• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-sunnuntai 12.9.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uus piuha postissa, Anu hakee sen. Eli joo, jos toimii tällä erää (testi pk-torjantaina) ni sit.

Nyt on menny autocomin jälkeen rahaa 100 egee BT mokkula (käytetty), 25 egee pmr piuha (väärä) 59 egee pmr piuha (toivottavasti oikea), 20 egee nelinapanen adapteri mp3 kälkättimelle, 65 egee tangetti... Jos ei pian oo kaikki osa-alueet iskussa, mä tapan kauppatorin lokit hakkaamalla niitä tolla autocomilla turistien huviksi ja suomikuvan kirkastamiseksi...
Siitä se kierre lähtee, mun täytyy pysyä kehityksen kärjessä ettet vaan kohta pääse sanomaan että sulla on enemmän härpäkkeitä.
Siksipä kaivoin kaapin pohjalta vanhan tämmösen ja meinaan ruuvata sen mp3-soittimen kanssa paikalleen sunnuntaiksi.
Sit tarttee tutkia että mitähän seuraavaksi laittaisi  
cool.gif
muista lataa paljon musaa, sen verta rouhee reissu eessä...  
wink.gif
Jätkillä on kohta stogassa yhtä paljon laitteita, kun ydinvoimalan valvomossa..
Enään ei tarvi kun sähköauton akut että virta riittää  
tounge.gif

Saanen muistuttaa että laturi kuormitettuna vie useamman hevosvoiman moottoritehosta.
Älkää siis ihmetelkö jos minulle tulee kiire, niin sammutan pyörästä valot  
biggrin.gif

Teenpä kansalaisteon ja deletoin omat offtopiccini tästä ketjusta huis helvettiin... Kuka uskaltaa seurata perässä
wink.gif

Suosittelen kyllä tätä settiä,viimevuotinen vastaava reissu oli kyllä koko mopokauden kohokohta.

Itse en pääse reissuun,vaimo on viimesillään eikä uskalla minnekään pitemmälle lähteä.
Tänään kuitenkin täytyy lähteä kauden viimesille PK:ille.

Aika pahalta selkä tuntuu, aamupalaksi 100mg tradolanii. Ei lupaa hyvää huomiseksi ainakaan vielä sään suhteen.

Aika pahalta selkä tuntuu, aamupalaksi 100mg tradolanii. Ei lupaa hyvää huomiseksi ainakaan vielä sään suhteen.
Eihän tuo keli vielä pahalta näytä? Itse en kyllä lähtisi ajamaan 10 tuntia rikkinäisellä selällä, mutta kukin tavallaan.

Eihän tuo keli vielä pahalta näytä? Itse en kyllä lähtisi ajamaan 10 tuntia rikkinäisellä selällä, mutta kukin tavallaan.
Riisor olen tottunut kyllä pikkusärkyyn, vuodesta 2004 lähtien kun on selkää särkenyt. Katsotaan aamulla mitäs selkä tykkää, tällä kivulla kuitenkin joutuu passaamaan reissun.

Kello soittamassa.
Laukku pakattu.
Visiiri putsattu.
Puku valmiina.
Pyörän kunto tarkistettu.
Ketjurasvari säädetty tarkistettu ja varmistettu
Reitti Shellille suunniteltu.

Piru tätähän odottaa kuin pikkupoika joulua
crazy.gif

Säätiedotus muuttuu tunnin välein
crazy.gif

Taitaa olla niin että lähen ajelee vaikka reissu peruttais
tounge.gif

Tuleeko missä vaiheessa aamua vahvistus reissun toteutumisesta? Sadetutka tosin näytti kuivaa huomiselle  
thumbs-up.gif

nimim: Kauas on pitkä matka

062802moto_prv.gif
Lähdetäänpäs sitten huomenna. Uudet metzelerin m5:t alla. Eiköhän niistä pintarasvat lähde päivän aikana pois.
smile_org.gif

T: keravan kolli

Vaimolla nousi kuume joten ei tarviikkaan herätä ennen kuutta
033102ass_1_prv.gif
mad.gif
:loppuuhammaspesut:

taidankin vahtia tota pikku jätkää ja sen opettelua pyöräilemään.

Pitäkää hauskaa munkin puolesta p*#*ele

aamu nätti ja lämmin, selkä kyllä siinä määrin kipeä etten uskalla lähteä mukaan.
Hyvät ajot muille
062802moto_prv.gif

Back