• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-sunnuntai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kivaa oli. Tosin eksyin. Ajattelin Lohjalta häviäväni, mutta tulin jonkin matkaa perässä. Jossain vaiheessa tajusin, et tässähän mennään kohti Sammattia. T-risteyksessä jossa toinen suunta oli Sammatti, toinen Saukkola valitsin väärän. Tuli sitten ajeltua Sammatin läpi aina Kasvihuoneilmiölle asti ennen kuin osasi kohti kotia. Nooh, mutta aikatauluthan on tehty rikottaviksi.

Mihinköhän porukka jatkoi siitä?

Ajoissa kotona, jesh, hauskaa oli vaikken ehtinyt viimeisille pätkille..
Lohjalta Karjalohjalle, kaffet, Saukkolaan mistä porukat jatkoi pohjoiseen ja minä vilkuttelin itseni kotia kohti.

Huippureititys, ei satanut pätkääkään
sport05.gif
..

pari Kuvaa

T-risteyksessä jossa toinen suunta oli Sammatti, toinen Saukkola valitsin väärän. Tuli sitten ajeltua Sammatin läpi aina Kasvihuoneilmiölle asti ennen kuin osasi kohti kotia. Nooh, mutta aikatauluthan on tehty rikottaviksi.

Niin, siis käännyttiin samaan suuntaan mutta sä menit suoraan Sammattiin, kun muut kääntyi vasemmalle Karjalohjalle. Harmillista.

Jossain kohtaa Vihdin jälkeen sitten kävi loppuporukalle samoin.
Siippoon Nesteellä ihmeteltiin missä muut on ja ajeltiin peränpitäjä Masan johdolla Karkkilaan, josta minä ja Jurate käännyttiin takaisin, toiset jatkoi omana porukkana (Vihtijärven läpi?) kohti Keravaa (?)

Oli kyllä kiva reissu, eikä edes renkaat juuri kastuneet ! Hienosti tr3 pujotteli sadepilvien lomassa, ja alkumatka oli suorastaan aurinkoista!
bowdown.gif

Jesh! Pääsinpä kerrankin ajoissa paikalle ja tankattua tankkikin täyteen. Kiitox vetäjille ja kuvaajille - ja ajoseurasta. Oli taas nippu minulle tuntemattomia teitä. Kauheasti pyöri kotiloita, mutta pääsi välillä nautiskelemaankin, eikä tullut edes hirveän vilu.  
062802moto_prv.gif

Eipä tullut vettä tippaakaan, mutta tuuli oli välillä aikamoinen. Siitä huolimatta mukava reissu, kiitos tr3:lle vedosta ja kaikille kanssa-ajelijoille. Tais toi letka katketa Vihdin kirkonkylällä - syystä tai toisesta. Yritettiin vielä etsiä etujoukon kanssa, muttei tavoitettu kuin muutama satunnainen mopo. Päädyttiin sitten Lahnuksen Shellille tr3:n, oban, Jammuun ja ??:n kanssa.

Ja oli kiva nähdä Masa taas mukana.

Tässäpä taas perinteisesti reittimme (siis osan meistä
biggrin.gif
)

09ab7207cfbb4c568bcdd6e6cf2d4e24.jpg

Ja muutama kuvatus

Joo tais melkein koko letka kääntyä Vihdissä väärän mopon perään.

Hyvät oli mutkat ja hauskaa oli taas kerran  
thumbs-up.gif

Kiitos taas vetäjille ja kaikille mukana olleille. Hyvä sää ja hyvät pätkät jälleen kerran  
biggrin.gif
. Joku kämmi kävi vihdin kohdilla ja letkan häntä päätyi  ilmeisesti sippoon nesteelle ? Josta Masan johdolla suunnattiin karkkilan abc:lle, mutta eihä siellä kärkeä näkynyt joten Masan johdolla vedettiin omat mutkat hyrylän shellille
062802moto_prv.gif
. Siitä hänelle kaikki kiitos ja kunnia  
bowdown.gif
thumbs-up.gif

biggrin.gif

Veit sanat suustani. Kiitos kaikille osallistujille, vetäjälle ja erityisesti häntäpään valvoja Masalle, joka johti meidät eksyneet erämaasta keitaalle (Namibiasta Hyrylän Shellille, ei ihan suorinta tietä). Mukavat mutkat ajettiin loppumatkasta, vaikka pääjoukkoa emme enää tavanneetkaan. Myös alkumatkan Sammatti-Karjalohja pätkä nopeine mutkineen oli erittäin nautittava, mikä parasta, se ajettiin kahteen kertaan, sinne ja takas.

Kiitos!

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Kiitoksia taas vetäjille,peränpitäjälle ja kaikille mukana olleille
bowdown.gif

Keli oli mainio ja mutkat loistavia
062802jumpie_prv.gif

Kiitoksia taas kivoista pätkistä.
Etenkin Masalle kivoista mutkamatkoista sen jälkeen kun erkanuttiin siitä hätäisemmästä porukasta
smile_org.gif

Kotoa kotiin aika tarkka 400km.

Kotona ollaan,

Kiitos kaikille osallistujille, lopuksi jouduimme hivenen soveltamaan.

Aluksi ajoin ihan tahallaan körö-körö -vauhtia, jotta 2 kk:n takainen ajamisen ote palautuisi. No kyllähän se sieltä sitten palautuikin. Lehdet vaan ryökäleet on tässä viimepäivinä tullut kaduille, enkä ooooollenkaan tiedä, kuin niihin pitäisi suhtautua.

Kun ajelee viimeisenä, eikä jonon ekana, sieltä ei näe oikeasti mitä puolivälissä tapahtuu. Ja niinhän siinä sitten tapahtui, että letka jakaantui odottamatta. Ajoimme Vihdin kirkonkylältä suoraan siihen Nesteelle Vihdintien ja Hanko-Hyvinkää-tien risteykseen. Odottelimme siinä hetken aikaa, mutta minä tein sitten ratkaisut. Koska Tr3 sanoi porukan olevan matkalla Karkkilaan, suuntasimme loppuporukka sitten ABC-Karkkilaan. Näin ajattelin meidän reittimme yhtyvän sinne, koska se on yleinen pysähdyspaikkamme Orggis-ajoilla. Soittelin siinä toistamiseen Tr3:lle, mutten saanut yhteyttä. Katselin kelloa ja sanoin porukalle, että tunti enää valoa, mennään ja jatketaan matkaa. Yhdessä teimme päätöksen, että suuntana olisi Keravan Neste, joten lähdimme ajamaan sinne. Sit taas tuli se Navi-Kukkanen. Suoraan ABC:n pihalta Gepsu sanoi, että meidän pitää lähteä kohti Itää (tietenkin), mutta se osoitti meidät siihen viereiselle teollisuusalueelle, jonka läpi moottorikäyttöisillä ajoneuvoilla -kielletty ajo:n läpi en lähtenyt teitä ajeluttamaan. Sen takia jouduimme siellä Karkkilassa tekemään yhden U-käännöksen, sorry siitä.

Päästiin siitä sitten itää kohden, jolloin ajattelin ettemme me nyt ihan pelkkää maantietä halua ajaa kotiin, joten suuntasin Vihtijärven kulmilta Kytäjälle menevää tietä, joka olikin meidän reittimme pelastus. Se oli mutkaa-mutkaa- ääk lehtipommi - mutkaa - ääk puimuri ilman valoja - mutkaa....

Sieltä sitten Herusten ja Nurmijärven strutsifarmin ja Rusutjärven kautta Hyrylän Shellille, jonne meidän yhteinen matka päättyi. Kaffet huiviin ja reitin puintia ajelijoiden kanssa ja siitä kotiin. Siellä Shellin pihalla mulla näytti mittari noin 285 km, joten meillä oli ihan kohtuulisen pitkä setti näin syksyn ajoiksi.

Palaillaan taas.

-M

Jahas , olisko perinteisen haukkumisosion vuoro..

Eli, EI saatu sadetta , EI ollu liian vähän mopoja mukana , EI ollu huonoja mutkia , EI ollu liian lyhyt pätkä , EI haitannu että letka jakaantu kahtia , EI loppuletkalla ollu yhtään ikävä loppureitti , EI ollut edes liian kuuma.

Siis pelkkää EI'eitä...

ELikkä tää EI tosiaankaan ollut huono reissu.
wink.gif

Niin että kiitosta vaan nyt tästäkin molemmille vetureille ja kanssa-ajajille. ( tästä EI voi kuin jatkaa ensi viikolle )
tounge.gif

ps. vähän päälle 320 km kotoa takas kotio

062802moto_prv.gif

Ai te olitte sittenkin siellä sellillä
biggrin.gif

Ajelin siitä kotilolla ohi ja kattelin että ompas mopoja - mut sevverran laiskotti ettei tarkemmin jaksanu tulla ihmettelemään
biggrin.gif

seli seli,, ja höpö hopö.. kun ei peilit toimi tai niihin ei katsota niin näin käy.. mutta loppu hyvin , kaikki hyvin.
biggrin.gif

toivottavasti tuo vantaa lahja moottoripyöräilylle http://kuvablogi.com/nayta/1515364/

pääsee kunnallisvaaleissa läpi, äänestäkää ristoreipasta

seli seli,, ja höpö hopö.. kun ei peilit toimi tai niihin ei katsota niin näin käy.. mutta loppu hyvin , kaikki hyvin.
biggrin.gif

toivottavasti tuo vantaa lahja moottoripyöräilylle http://kuvablogi.com/nayta/1515364/

pääsee kunnallisvaaleissa läpi, äänestäkää ristoreipasta
Mä mitään peileihin katso, kun mä teen matkaa... Mitä niitä perässätulijoita huomioimaan, nehän tulee mun takana... Miks mun tarttis kattoo peileihin kun mä ajan KAIKKIA kovempaa ja muutenkin olen parempi ja hyvempi ja komiampi...

Mä mitään mitään äänestä, kun ei se kuitenkaan pääse senaattoriksi senaattorin paikalle. Ihan turhaa hommaa koko äänestäminen, kun kommareita ei enää tarvii pelätä...

033102bebe_1_prv.gif

-M

Kiitos taas kaikille oli mahtavaa sunnuntai seuraa 320km tuli kotoa kotiin eli ihan mukavasti kilsojakin. Suuri kiitos Karille joka lainasi rahaa kun nordean kortti päätti tehdä oharit.

ps. Viitsitkö laittaa vaikka pm tilinumeron uudestaan kun tuo ei näytä toimivan. "Tarkista saajan tili."

Kivaa oli. Tosin eksyin. Ajattelin Lohjalta häviäväni, mutta tulin jonkin matkaa perässä. Jossain vaiheessa tajusin, et tässähän mennään kohti Sammattia. T-risteyksessä jossa toinen suunta oli Sammatti, toinen Saukkola valitsin väärän. Tuli sitten ajeltua Sammatin läpi aina Kasvihuoneilmiölle asti ennen kuin osasi kohti kotia. Nooh, mutta aikatauluthan on tehty rikottaviksi.

Nimenomaan siinä risteyksessä jannut veti oikein röökitauon, kun olet siitä ohi ajellut.

Sinä ilmeisesti käännyit siinä oikealle Sukkolaan, kun me taas sinne Sammattia kohden. Ja toden totta, me oltiin siinä risteyksessä kypärät irti-tauolla, joten et ole voinut ajaa meitä huomaamatta tai sitten olet tullut todella hiljaa Lohjan suunnalta...

Meikäläinen seisoi siinä PELIKANIN kanssa jonkun aikaa siinä risteyksessä ja me jopa juteltiin odottaessamme, että risteys aukeisi, kun autoja meni niin paljon.

Kovasti pahoittelut, jos olet missanut meidät. Tahallaan me ei sua oltais jätetty porukasta.
smile_org.gif

-M

hellurei, eipä ole enne letka jättänyt kärkeä.
Sorry jos meni letka poikki mun / meidän takia Vihdissä.

Sanoin jo Ikkalan risteyksessä Tr3:lle että jatkakaa vaan alkup. suunnitelman mukaan Karkkilaan, meillä on kiire ja oikaisemme suoraan Espooseen.  Päätitte kuitenkin kaikki jättää Karkkilan väliin ja mä näytin vaan reittiä Vihdin suuntaan ja odotin kaikkien edelleen seuraavan "johtajaa".

Kun sitten Vihdissä hajaannuttiin Tr3:n kanssa niin saimmekin molemmat lyhyen letkan peräämme.

Kiitos ja anteeksi kaikille! Hauskaa kuitenkin oli.

Back