Vedittekö Topenontien, vai oliko joku muu porukka?
Mulla tuli äkkilähtö mökille ja kuuntelin pihalla, että nyt ne siellä menee..
Mulla tuli äkkilähtö mökille ja kuuntelin pihalla, että nyt ne siellä menee..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mc Nikke T sanoi:Vedittekö Topenontien, vai oliko joku muu porukka?
Mulla tuli äkkilähtö mökille ja kuuntelin pihalla, että nyt ne siellä menee..![]()

Mc Nikke T sanoi:Vedittekö Topenontien, vai oliko joku muu porukka?
Mulla tuli äkkilähtö mökille ja kuuntelin pihalla, että nyt ne siellä menee..![]()

siki sanoi:Aika läheltä siittä mentiin juu. Meinasinkin Riisorille laittaa PMR:llä viestii, et koukataaks sun mökin kautta, mutku siin on pikkusen hiekkaa, ni ei viittiny.
Ja sit kiitos kaikille, pukama kiittää ja kumartaa. Riisorille kiitokset taas loistavasta reitistä.
Tällä kertaa Karkoville kiitokset kaffesta ja ABC:n kuivasta mutta ihan hyvän makuisesta kampaviineristä.
Mä lähden Gotlantiin ja sit sen jälkeen viikoks Kreikkaan, niin jääpi väkiseltään parit torstait väliin. Heinäkuun puolella sitten taas.![]()
Mc Nikke T sanoi:Oisin mä voinu jäbille sumpit laittaa pihiseen. Kuivat kampaviinerit oli loppu.
Mut aivan liikaa hiekkaa Riisorin vedoille...![]()

Vaikea uskoa...R1ivattu sanoi:Kimpula 2.0 on niin teipissä et ei enää kiveniskemät haittaa![]()
Eipä taida joutaa tällä viikolla. Joku juhannus kuulemma.Jonezi sanoi:Onkos letkaa huomenna? Kun kerrankin pääsis mukaan.![]()
Katotaan, jos kuivuu niin mikä ettei.F4 sanoi:Riisor, miten olisi huomenna 25. Pvä? Värit näkyy jo...