Eiköhän se kerkee, mut tota rotsii mä en ehdi peseen. Tuun sit rapasella rotsilla (tai coret päällä).^paita kuivunu rapapyykin jälkeen?Kai mää taas vissiin tuun. Ilmojakin on lupailtu.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän se kerkee, mut tota rotsii mä en ehdi peseen. Tuun sit rapasella rotsilla (tai coret päällä).^paita kuivunu rapapyykin jälkeen?Kai mää taas vissiin tuun. Ilmojakin on lupailtu.![]()
![]()
mä en ymmärrä miks tää saitti ei huoli multa kalenteriin laittoja ?? viimekski köpi laitto rookien sinne manuaalisesti ??!!??Tökkäsin tän tonne tapahtumiin, niin tulee huomioiduks paremmin. Sorry, jos astuin jonkun tontille.![]()
Ai, mä sanonOuza...
Uskaltaako teidän kanssa enään lähtee, kun kävitte eilen ajattamassa kaikki aloittelijat lepikkoon![]()
Ouzan pyörään asennetaan vinssi ? saadaan ojasta vedettyä kalusto ylös![]()
Jos se vaatii Anulta hyväksynnän?mä en ymmärrä miks tää saitti ei huoli multa kalenteriin laittoja ??
Mä en uskalla lähteä enää rookie-ajoihin, siellä on ihan liikaa äksöniäUskaltaako teidän kanssa enään lähtee, kun kävitte eilen ajattamassa kaikki aloittelijat lepikkoon![]()
Eilen oli "PK" karsinnat?Mä en uskalla lähteä enää rookie-ajoihin, siellä on ihan liikaa äksöniäUskaltaako teidän kanssa enään lähtee, kun kävitte eilen ajattamassa kaikki aloittelijat lepikkoon![]()
Tämä rauhallisempi perus-pk-ajo tuntuu turvallisemmalta!![]()
niin kun joku ei läpässyt hidasajo koettaEilen oli "PK" karsinnat?Mä en uskalla lähteä enää rookie-ajoihin, siellä on ihan liikaa äksöniäUskaltaako teidän kanssa enään lähtee, kun kävitte eilen ajattamassa kaikki aloittelijat lepikkoon![]()
![]()
Thaimaan talikynttilät, nähdäänkö Mr T tarakalla torstainaniin kun joku ei läpässyt hidasajo koettaEilen oli "PK" karsinnat?Mä en uskalla lähteä enää rookie-ajoihin, siellä on ihan liikaa äksöniäUskaltaako teidän kanssa enään lähtee, kun kävitte eilen ajattamassa kaikki aloittelijat lepikkoon![]()
![]()
![]()
eipä nähdä kun 23:00 nousen sinisillä siivillä matkaan määränpäänä pieni saari jossa vain kalastajakylä jossa muutama bungalowi. Siellä pariviikkoaThaimaan talikynttilät, nähdäänkö Mr T tarakalla torstainaniin kun joku ei läpässyt hidasajo koettaEilen oli "PK" karsinnat?Mä en uskalla lähteä enää rookie-ajoihin, siellä on ihan liikaa äksöniäUskaltaako teidän kanssa enään lähtee, kun kävitte eilen ajattamassa kaikki aloittelijat lepikkoon![]()
![]()
![]()
![]()
Tavan käyttäjän lisäämä kalenterimerkintä jää odottamaan vahvistusta moderaattoreilta, eli ei näy ennenkun joku mode on huomannut käydä kalenteriin sen hyväksymässä.mä en ymmärrä miks tää saitti ei huoli multa kalenteriin laittoja ?? viimekski köpi laitto rookien sinne manuaalisesti ??!!??Tökkäsin tän tonne tapahtumiin, niin tulee huomioiduks paremmin. Sorry, jos astuin jonkun tontille.![]()
okei, homma muuttu hovissa. Kiitos ja pääasia että asia selkisTavan käyttäjän lisäämä kalenterimerkintä jää odottamaan vahvistusta moderaattoreilta, eli ei näy ennenkun joku mode on huomannut käydä kalenteriin sen hyväksymässä.mä en ymmärrä miks tää saitti ei huoli multa kalenteriin laittoja ?? viimekski köpi laitto rookien sinne manuaalisesti ??!!??Tökkäsin tän tonne tapahtumiin, niin tulee huomioiduks paremmin. Sorry, jos astuin jonkun tontille.![]()
Ja mä sen rookie ajon lisäsin, nih![]()
NOW you're talkingJos se vaatii Anulta hyväksynnän?mä en ymmärrä miks tää saitti ei huoli multa kalenteriin laittoja ??![]()