Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Sit vielä sana sille velliperä-osastolle, joka luulee tietävänsä sään niin hyvin, että ei kannata tulla edes katsomaan lähtöpaikalle. Kesästä jää kokematta paljon, kun ei lähde mukaan. Silloin yleensä ajetaan aina se hienoin lenkki. Jopa riittaliisa on oppinut sen nyt vihdoin.
Unohtamatta todella epäterveellistä lounasta (mm. pekoninakkeja) äiti Venäjän äärelläSiis aivan päätöntä menoa taas!! Traktoreita, pimeitä mutkia, loivia kaarteita, jyrkkiä mutkia, parvekkeita... Veturit joi lasten mehujuomat, kaikki on taas pilalla!!!![]()
Juuri näin, herra rehtoriSit vielä sana sille velliperä-osastolle, joka luulee tietävänsä sään niin hyvin, että ei kannata tulla edes katsomaan lähtöpaikalle. Kesästä jää kokematta paljon, kun ei lähde mukaan. Silloin yleensä ajetaan aina se hienoin lenkki. Jopa riittaliisa on oppinut sen nyt vihdoin.
Ainiin se traktorimielipuoli meinast unohtua!"Siis aivan päätöntä menoa taas!! Traktoreita, "
kiva homma. Kotiin terveiset tappajaletkasta...Lähtiessä teitä oli 21 joista pongasimme kai 5, omalla ajelullamme. Kahvi oli kuitenkin hyvää rusalla. Vaikka olisi ollut kiva olla mukana, niin luulen että vauhti olisi ollut tällä kertaa meille liian lujaa, tikkari vauhti oli hyvä.
Masa: ei menny mulla hermot, kivaa oli ja seura parasta a-ryhmää.
Kerrotaankiva homma. Kotiin terveiset tappajaletkasta...Lähtiessä teitä oli 21 joista pongasimme kai 5, omalla ajelullamme. Kahvi oli kuitenkin hyvää rusalla. Vaikka olisi ollut kiva olla mukana, niin luulen että vauhti olisi ollut tällä kertaa meille liian lujaa, tikkari vauhti oli hyvä.
Masa: ei menny mulla hermot, kivaa oli ja seura parasta a-ryhmää.![]()