• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai 12.5.11 klo 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oujee! Kiitoksia, tiet oli mycke paremmassa kunnossa kuin viimeksi ja reitti oli mukava.

Hyvä setti oli, kiitokset veturille ja muillekkin mukana olleille.
Oli loisto sisäänajopätkä tolle uudelle fz1-n:lle
smile_org.gif

Omastamielestä sillä oli helpompi ajella mutkia kun kyykyllä... 200vauhdissa sit kyl pikkasen ehkä katteita ikävä
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
biggrin.gif

Höh odottelin jo innolla, että milloin olisi ajelua mihin kerkee töiden takia mukaan. Aihe jäi näkemättä mutta onneksi ajelin itsekseni sen 150km
smile_org.gif

Ensi kerralla mukaan!

Kiitos Tompalle vedosta ja Anulle peränpidosta - hyvin hoiditte molemmat.
Hyvää ja joutuisaa menoa hyviä mutkia pitkin.
Ihan kunnon letka - paljonkohan meitä olikaan?

Mutkat:

9f31dd60b5374e5caeed8efdf8f774f5.jpg

Aika makee retki
smile_org.gif
. On teidän kanssa vaan kiva lähtee ajelemaan. Tosin viikonloppu ajelut sopii paremmin niin ei tarvii kotio tulla tota kuolemaakin tylsempää konetietä.

Peräluuska punasen paholaisen selästä kiittää ettei ketään tarvinnu tuuppii ojasta ylös sekä esimerkillisen loistavasta risteysten merkkauksesta
bowdown.gif

Hauskaa oli taas.
smile_org.gif
Oli mukava ajella siinä Mc Nikke T:n takana. Kiitos kaikille, erityiskiitos veturille!

Höh odottelin jo innolla, että milloin olisi ajelua mihin kerkee töiden takia mukaan. Aihe jäi näkemättä mutta onneksi ajelin itsekseni sen 150km
smile_org.gif

Ensi kerralla mukaan!
No nyt osaat sitten perus PK-säännön: Torstai iltapäivisin ja iltaisin EI ole töitä eikä muutakaan puuhastelua. Silloin ajellaan  
tounge.gif

Älä huoli, tästä ne taas lähtee ja mukaan ehdit monet kerrat vielä.
Startitkin saadaan jatkossa varmasti ajoittain pukattua hiukan myöhemmäksi. Nyt varastetaan vielä iltavaloa se mikä saadaan ettei tartte tummilla visiireillä sokkona kurvailla pimeillä teillä.

062802moto_prv.gif

Kiitos Tommi ja Anu. Mukava oli ajella ja mutkiakin sai ajella ilman pompereita jarruna

Aika makee retki
smile_org.gif
. On teidän kanssa vaan kiva lähtee ajelemaan. Tosin viikonloppu ajelut sopii paremmin niin ei tarvii kotio tulla tota kuolemaakin tylsempää konetietä.
Minä Pukkilassa katselin sun perävaloja ja ajattelin että tolle kuskille tämä on vieras tie. En heti tajunut että oltais vaihdettu paikkaa, niin sun olisi ollut helpompi seurata....
Mulle toi oli niin kuin "takapihan kotirata"  
biggrin.gif

Ne tietyt mutkat on hiekassa joka kesä, on se kummaa..
Tommikin ajoi kun paikallinen  
tounge.gif

Aika makee retki
smile_org.gif
Minä Pukkilassa katselin sun perävaloja ja ajattelin että tolle kuskille tämä on vieras tie. En heti tajunut että oltais vaihdettu paikkaa, niin sun olisi ollut helpompi seurata....
Mulle toi oli niin kuin "takapihan kotirata"  
biggrin.gif

Ne tietyt mutkat on hiekassa joka kesä, on se kummaa..
Tommikin ajoi kun paikallinen  
tounge.gif
Ei auta valot vilkkuu silti. Laahaan jarrua oikeastaan aina jos jotain sattuu, on minulla ehkä sadasosa sekuntti enemmän aikaa. Vauhtia riittäis kyllä, mutta ei pysty ajamaan edellä menevään luottaen. Täällä Villissä lännessä tiet osaa jo ulkoa, joten eiköhän ne etelän tietkin kohta opi.
On muuten hienoja teitä teillä siellä

Mäntsälän Shellillä oli niin raskasta murkinaa, että mä hyydyin sinne. Mut kiitokset Tompalle ja Anulle sinne saakka hyvistä mutkista!
smile_org.gif

Hauskaa oli taas.
smile_org.gif
Oli mukava ajella siinä Mc Nikke T:n takana. Kiitos kaikille, erityiskiitos veturille!
Hyvä ettei harmittanu. Letka-ajo muuttuu hirveeks, jos edellä ajava menee ihan eri rytmillä..
Ainakin osan matkaa mun edellä ajanu likka vihreellä Trumpalla ajo kans hyvällä rytmillä, hyvä että perässä pysyin.. ;)

Back