• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-seutu: Keppanakellari 29.4.06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voisin yrittää ängetä mukaan jos ei tule mitään force majeure tyyppisiä hommeleita.

Jaaha, kai se on lähdettävä, kun kerran houkutellaan oikein urakalla
biggrin.gif

033102beer_1_prv.gif

Leirintäalue? Voiko telttailla?
idea3.gif
Niin ja miten saa kertakäyttögrillin, pokerisetin, olutcasen ja kaiken muun tarpeellisen pyörällä paikalle
biggrin.gif
..

Nuo sivut on kyllä ihan kivat/hauskat, mutta liian vähän informaatiota löytyy
sad_orig.gif
.

Saa sieltä vaikka mitä ruokaa, lista on monipuolisen mielikuvituksellinen...monesti käynyt syömässä kun mulla oli mökki seudulla...ja pakkokaan ei oo syödä mitään. Itse paikka jo sinällään arkkitehtuurisestikin tutustumisen arvoinen, sen lupaan.
Uskon sinua kyllä ja otan kameran mukaan tuon arkkitehtuurin ihmeen takia
tounge.gif

Tähän perään voisin ehdottaa toistakin pk-ruokapaikkaa www jonka ruoan laatu ja maku sekä whisk(e)y valikoima ovat maa(ilma)nkuulut
062802jumpie_prv.gif

Aluksi tää oli ihan vain ajelu
nixweiss.gif
mutta mites kävikään
smile_org.gif
ei siinä mitään, kaikki vain mukaan
062802moto_prv.gif

Eikä vain aluksi ajelu, kyllä mä olen edelleenkin lähdössä vain ajelulle mutkapätkille, sekä pysähtymään mielenkiintoiseen paikkaan syömään.

Eikä vain aluksi ajelu, kyllä mä olen edelleenkin lähdössä vain ajelulle mutkapätkille, sekä pysähtymään mielenkiintoiseen paikkaan syömään.
Sama täällä
smile_org.gif
Jos muut jäävät sinne leiriytymään niin ainahan me voidaan sun kanssa Köpi järjestää oma "MC Matkavessa":n kokoontumisajo takaisin kotiin.

Niin, jos ette kerta uskalla niin voittehan sen pelkäksi ajeluksikin jättää...
tounge.gif

Ajelu innostais mutta päivämäärä sattui sen verran huonoon paikkaan että jääpi seuraavaan kertaan. Pitäkää lystiä.
062802moto_prv.gif

En edes viitsi selittää mielipidettäni joka liittyy alkoholin nauttimiseen yhden päivän moottoripyöräretken keskellä.
juu...siis kaikki vetää aivan armottomat perseet tuolla ja sitten lähdetään ajamaan mutkapätkiä!! joku känniläinen voi sitten ajaa autolla perässä ja laskea kuka pääsi pisimmälle ennen ajamistaan ojaan! Mukaan sideharsoa ja kossua!!

Tulin tai en tullut, so not! Emmä tiiä mitä tuona päivänä tapahtuu, voi olla töitä, voi olla että ei ole töitä. Voin olla kipeä, tai sitten terve (joka on erittäin epätodennäköistä), voi olla että että ei huvita tulla. Sen näkee sitten  
smile_org.gif

Mutta jos on vapaata, olen terve, pyörä on kunnossa, kelit ovat sopivat, tekee mieli tulla, on rahaa bensaan ja ehkä ruokaa, minua ei tarvita missään tärkeämmässä jutussa muualla (mitä on erittäin epätodennäköistä myöskin) ja tekee mieli tulla, niin tulen....

Mitähän tollekin reissulle noi bensat maksaa... eikö voitas ajella vaan tohon mutterille, ni ei menis bensoihin rahaa.

Kahvikin pysyy omassa termoskannussa mukavan lämpimänä lyhellä matkalla. Mutterin kahvihan maksaa toista euroa ja itse keitettynä saa yhdellä eurolla jo ainakin pannullisen.

blush.gif
Jos sitä pääsis vaikka jonkun kyydillä ni voishan sitä lähteä... Veljen piikillä ei pitkälle pötkitä...
062802moto_prv.gif

cool.gif
tarttiskos ekaks ajaa kahvituvalle,et tulis pitempi lenkki....hmmmm..........no,kiertäkää someron kautta keppanaan
omg.gif
ps.jamaican leike on hyvä ja
033102beer_1_prv.gif
tullaan,tullaan..

Eihän tuosta päivästä osaa sanoa vielä mitään, mutta JOS kaikki JOS kohdat osuu kohdalleen (ymmärsihän joku, mitä tarkoitan?), niin saatan ehkä tulla.
tounge.gif

Jos ei oo lunta maassa, niin suattaisihan tuota. Paikkahan on hieno ja pihvi-annokset ISOJA & suoraan sydäntautiliiton banni-listalta!
062802jumpie_prv.gif

-prkl! Eikö millään voisi siirtää viikolla? April Jazzit pahasti päällä, joten tuo ajankohta ei millään onnistu. Tädin mökki olisi näppärästi järven toisella puolella, joten yöpyminenkin onnistuisi...
wink.gif

Back