana olleet, ette varmaan kiistä etteikö reissu kokonaisuutena ollut kiva.

EDIT Oho, muutama muu ollu ns. samoilla linjoilla kun tota rustasin
tounge.gif
No hei, huomenna lisää mut silleen kivasti
inlove.gif

Mutta eikös tämä ole ihan perinne että torjantaipeekoiluita ruoditaan? Mitäs me muuten töihin tylsistyvät tehtäisiin? Ellei konttauksia jeesustella, pohditaan mentiinkö liian kovaa vai jouduttiinko odottamaan 3 minuuttia liian pitkään? Riittikö kaikille kahvia? Kestikö peräpukaman hermot? Ja ainakin viimeistään jännityksellä odotetaan ArvatkaaKenen painavaa pistettä orastavan iloiselle kinastelulle?
tounge.gif

Mielipiteet on kuin persereikiä, kaikilla on omansa. Siksi yhteiskunnassa (ja peekoon vajaa sata pyörää voidaan laskea jo omaksi mikro-yhteiskunnakseen
biggrin.gif
) on sääntöjä ja edellytys joustavuudelle on että niitä noudatetaan. Sokeasti, vaikka välillä se tuntuisikin vähän kurjalta omalle egolle tai hauskanpidolle.

Kettu kuittaa, jos mä nyt vihdoin osaisin olla hiljaa. Duunipäivä ainakin loppuu, se edesauttaa asiaa
033102bebe_1_prv.gif

Nyt vasta ennätin kommentoimaan..

Kaikinpuolin oli loistosettiä, mutkat oli hienoja, sää oli hieno,
fiilis oli erinomainen ja seura parasta mahdollista
smile_org.gif

Jännästi ei sattunut silmiin tai korviin yhtään mitään omituista
hiihtelyä tai kitarisojen lepatusta tuulessa  
biggrin.gif

Ehkä mieleenpainuvin kohta oli odotella reilu parikymmentä minuuttia loppupäätä keskellä hämärtyvää iltaa
(ilmeisestikin sen konerikon tms. takia). Kävinpä ajelemassa tuloreittiä tuona
odotusaikana takaisinpäinkin jonkin verran ja heittämässä morot muutaman edellisen risteyksen merkkaajalle
biggrin.gif

Kyytiläinen jäi merkkaamaan omaa risteystä
wink.gif
ja oli kuulemma herättänyt melkoista hilpeyttä/ihmetystä parissa
ohi ajaneessa patsastellessaan keskellä korpea ajokamoissa  
tounge.gif

Mutta ehdottomasti menee listalla korkealle tämän kauden ajoista
bowdown.gif

P.S. Onneksi et puimurikuski kaatanut meikäläisen jopoa samalla, kun oma puimurisi meni lepäämään kyljelleen
abc nro kahden parkkiksella.. ei ollut monesta sentistä kiinni  
crazy.gif

Kyytiläinen jäi merkkaamaan omaa risteystä
wink.gif
ja oli kuulemma herättänyt melkoista hilpeyttä/ihmetystä parissa
ohi ajaneessa patsastellessaan keskellä korpea ajokamoissa  
tounge.gif
Hihhei... visiiri kiinni seisoin tosiaan siinä risteyksessä ja ketään muita, ei edes mopoa näy mailla eikä halmeilla...

tuli sitten muutama mopo vastaan, morotin org-morotuksella kun luulin että tuttuja mopojahan sieltä tulee muttei ollutkaan... ja siihen sitten pysähtyivät kysymään että missäs mun mopo ja oonko org:laisia
smile_org.gif

Ei helvata... Mä voin sieluni silmin nähä kun Kirsi on jääny korpitaipaleelle seisoon keskelle risteystä
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
Vähänkö repesin, onneks punggulasi oli just tyhjentyny
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Ei helvata... Mä voin sieluni silmin nähä kun Kirsi on jääny korpitaipaleelle seisoon keskelle risteystä
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
Vähänkö repesin, onneks punggulasi oli just tyhjentyny
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Arvaappa oliko mulla hauskaa
biggrin.gif

...ja kaikki ohi menevät autoilijatkin himmailivat vähän ennen minua ja sitten kohdalla äkkiä kaasua, tiedä mikä ihme hiippari siellä seisoo
tounge.gif

Mukavaa oli. Varmaan kesän viimeinen PK, kun tulee varmaan sunnuntaina lipattua tuo pyörä jos vettä tulee
smile_org.gif

Poliisin perässä ajelin myös jonkin aikaa miinus alvia. Ihme kyykytystä tuokin, voisivat edes ajattaa rajoitusten mukaan.
Pääseehän niistä ohi. Kyllä poliisiautonkin saa ohittaa jos sen tekee sallitulla alueella ja nopeus ei nouse liikaa. Monesti ohittanut auton tikkari + henkilökuljetuksen alv, eikä ne mitään ole tuumanneet. Sitten aina seuraavien mutkien ja nyppylöiden suojassa karannut hiukan reippaammin. Täähän aina kehälläkin huvittaa kun esin ajetaan niin perkeleesti ohi ja kohta mennäänkin alinopeutta possujunassa jäätelökioskin perässä kun ei uskalleta sitä ohittaa.
Eikä pääse. Mut sun ohi mä pääsen ainakin <s>viidellä</s> kymmenellä kierroksella sitten tuolla karting-radalla.  
033102bebe_1_prv.gif

. Itselläni meinas kerran Veikkolassa tulla rieska housuun, kun yksi meikäläinen ajattelikin, että ympyrässä ajetaan "siitä vaan suoraan"... Voi helvettiläinen sentäs... prkl...
Masa mä olen hetro, enkä sun housuihin ole yrittämässä.
Vaikka "kaunis poika" oletkin  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Olipas porukalla erimielisyksiä siellä takan ?
Mahtaako näin iso ryhmä toimia ikinä ? epäilen  
nixweiss.gif

Omasta puolestani sanon että jos olen tukkona, niin ohi saa mennä kummalta puolelta tahansa, ei mene herne nenään vaan tarjoon pullakahvit  
biggrin.gif

VMatti tää ei sitten ole voimassa motarilla  
tounge.gif

monessa ympyrässä voikin ajaa suoraan kiitos matalien reunuksien, eikä se ole kiellettyä vaikka siniset vuokkoset niin voivat väittää
033102beer_1_prv.gif

Herrasmies "rieska"  
biggrin.gif
Mikäs tossa niin naurattaa ??

Alkukesästä pelastin sen nuoren pojan Tuusulan tieltä, ettei vaan olisi hetkeä aikaisemmin mennyt pari "Busa kuskia" ohi nenä pystyssä  
biggrin.gif

Ai niin nehän kulkee niiiiiin kovaa että jarrutusmatka on 10 km
Näin mä ymmärsin Kompassin kahvipöydässä
biggrin.gif

Vitsi vitsi ( vitsissä on aina totta toinen puoli)  
tounge.gif

Kiitokset kaikille! Oli kyllä mahtavat ajot loppuhuipennus mukaan lukien
062802jumpie_prv.gif
Sääliksi käy niitä, jotka joutuivat kokemaan jotain muuta hännillä tai jossain. Kyl se siitä
smile_org.gif
sport05.gif

Back