• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-sunnuntai 12.9.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Te olette epäreiluja  
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

Kävitte sitten ajamassa ton Klamilantienkin 3513
bawling.gif
bawling.gif

Eikä edes satanut vettä perkele
mad.gif

Ens kerralla mä hommaan ihan varoiksi lapsenlikan jos vaikka vaimo sairastuis
talktohand.gif
Meillä on aina kivaa ja me ajetaan vain parhaita teitä. Sehän monia ottaakin päähän, kun ne ei ole meidän mukavassa ja humoristisessa porukassa mukana. Monet vaan valittaa staga pystyssä, ilman että tajuaa, kuin kliffaa meillä oli.

Tähän tappavan hauskaan reissuun on hyvä päättää kausi. Tälläisiä ei saa kaupasta tai katsomalla parvekkeelta. On oltava mieli avoinna mukana.

Sekään ei takaa näköjään onnea, että pukee ajopuvun päälle aamusella ja toteaa itsekseen omassa pikku päässänsä, että ei ne pojat varman ajele mitään kivaa, kun tuolla näyttäisi olevan vähän sumuakin (Aapolle kuitti)
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Tässä olis nää: Hitaaankuvat®
Nykyään ovat sitten K-18, syytä ei varmaan tarvii kertoa...  
crazy.gif

Tälläkin reisulla, kuten usealla PK-ajelulla aiemminki:
tuli ryystettyä sumpit, ainaski tupla nopeudella sekä ilman maitovaraa  
kaboom.gif

Te olette epäreiluja  
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

bawling.gif
bawling.gif

mad.gif

talktohand.gif
Meillä on aina kivaa ja me ajetaan vain parhaita teitä. Sehän monia ottaakin päähän, kun ne ei ole meidän mukavassa ja humoristisessa porukassa mukana. Monet vaan valittaa staga pystyssä, ilman että tajuaa, kuin kliffaa meillä oli.

Tähän tappavan hauskaan reissuun on hyvä päättää kausi. Tälläisiä ei saa kaupasta tai katsomalla parvekkeelta. On oltava mieli avoinna mukana.

Sekään ei takaa näköjään onnea, että pukee ajopuvun päälle aamusella ja toteaa itsekseen omassa pikku päässänsä, että ei ne pojat varman ajele mitään kivaa, kun tuolla näyttäisi olevan vähän sumuakin (Aapolle kuitti)  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Kiitos Masa! Onneks mä lupasin, etten lue tätä threadia.. käännä vielä vähän puukkoa selässä
tounge.gif
(Oikeesti mä jättäydyin tarkoituksella kotiin, kun PK-meno on ollut mulle vähän turhan hurjaa viimeaikoina..)

Ei vaan, hieno kuulla, että oli taas onnistunut reissu! Ensi kerralla tuun mukaan, vaikka satais mummoja
biggrin.gif

Te olette epäreiluja  
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

bawling.gif
bawling.gif

mad.gif

talktohand.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Kiitos Masa! Onneks mä lupasin, etten lue tätä threadia.. käännä vielä vähän puukkoa selässä
tounge.gif
(Oikeesti mä jättäydyin tarkoituksella kotiin, kun PK-meno on ollut mulle vähän turhan hurjaa viimeaikoina..)

Ei vaan, hieno kuulla, että oli taas onnistunut reissu! Ensi kerralla tuun mukaan, vaikka satais mummoja
biggrin.gif
Sä oletkin ollut meidän ajoilla vähän sellainen tissiposki, että tuo sun mopo Hondasi ei tahdo edetä. Senpä takia katseletkin yleensä takavaloja, kun me muut kaahataan kauheaa ja tappavaa (parvekkeelta todistettavasti mitattua) ylinopeutta. Nytkin saatiin paheksuvia katseita peltojen keskellä olevilta tummasilmäisiltä ja iso utareisiltä naaraspuolisilta olennoilta. Ne suorastaan ammu meidän perään, tulkaa takas ja tehkää meille elämä...

^
Tiedetään ketä syyttää kun maidon hinta nousee, mystistä "letka"-olentoa joka on säikytellyt lehmät umpeen täältä Pietariin asti.

Tääkin istuu parvekkeella ja heristää nyrkkiään kohti etäistä taivaanrantaa, katkera kyynel silmäkulmassa.

Että teidän pitikin! Ajella nyt tälläinen luvattoman pitkä reissu suorastaan päättömän...

...hienon ajokelin vallitessa. Päivänä, jolloin en päässyt mukaan.

Te olette epäreiluja  
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

bawling.gif
bawling.gif

mad.gif

talktohand.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Elkää nyt vielä kautta lopettako. Kyllä tässä vielä kelejä riittää
062802moto_prv.gif

Kyllä veditte mukavan reitin, onneksi voi lohduttautua sillä, ettei selkä olisi todellakaan kestänyt reissua.
sad_orig.gif

Tämäkin aamu alkoi Tradolan 100mg
sad_orig.gif

Sä oletkin ollut meidän ajoilla vähän sellainen tissiposki, että tuo sun mopo Hondasi ei tahdo edetä. Senpä takia katseletkin yleensä takavaloja, kun me muut kaahataan kauheaa ja tappavaa (parvekkeelta todistettavasti mitattua) ylinopeutta. Nytkin saatiin paheksuvia katseita peltojen keskellä olevilta tummasilmäisiltä ja iso utareisiltä naaraspuolisilta olennoilta. Ne suorastaan ammu meidän perään, tulkaa takas ja tehkää meille elämä...
Ei helkkari, nyt siellä on jo ammutaan -rankaksi menee!!!!

Nytkin saatiin paheksuvia katseita peltojen keskellä olevilta tummasilmäisiltä ja iso utareisiltä naaraspuolisilta olennoilta. Ne suorastaan ammu meidän perään, tulkaa takas ja tehkää meille elämä...
Tää ei vissiin tarkota sitä blondia venakkoa joka äityi ikuistamaan meitä muistikortilleen haminan torin laidalta ? Tuntomerkit kyllä mätsäis aika hyvin... Paitti ette se paheksunu vaan hymyili niin että suopo meinas kelliä kumoon.

Tää ei vissiin tarkota sitä blondia venakkoa joka äityi ikuistamaan meitä muistikortilleen haminan torin laidalta ? Tuntomerkit kyllä mätsäis aika hyvin... Paitti ette se paheksunu vaan hymyili niin että suopo meinas kelliä kumoon.
Oli se kyllä sen näköinen emäntä että lähellä oli kaatuminen. Ja se hymy...  
biggrin.gif

Mullakun oli vauhtia about 130kmh siinä nupulakivisessä liikenneympyrässä 40 alueella niin en kerennyt kun vähän vilkutella iloisesti.
Teki mieli ottaa muutama kierros mutta ei taittunut

tummia silmiä, isoja utareita, hymyileviä blondeja venakoita, 130km/h liikenneympyrässä… kyynel vierii pitkin tissiposkeani..  
sad_orig.gif

Ei se mimmi teille hymyillyt, se hymyili mulle. Mä vilkutin niille ja sain palkkioksi se kauniin hymyn
wink.gif

Eikö olekin haastavaa ajaa Haminan liikenneympyrää, kun vauhti kasvaa likeelle puoltatoista sataa... Siellä oli suntiolla tapulitornissa hämmennys, kun pää pyöri villisti samaa rataa kaahareiden kanssa. Huomenna saadaan lukea kirkollislehdestä, että pappi on kuollut kirkon torniin, kun niskat on kiertynyt ympäri. Selvästi huonompi paikka katsella kaahaamista, kuin tavallinen parveke. Ollaanko me nyt tapettu pappi ja ollaan syyllisiä.... Aahaa, syyllinenhän on tietenkin veturi tai tässä tapauksessa se tarakkaharakka, jolla oli kireät nahkapöksyt. Se sai kirkonmiehen sekoamaan täysin, kun infernaallisen lepakko-mopon tarakalla istui hemaiseva gimma. Mun mielestä sille tarakkaharakalle pitäisi laittaa sakko törkeästä liikenteen vaarantamisesta, olisi edes laittanut päällensä jotkut pula-ajan vaatteet, jotta olisi säädyllisyys säilynyt. Ja sit vielä se valkoinen moottoripyörä, se helvetinkone, jossa niinikään oli kaksi päällä. Se takaritsillä istunut ihminen oli selvästi nainen. Onko tämä nyt sitten jotenkin sukupuolista syrjintää, kun kaikki naaraat istuu pakkarilla ja ei aja motskareita. Istuiko ne vaan siellä pakkarilla pelkästään rienaamistarkoituksessa ja sen takia, että katseet kiinnittyisi niihin, eikä valtavaan ja tappavaan ylinopeuteen. Tästä täytyy nyt tehdä lakialoite, että aina kaksi päällä ajettaessa kuljettaja on se naaraspuoleinen. Silloin katseet kiinnittyy pelkkään ylinopeuteen, eikä siihen pakkarilla istuvaan kinkkuun. Tämähän olisi selvä liikenneturvallisuuden parannus, jolla vältettäisiin kaikkien sivullisten kuolemat, kun tappaja-moottoripyörät liikkuu letkassa. Taidankin heti ottaa yhteyden Eero Heinäluomaan, se osaa niin hienosti syyllistää ja ajaa asioita, ilman että omaa itseensä tarvitsee tutkia. Se on sellainen sävyisä ja sopuisa henkilö, jolla on puhtaat paperit ja sen on helppo osoittaa sormella kaikkia muita. Tämä olisi mielestäni se paras tapa edetä ja toimia, että ei tulisi poliittista ja uskonnollista selkkausta moottoripyöräilevien pariskuntien naaraspuolisten perseiden tuijottamisesta. Kristillisdemokraattien ei anna tätä hommaa hoitaa, koska ne kieltäisi kaiken mukavan ja houkuttelevan pukeutumisen, koska se olisi kaikkien moraalikäsitysten kannalta vaarallista lapsille ja nuorisolle. Lapsia alkaisi kuolla, jos naisten kireät nahkapuvut yleistyisvät. Se olisi selkeästi huonompi asia, kuin ylinopeus, koska se olisi sen kerrannaisilmiö, jonka hallittavuutta olisi vaikea kontrolloida.

Ei helvetti, mä lähden hoitoon....

Hauksaa alkavaa viikkoa kaikille, reissu oli kaikesta huolimatta hieno ja onnistunut
tounge.gif

kerpeles ei se kausi ookkaan ohi vielä  
062802jumpie_prv.gif

ohjaus laakeri oli löystynyt ny kirrattu ja testi kimurat ajettu
ei nulju enään  
crazy.gif

Paitti ette se paheksunu vaan hymyili niin että suopo meinas kelliä kumoon.
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif
Mä tipahin vaikkei Suopo kellinykkään
biggrin.gif

Ja vielä. Enempi naiskuskeja, semmosii jotka ei oo nössöi niinko mä joka lähtee kotiin muutaman märän mutkan hairahduksen takia. Ni sitte säilyy ne papit hengis. Ehkä.

Ai että mua korpee näin jälkikäteen kun kuulemma "heti" Myrskylän jälkeen oli kuivat tiet. Näin minulle on vakuutettu useaan otteeseen chatissä useiden koko reissun mukana olleiden toimesta. Vattu sentäs. Miks mä oon tämmönen ämmä
bawling.gif

Back