• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 11.6.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vedittekö Topenontien, vai oliko joku muu porukka?
Mulla tuli äkkilähtö mökille ja kuuntelin pihalla, että nyt ne siellä menee.. ;)

Mc Nikke T sanoi:
Mulla tuli äkkilähtö mökille ja kuuntelin pihalla, että nyt ne siellä menee.. ;)

Saatettiinpa vetää :jpstyle:

Mc Nikke T sanoi:

Aika läheltä siittä mentiin juu. Meinasinkin Riisorille laittaa PMR:llä viestii, et koukataaks sun mökin kautta, mutku siin on pikkusen hiekkaa, ni ei viittiny.
Ja sit kiitos kaikille, pukama kiittää ja kumartaa. Riisorille kiitokset taas loistavasta reitistä.
Tällä kertaa Karkoville kiitokset kaffesta ja ABC:n kuivasta mutta ihan hyvän makuisesta kampaviineristä.
Mä lähden Gotlantiin ja sit sen jälkeen viikoks Kreikkaan, niin jääpi väkiseltään parit torstait väliin. Heinäkuun puolella sitten taas.:respect::jippikaijee:

siki sanoi:
Aika läheltä siittä mentiin juu. Meinasinkin Riisorille laittaa PMR:llä viestii, et koukataaks sun mökin kautta, mutku siin on pikkusen hiekkaa, ni ei viittiny.
Ja sit kiitos kaikille, pukama kiittää ja kumartaa. Riisorille kiitokset taas loistavasta reitistä.
Tällä kertaa Karkoville kiitokset kaffesta ja ABC:n kuivasta mutta ihan hyvän makuisesta kampaviineristä.
Mä lähden Gotlantiin ja sit sen jälkeen viikoks Kreikkaan, niin jääpi väkiseltään parit torstait väliin. Heinäkuun puolella sitten taas.:respect::jippikaijee:

Oisin mä voinu jäbille sumpit laittaa pihiseen. Kuivat kampaviinerit oli loppu.
Mut aivan liikaa hiekkaa Riisorin vedoille... ;)

Mc Nikke T sanoi:
Oisin mä voinu jäbille sumpit laittaa pihiseen. Kuivat kampaviinerit oli loppu.
Mut aivan liikaa hiekkaa Riisorin vedoille... ;)

Kimpula 2.0 on niin teipissä et ei enää kiveniskemät haittaa :grin:

Onkos letkaa huomenna? Kun kerrankin pääsis mukaan. :right:

Jonezi sanoi:
Onkos letkaa huomenna? Kun kerrankin pääsis mukaan. :right:
Eipä taida joutaa tällä viikolla. Joku juhannus kuulemma.

F4 sanoi:
Riisor, miten olisi huomenna 25. Pvä? Värit näkyy jo...
Katotaan, jos kuivuu niin mikä ettei.

Pitäisköhän sitä.. Näyttäis pysyvän kuivana mut tuulee taas ihan riittävästi.

Back