• Alkukesän ratapäivät tulevat myyntiin 1.4. klo 18 jäsenille!

PK-Rookieletka ennakkokysely ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voisi ehkä lähteä vilkaisemaan minkälaisia naamoja peekoossa nykyään ja vieläkö joku muistaa mun pärstää :häähää:

Väliveturi, hep!

Taajuus kyllä me sun pärstä muistetaan ja se on ihan yhtä tervetullut kuin munkin tai kenen muun tahansa :p (okei, en tiiä onko mun pärstä tervetullut, mut väliveturi oon enivei)

-Anu- sanoi:
Taajuus kyllä me sun pärstä muistetaan ja se on ihan yhtä tervetullut kuin munkin tai kenen muun tahansa :p (okei, en tiiä onko mun pärstä tervetullut, mut väliveturi oon enivei)

Sun perässä saa ajaa aina hampaat irvessä... :crash:

...Ku ei pysy perässä :paikallatuulee:

Taajuus sanoi:
Sun perässä saa ajaa aina hampaat irvessä... :crash:

...Ku ei pysy perässä :paikallatuulee:

Kyllähän sitä perässä pysyy. Välimatka vaan tuppaa kasvamaan. Ai niin. Olen myös lupautunut alustavasti mukaan pukamoimaan.

sikiviki sanoi:
Kyllähän sitä perässä pysyy. Välimatka vaan tuppaa kasvamaan. Ai niin. Olen myös lupautunut alustavasti mukaan pukamoimaan.

Ai miten niin alustavasti ???

saako pitää turvaliiviä? entä kysellä tyhmiä? mitä jos tulee koti-ikävä matkalla? eihän ajeta kovin kauas kun on kotiintuloaika? :rakastunut:

kaikki hyviä pointteja mutta kannattaa unohtaa heti alkuun :D ja tulla nauttimaan hyvässä seurassa ja mahdollisimman turvallisesta letka ajelusta!!

GuessWho sanoi:
Ai miten niin alustavasti ???

Niin no ku toi päivä on vielä auki, mut tullaan tullaan, kunhan et järjestä sitä semmosena päivänä, et ihan oikeesti ei pysty.:peukutpystyyn:
Esim 26.5-27.5 on Posari. Muuta tossa ei nyt näyttäis olevankaan.

Viimeksi muokattu:
Back