Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähäks hienoo et oot saanu jonkun 2-pyöräsen alle... Ihan itkuks meinaa pukkaaPeräluuska punasen paholaisen selästä kiittää ettei ketään tarvinnu tuuppii ojasta ylös sekä esimerkillisen loistavasta risteysten merkkauksesta![]()
Haist sä kuule..... Menee niin OT:ksi etten kehtaa sanoa...Vähäks hienoo et oot saanu jonkun 2-pyöräsen alle... Ihan itkuks meinaa pukkaaPeräluuska punasen paholaisen selästä kiittää ettei ketään tarvinnu tuuppii ojasta ylös sekä esimerkillisen loistavasta risteysten merkkauksesta![]()
![]()
No nyt osaat sitten perus PK-säännön: Torstai iltapäivisin ja iltaisin EI ole töitä eikä muutakaan puuhastelua. Silloin ajellaanHöh odottelin jo innolla, että milloin olisi ajelua mihin kerkee töiden takia mukaan. Aihe jäi näkemättä mutta onneksi ajelin itsekseni sen 150km![]()
Ensi kerralla mukaan!
Minä Pukkilassa katselin sun perävaloja ja ajattelin että tolle kuskille tämä on vieras tie. En heti tajunut että oltais vaihdettu paikkaa, niin sun olisi ollut helpompi seurata....Aika makee retki. On teidän kanssa vaan kiva lähtee ajelemaan. Tosin viikonloppu ajelut sopii paremmin niin ei tarvii kotio tulla tota kuolemaakin tylsempää konetietä.![]()
Ei auta valot vilkkuu silti. Laahaan jarrua oikeastaan aina jos jotain sattuu, on minulla ehkä sadasosa sekuntti enemmän aikaa. Vauhtia riittäis kyllä, mutta ei pysty ajamaan edellä menevään luottaen. Täällä Villissä lännessä tiet osaa jo ulkoa, joten eiköhän ne etelän tietkin kohta opi.Minä Pukkilassa katselin sun perävaloja ja ajattelin että tolle kuskille tämä on vieras tie. En heti tajunut että oltais vaihdettu paikkaa, niin sun olisi ollut helpompi seurata....Aika makee retki. On teidän kanssa vaan kiva lähtee ajelemaan. Tosin viikonloppu ajelut sopii paremmin niin ei tarvii kotio tulla tota kuolemaakin tylsempää konetietä.![]()
Mulle toi oli niin kuin "takapihan kotirata"![]()
Ne tietyt mutkat on hiekassa joka kesä, on se kummaa..
Tommikin ajoi kun paikallinen![]()
Hyvä ettei harmittanu. Letka-ajo muuttuu hirveeks, jos edellä ajava menee ihan eri rytmillä..Hauskaa oli taas.Oli mukava ajella siinä Mc Nikke T:n takana. Kiitos kaikille, erityiskiitos veturille!![]()