• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK torstai 10.6.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kai mää taas vissiin tuun. Ilmojakin on lupailtu.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
^paita kuivunu rapapyykin jälkeen?
Eiköhän se kerkee, mut tota rotsii mä en ehdi peseen. Tuun sit rapasella rotsilla (tai coret päällä).
062802jumpie_prv.gif

Ouza...
Uskaltaako teidän kanssa enään lähtee, kun kävitte eilen ajattamassa kaikki aloittelijat lepikkoon  
crazy.gif

Ouzan pyörään asennetaan vinssi ? saadaan ojasta vedettyä kalusto ylös  
tounge.gif

Tökkäsin tän tonne tapahtumiin, niin tulee huomioiduks paremmin. Sorry, jos astuin jonkun tontille.
bowdown.gif

Vaikka tarjous onkin houkutteleva, pitää silti olla niin julma että hylkään teidät tämän kerran, pitää mennä katselemaan onko Gene Simmonssin kieli edelleen yhtä pitkä...

Seuraavalla kierroksella taas mukana...

Uskaltaako teidän kanssa enään lähtee, kun kävitte eilen ajattamassa kaikki aloittelijat lepikkoon  
crazy.gif
Mä en uskalla lähteä enää rookie-ajoihin, siellä on ihan liikaa äksöniä
biggrin.gif

Tämä rauhallisempi perus-pk-ajo tuntuu turvallisemmalta!
tounge.gif
Eilen oli "PK" karsinnat?
niin kun joku ei läpässyt hidasajo koetta
tounge.gif

crazy.gif
biggrin.gif

tounge.gif
tounge.gif
Thaimaan talikynttilät, nähdäänkö Mr T tarakalla torstaina
wink.gif

crazy.gif
biggrin.gif

tounge.gif
tounge.gif
Thaimaan talikynttilät, nähdäänkö Mr T tarakalla torstaina  
wink.gif
eipä nähdä kun 23:00 nousen sinisillä siivillä matkaan määränpäänä pieni saari jossa vain kalastajakylä jossa muutama bungalowi. Siellä pariviikkoa  
033102beer_1_prv.gif

Jospa sitten löytyis tarakka missä istuskella jos ei oma mopo ole valmis  
wink.gif
Sais muuten tarakkaharakka uuden merkityksen  
biggrin.gif

ps. Ouza oliko toi kutsu sun tarakalle?

Tökkäsin tän tonne tapahtumiin, niin tulee huomioiduks paremmin. Sorry, jos astuin jonkun tontille.
bowdown.gif
mä en ymmärrä miks tää saitti ei huoli multa kalenteriin laittoja ?? viimekski köpi laitto rookien sinne manuaalisesti ??!!??
Tavan käyttäjän lisäämä kalenterimerkintä jää odottamaan vahvistusta moderaattoreilta, eli ei näy ennenkun joku mode on huomannut käydä kalenteriin sen hyväksymässä.

Ja mä sen rookie ajon lisäsin, nih  
tounge.gif

Tai sit ollaan touhuttu Köpin kanssa yhtä aikaa...

Kun eilen jätti ajelun lyhyemmäksi, niin voi hyvillä ,ielillä osallistua PK ajeluun..... MUKANA

bowdown.gif
mä en ymmärrä miks tää saitti ei huoli multa kalenteriin laittoja ?? viimekski köpi laitto rookien sinne manuaalisesti ??!!??
Tavan käyttäjän lisäämä kalenterimerkintä jää odottamaan vahvistusta moderaattoreilta, eli ei näy ennenkun joku mode on huomannut käydä kalenteriin sen hyväksymässä.

Ja mä sen rookie ajon lisäsin, nih  
tounge.gif
okei, homma muuttu hovissa. Kiitos ja pääasia että asia selkis
062802jumpie_prv.gif

Ei saa mopoa vielä tällä viikolla, tulen seuraavalla kerralla jatkamaan konttaamisen perinteitä omalta osaltani
062802moto_prv.gif

Back