Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uskon sinua kyllä ja otan kameran mukaan tuon arkkitehtuurin ihmeen takiaSaa sieltä vaikka mitä ruokaa, lista on monipuolisen mielikuvituksellinen...monesti käynyt syömässä kun mulla oli mökki seudulla...ja pakkokaan ei oo syödä mitään. Itse paikka jo sinällään arkkitehtuurisestikin tutustumisen arvoinen, sen lupaan.
Sama täälläEikä vain aluksi ajelu, kyllä mä olen edelleenkin lähdössä vain ajelulle mutkapätkille, sekä pysähtymään mielenkiintoiseen paikkaan syömään.
mää liityn tähän vessaporukkaan...Sama täälläEikä vain aluksi ajelu, kyllä mä olen edelleenkin lähdössä vain ajelulle mutkapätkille, sekä pysähtymään mielenkiintoiseen paikkaan syömään.Jos muut jäävät sinne leiriytymään niin ainahan me voidaan sun kanssa Köpi järjestää oma "MC Matkavessa":n kokoontumisajo takaisin kotiin.![]()
juu...siis kaikki vetää aivan armottomat perseet tuolla ja sitten lähdetään ajamaan mutkapätkiä!! joku känniläinen voi sitten ajaa autolla perässä ja laskea kuka pääsi pisimmälle ennen ajamistaan ojaan! Mukaan sideharsoa ja kossua!!En edes viitsi selittää mielipidettäni joka liittyy alkoholin nauttimiseen yhden päivän moottoripyöräretken keskellä.
Jos toi Windows -bootti lähtee, niin kai pikku-robottikin vois ajatella .Jos ei oo lunta maassa, niin suattaisihan tuota. Paikkahan on hieno ja pihvi-annokset ISOJA & suoraan sydäntautiliiton banni-listalta!![]()