Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö sun pitänyt hyllyttää kortti, eikä pyörääAi ajot jatkuu vaanAattelin kyl jo hyllyttää mp:n mut jos keliä löytyy ni messissä toki.![]()
Hehe, yritys oli kova mut miliisin mielestä ei ollut kaasuvaijerin säädöt ihan kohdallaanEikö sun pitänyt hyllyttää kortti, eikä pyörää?![]()
iitu onko 'ajo' päällä?Jos herään aamulla läheltäkään kotia ja suunnilleen ajokunnossa, niin saatanpa tullakin.
Njääh. Vietetään vaan kavereiden 25+25 synttäreitä ja voi olla että muutaman juoman siinä illan aikana juon.iitu onko 'ajo' päällä?Jos herään aamulla läheltäkään kotia ja suunnilleen ajokunnossa, niin saatanpa tullakin.![]()
Toi "Muutama = 3-99" on jo huomattavasti rehellisempää sentään kuin "menen yhdelle" koska sekin on 3-99.Niin ja muutamahan on 3-99. Riippuu fiiliksestä.![]()
Kovasti tekisi mieli sanoa, että tulen. Mä en kuitenkaan voi sanoa, että tulen, koska eukko perhana osaa lukea tätä palstaa ja mä olen jääny monta kertaa kiinni siitä, etten ole kertonut meneväni poikain kanssa ajelulle.Joko hyvä ystävämme Masa pääsee mukaan vai mikä on 'status' nilkan kanssa?