• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-sunnuntai 12.9.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aivan liikaa mutkia, ihan liian kovaa, liikaa parvekkeita, porukka kuoli joka taajamassa. Kaikki pelkäs.

Kiitos rii loisto setti 548 km
062802jumpie_prv.gif

Aivan loistava setti, kiitos Riisorille loistavist mutkist  
biggrin.gif

Muille kiitos mukavasta seurasta, on tämä vaan loisto porukka  
thumbs-up.gif

Itse lähdin kans "oikasee" Liljendaalist kotiin, varmistin perällä että bussit ei jää letkasta  
tounge.gif

Kuivana pysyin lähes koko matkan, pari viimeistä kilometriä tuli ajettua tihusatees  
omg.gif

Jotain kuvia laitan viel, ku ehdin/jaksan/viitsin...

Ekalta tauolta piti lähteä kotio, kun perhanan etukiekko mallia "silestone" ei oikein tykännyt märästä ladusta.

Täällä nyt itken itseäni uneen ja mietin miten tähän omakotitalooni saisin parvekkeen josta voisin tarkkailla ettei lapsia kuole ja sademetsiä kuihdu. Minulla kun ei ole muuta tekemistä kun paheksua muita
062802jumpie_prv.gif

Mä voin esittää reissulla mukana olemattoman paheksunnan, te kumminkin kaahasitte ja joku kuitenkin söi muiden eväät ja joku pelästyi ohitusta puhumattakaan että jossain parvekkeella jotakuta ottaa pattiin.

Kyllä voi että ketuttaa.
Torstain jälkilöylyjen perusteella lähdin ajamaan kahtasataa yleisellä tiellä, mottona "tappajaletka kohti venäjää", vaan ei.. ei. perkele.. Ei millään.
Mitä nössöjä nämä oikein on ?

Mulla oli ihan tajuttoman mukavaa. Kiitos R&R mahtavista pätkistä. Kilometreja tuli 545 kun hyppäsin ampumapaikalta motarille
e: +100km

Kiitos reissusta! Pistäkäähän kuvia.

T: ile "ai taasko unohin vaihteen kutoselle ja taasko mun moottori sammui risteykseen"
Suzuki GSX-R 1000

Kotona 570 kilsan jälkeen.

Ekaa 70 kilsan kosteeta tienpintaa lukuunottamatta, keli oli loistava. Sopivan lämmin ja kuiva. Mutkaa oli paitsi oikealle myös vasemmalle. Parvekkeita sopivin välimatkoin ja kaks venäläistä rekkaakin ohitettiin ihan laittoman upeesti.

Törkeetä, kukaan ei kertonu että tää on NÄIN hauska reissu.

Inhaa että se loppui liian aikaisin.

Paska juttu että ei ollut yhtään nillittäjää mukana että saataisiin taas stagat heiluen runtata harvapartaisia löllömasuja, jotka sentis on entistä liivijengiä.

Laitonta että nauroin ilosta ajaessani niin upeita mutkapätkiä ettei niitä edes pitäisi olla olemassa.

Luokatonta että ketään ei päästy odottelemaan.

Tyystin edesvastuutonta että tauoilla nauru maittoi ja hersyvä huumori täytti parkkiksen.

En enää ikinä lähde mukaan ennen seuraavaa kertaa, sen lupaan !

Thnx Rii&Rii, superlatiivien täyttämästä reissusta.

ps. kaikkein paskinta ettei kukaan kuollut, vammautunut tai edes pannuttanut. Mistä napanöyhdät nyt inisee, kysyn vaan hä ?

Hammasta purren koitin olla kommentoimatta, mutta nyt hieman huvittavalta tuntuu että minulle on huomauteltu provoilusta. Saati sitten että niistä huomautteluista jopa otin itseeni...

withstupid.gif

Komiat kilometrilukemat sunnuntaiajeluksi  
thumbs-up.gif

Aivan mielettömän upee reitti sai viikata suuntaan jos toiseen ja koko ajan vieläpä. Jumalattoman ISOT kiitokset riisorille hienoista kurveista ja suopolle perän pidosta ja tietysti loistaville muille kanssa kurvailioille  
bowdown.gif

bowdown.gif

upeeta mahtavaa sanon minä  
062802jumpie_prv.gif

ja perinteisesti moposta antautui taas jotain eli ajot olis tältä kaudelta sitten tässä  
bawling.gif

Oltiin Mummon kanssa sitten omalla vähän lyhyemmällä lenkillä, kun ei kummankaan selkä oikein kestä noita pitkiä lenkkejä.

Se mikä pisti silmään oli tuo aivan uskomattoman tiheä nopeuksien valvonta. Alle 100km lenkillä kolme mittauspistettä lisenssimaksulomakkeineen. Hemmetti! Lomareissulla (Ruotsi-Tanska-Saksa) about 3000km nähtiin tasan yhtä monta poliisiautoa ja niistäkin 2 oli samassa paikassa, eikä kukaan mittaillut mitään.

Olisikin mielenkiintoista jos täällä kotimaassa valvottaisiin vaikka huumeiden myyntiä ja käyttöä samallla intensiteetillä kuin nopeuksia. Ai niin... ei siinä ole mitään järkeä koska rahastusautomaatti ei toimisi yhtä hyvin.

Sorry vähän OT, mutta oli pakko avautua...

Saakelin veturi, kun ajatat meitä pakolla mutkateitä. Sit vielä pakotat meidät kaahaanaan. Se venäläinen rekkakuski, joka vaahtosi katsoessaan autonsa ikkunasta, sanoi meidän ohittaneen sen ainakin 184 kmh. Se on kuulema Venäjälläkin niin suuri rikos, että siitä joutuu siperiaan ja kortti pois heti. Se vaahtosi, että lapset ei ollu edes Pietarissa turvassa, kun me kaahattiin Vaalimaalla.

Isolla kädellä kiitos koko porukalle ja vielä isompi kiitos team Ri1riille.

Sit vielä sana sille velliperä-osastolle, joka luulee tietävänsä sään niin hyvin, että ei kannata tulla edes katsomaan lähtöpaikalle. Kesästä jää kokematta paljon, kun ei lähde mukaan. Silloin yleensä ajetaan aina se hienoin lenkki. Jopa riittaliisa on oppinut sen nyt vihdoin.

-M

sanoi:
Sit vielä sana sille velliperä-osastolle, joka luulee tietävänsä sään niin hyvin, että ei kannata tulla edes katsomaan lähtöpaikalle. Kesästä jää kokematta paljon, kun ei lähde mukaan. Silloin yleensä ajetaan aina se hienoin lenkki. Jopa riittaliisa on oppinut sen nyt vihdoin.

Sori !
bawling.gif

Lyhyesti ja ytimekkäästi:  
bowdown.gif
ja kiitokset tästä päivästä. 645 km takana, ajoasu pesty Nahka-Ollin oppien mukaisesti (suihkussa asu päällä) ja nyt saunomaan (ilman sitä asua)
033102beer_1_prv.gif

Siis aivan päätöntä menoa taas!! Traktoreita, pimeitä mutkia, loivia kaarteita, jyrkkiä mutkia, parvekkeita... Veturit joi lasten mehujuomat
omg.gif
, kaikki on taas pilalla!!!
Unohtamatta todella epäterveellistä lounasta (mm. pekoninakkeja) äiti Venäjän äärellä
crazy.gif

Juuri näin, herra rehtori  
thumbs-up.gif

Lähtiessä teitä oli 21 joista pongasimme kai 5, omalla ajelullamme. Kahvi oli kuitenkin hyvää rusalla. Vaikka olisi ollut kiva olla mukana, niin luulen että vauhti olisi ollut tällä kertaa meille liian lujaa, tikkari vauhti oli hyvä.

Masa: ei menny mulla hermot, kivaa oli ja seura parasta a-ryhmää.

"Siis aivan päätöntä menoa taas!! Traktoreita, "
Ainiin se traktorimielipuoli meinast unohtua!

Se traktoriäijä oli ihan hullu! Meinas tappa osan porukasta. Oispa joku ollut parvekkeelta katsomassa kun 15 prätkää menee ohi ja sit se hullu kääntyy loppujen edestä vasemmalle. Hitto että meni kauha läheltä!

grrr.... yhdeksästä hengestä 8 jäljellä.

Lähtiessä teitä oli 21 joista pongasimme kai 5, omalla ajelullamme.  Kahvi oli kuitenkin hyvää rusalla. Vaikka olisi ollut kiva olla mukana, niin luulen että vauhti olisi ollut tällä kertaa meille liian lujaa, tikkari vauhti oli hyvä.

Masa: ei menny mulla hermot, kivaa oli ja seura parasta a-ryhmää.
kiva homma. Kotiin terveiset tappajaletkasta...
biggrin.gif

Kiitos kaikille, himppasen oli hieno linnanmäki tarakkaharakalla, te muut saitte ohjata leluja ihan itte
sport05.gif

Te olette epäreiluja
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

Kävitte sitten ajamassa ton Klamilantienkin 3513
bawling.gif
bawling.gif

Eikä edes satanut vettä perkele
mad.gif

Ens kerralla mä hommaan ihan varoiksi lapsenlikan jos vaikka vaimo sairastuis
talktohand.gif