• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Rookieletka ennakkokysely ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voisi ehkä lähteä vilkaisemaan minkälaisia naamoja peekoossa nykyään ja vieläkö joku muistaa mun pärstää :häähää:

Väliveturi, hep!

Taajuus kyllä me sun pärstä muistetaan ja se on ihan yhtä tervetullut kuin munkin tai kenen muun tahansa :p (okei, en tiiä onko mun pärstä tervetullut, mut väliveturi oon enivei)

-Anu- sanoi:
Taajuus kyllä me sun pärstä muistetaan ja se on ihan yhtä tervetullut kuin munkin tai kenen muun tahansa :p (okei, en tiiä onko mun pärstä tervetullut, mut väliveturi oon enivei)

Sun perässä saa ajaa aina hampaat irvessä... :crash:

...Ku ei pysy perässä :paikallatuulee:

Taajuus sanoi:
Sun perässä saa ajaa aina hampaat irvessä... :crash:

...Ku ei pysy perässä :paikallatuulee:

Kyllähän sitä perässä pysyy. Välimatka vaan tuppaa kasvamaan. Ai niin. Olen myös lupautunut alustavasti mukaan pukamoimaan.

saako pitää turvaliiviä? entä kysellä tyhmiä? mitä jos tulee koti-ikävä matkalla? eihän ajeta kovin kauas kun on kotiintuloaika? :rakastunut:

kaikki hyviä pointteja mutta kannattaa unohtaa heti alkuun :D ja tulla nauttimaan hyvässä seurassa ja mahdollisimman turvallisesta letka ajelusta!!

GuessWho sanoi:
Ai miten niin alustavasti ???

Niin no ku toi päivä on vielä auki, mut tullaan tullaan, kunhan et järjestä sitä semmosena päivänä, et ihan oikeesti ei pysty.:peukutpystyyn:
Esim 26.5-27.5 on Posari. Muuta tossa ei nyt näyttäis olevankaan.

Viimeksi muokattu:
Back