• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-sunnuntai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tulen,
a) jos on okei sää ja
b) jos olen selvä, hereillä ja pirteä jo tuohon aikaan.
tounge.gif

Jyrkkä ehkä, jos kelit sallii  
062802moto_prv.gif

Jos joku haluaa ajoaan videolle, niin voipi tulla ennen ajoa nykäsemään
hihasta.

Tuntomerkit: Musta-puna-valkoinen ajoasu ja musta kypärä sekä punainen Honda VFR

Ja tottelee nimeä PELIKANI
wink.gif

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

sad_orig.gif
ei pysty kykenemään, sillä ajokunto sunnuntaina tulee olemaan varsin heikohko. Me suomalaiset ollaan kuuleman mukaan maailman ainoa kansa, jotka suunnittelevat krapulansa jo etukäteen...tiedä häntä...

Pitäkää hauskaa!

Jos herään aamulla läheltäkään kotia ja suunnilleen ajokunnossa, niin saatanpa tullakin.

Iitun on pakko tulla tämähän voi olla viiminen kerta kun ajellaa jos on itkijöitä uskominen
biggrin.gif

suunillee heinäkuussa alkaa tulla näitä tosi motoristien kyselyjä
"hei kaikki laitoin mopottimeni talviteloille.Mitä teette rakkaallenne kun laitatte kultanne seisomaan rasvaatteko ketjut entä akku täytyykö se uusia.kuulin jostain että diisseli säilyttää tankissa luonnollisen kosteuden koko talven yli"

Jos herään aamulla läheltäkään kotia ja suunnilleen ajokunnossa, niin saatanpa tullakin.
iitu onko 'ajo' päällä?  
wink.gif
Njääh. Vietetään vaan kavereiden 25+25 synttäreitä ja voi olla että muutaman juoman siinä illan aikana juon.
Lähinnä hirvittää se kun mulle on luvattu kotikyyti karaokebussissa  
omg.gif
. Toivottavasti samaan kyytiin ei satu huonoja laulajia tai loikkaan pois kyydistä jossain muualla kun kotona  
tounge.gif
biggrin.gif

Niin ja muutamahan on 3-99. Riippuu fiiliksestä.
biggrin.gif

Joko hyvä ystävämme Masa pääsee mukaan vai mikä on 'status' nilkan kanssa?
Kovasti tekisi mieli sanoa, että tulen. Mä en kuitenkaan voi sanoa, että tulen, koska eukko perhana osaa lukea tätä palstaa ja mä olen jääny monta kertaa kiinni siitä, etten ole kertonut meneväni poikain kanssa ajelulle.

Tr3 tietää, olenko tulossa...

wink.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

-M

PS. Ja jos tulisinkin huomenna ajelemaan klo 14.00 alkaen Bembölestä, johon en tietenkään saa mennä, niin ajaisin kuitenkin ihan hiljaa ja körö-körö jonon perällä...

Back