• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-seutu: Keppanakellari 29.4.06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei ole pyörää, eikä ole nälkä. Jätän väliin
tounge.gif

Kuten passaan myös kaikki kesän ajot jne, voin ehkä joskus tulla moikkaamaan Mutterille..

Pitäkää hauskaa!
sport05.gif

Jos on kelit kohdallaan niin miksei - tosin nyt just vaikuttaa ettei - olisin sopivasti "talvilomalla"
Pitää säätää lähempänä....

sanoi:
Kokeilemme noutopöytää

Kattauksessa n. 40 ruokalajia.

Hinta 33,00 €/hlö.

crazy.gif
Olen samaa mieltä... NIIN hyvää ruokaa EI olekkaan...!!!!
sad_orig.gif
sad_orig.gif
No ei ole edes kallis, jos ja kun on kunnollista ruokaa.

Normaali ravintola reissu (ei mäkki tahi ählämikebaapi)
-Alkupala 5-8€
-Pääruoka 10-20€
-Jälkiruoka 4-6€

lisäksi
-ruokaryyppy 5€
-viinipullo 20€
-konjakki kahvin seuraksi 5-10€

= jos alle 50€ pääsee niin ei ole kallis, toki tuo 33€ ei sisällä varmaan viiniä.
No toi on taas noita ducatistien juttuja
biggrin.gif
Japski kuskit hakee essolta megadogit, niin se on siinä.

En edes viitsi selittää mielipidettäni joka liittyy alkoholin nauttimiseen yhden päivän moottoripyöräretken keskellä.
juu...siis kaikki vetää aivan armottomat perseet tuolla ja sitten lähdetään ajamaan mutkapätkiä!! joku känniläinen voi sitten ajaa autolla perässä ja laskea kuka pääsi pisimmälle ennen ajamistaan ojaan! Mukaan sideharsoa ja kossua!!

TOTAL REPS
biggrin.gif
ei huono idis!
wink.gif

No toi on taas noita ducatistien juttuja
biggrin.gif
Japski kuskit hakee essolta megadogit, niin se on siinä.
Näinhän se varmaan on. Jotkut ihmiset nauttii elämästä. Ajavat Ducatilla ja syövät hyvää ruokaa jne..

Toiset laskee osien hintoja ja teho/hintasuhdetta pyörää ostaessa. Samat ihmiset ruokaa ostaessa laskee kalori/hinta suhdetta. He eivät voi ymmärtää rasvatonta maitoa, kun täysmaidossa on enemmän samalla rahalla. Saati sitten kallista belgialaista olutta, kun kossustakin tulee humalaan, eikä edes kuseta. Ja nopeampi tehokkaampi ja halvempi humala tulee, eli heidän mielestä ei ole mitään syytä nauttia hyvää ja kallista olutta.

Näinhän se menee. Jokainen tyylillään. Pääasia, että on tise tyytyväinen.

Mitähän tollekin reissulle noi bensat maksaa... eikö voitas ajella vaan tohon mutterille, ni ei menis bensoihin rahaa.

Kahvikin pysyy omassa termoskannussa mukavan lämpimänä lyhellä matkalla. Mutterin kahvihan maksaa toista euroa ja itse keitettynä saa yhdellä eurolla jo ainakin pannullisen.
Vähän samanlaisia tuntemuksia tuli tosta edellisestä kitinästä. Mutta siis mukana.

Täytyyhän tonne lähtee, vaikka on se nii kallistakin kun tolla rahalla sais jo monta saarioisten maksalaatikkoa
biggrin.gif

Mutta ei auta valittaa, syököön muu perhe sitten kaurapuuroa
tounge.gif

kyllä sinne täytyy lähteä.Jos kerran mukaan mahtuu....pelkästään perheen sisäisen rauhan  
smile_org.gif

Mulla taisi olla lapsivapaata eli tulen...autolla Villen kanssa. Ville yrjöö pöydässä ja minä syön...ymmärretty
biggrin.gif

Mutkat me jätetään väliin...en oo edes autoa kyselly, mutta eiköhän se taas jostain järkkäänny
smile_org.gif

No mä en nyt tällä kertaa sit tuukaan, mut paikka pitää kyl ehdottomasti käydä joskus tsekkaamassa
smile_org.gif

Samalle päivälle sattu varjoliitäjien kevätbileet, joihin olen lupautunut järkkäilyavuksi, joten se on siinä. Hyvää matkaa ja ajelkaa vähintään yhtä varovasti kuin minä ajaisin
smile_org.gif

Saas nähä, mieli tekis...
062802moto_prv.gif
Matkassa vain yksi ISO mutta, edellisenä iltana säbä-poppoon kauden päättäjäiset, joku osannee arvata mitä se tarkoittaa...
tounge.gif
Tosin en tiedä onko vielä mopokaan liikenteessä, mutta se on pikku juttu. Mutta pidetään mielessä, ajellaan sitten vaikka sunnuntaina ittekseen.
buttrock.gif

Back