• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-rookieajo tiistaina 8.6.2010 klo 18 uusille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei pääse, "työkeikka" Janakkalaan ja matka taittuu yllätys yllätys  
062802moto_prv.gif

Moikataan, jos törmätään
talktohand.gif
treffit suvirannassa OivaHenrikin kanssa ?

Kokoonnumme terassilla, ja voisin uskoa että takavuosien kokemuksella, porukka on helppo löytää  
biggrin.gif
Tuo voi ujommalle ekakertalaiselle olla ihan tosikynnyskysymys että "kehtaako sinne mennä kun ei tiedä ketkä on niitä".
Mikä hyvä, on noissa kutsuissa aiemminkin ollut vähän vetäjän kuvailuja, tekstillisenä ja kuvallisenakin jopa. Miksei nytkin?

Hevisauruksista puheen ollen, nämä vetäjät kyllä on helppo kuvailla ja löytää isommastakin joukosta, ihan kokonsa puolesta.  
smile_org.gif

Tuo voi ujommalle ekakertalaiselle olla ihan tosikynnyskysymys että "kehtaako sinne mennä kun ei tiedä ketkä on niitä".
Mikä hyvä, on noissa kutsuissa aiemminkin ollut vähän vetäjän kuvailuja, tekstillisenä ja kuvallisenakin jopa. Miksei nytkin?
Tuo on ihan totta. Vaikka en itse ole ujoimmasta päästä, huomasin itte saman asian viime vuonna ja ujuttauduin seuraan kaverin peesissä (kiitos kattiselle, on se vaan niiin ihq
inlove.gif
). Nyt siellä on jo kuin kotonaan
smile_org.gif
Tästä syystä olen tarjoutunut noukkimaan peesiin kevään pk-ajoille uusia kuskeja että on kivempi mennä mestoille.

No, tän kerran veturin ja koollekutsujat tunnistaa näin: iiiiiso mies (Masa) mustissa jonka vieressä on pieni piiperö (allekirjoittanut) joka laulaa täyteen ääneen Sano mua rehtoriks, sano mua sun isiks ja sitten kolmantena (ouza) kaksmetrinen kaappi joka pyörittelee päätään em. laulelulle (eikä vähiten siksi että se laulu menee varmaan ohi sävelen)
biggrin.gif

No, jos joku haluaa treffata etukäteen jossain ja ajella lähtöpaikalle yhdessä niin minuun voi ottaa rohkeasti yhteyttä. PK-seutu käy missä vaan.

En oo ujoimmasta päästä ;-) mut ainahan se vähä jännittää uusien ihmisten tapaaminen ja uudet jutut! Siitä huolimatta odotan innolla huomista:-) Tää rookieajo tuli just hyvään saumaan, viime kesästä lähtien on ollu ajoseurana pelkkä minä itse :=) Pärähdän huomenna paikalle mustalla Ninja 250.lla hyvissä ajoin ennen kuutta!

En oo ujoimmasta päästä ;-) mut ainahan se vähä jännittää uusien ihmisten tapaaminen ja uudet jutut! Siitä huolimatta odotan innolla huomista:-) Tää rookieajo tuli just hyvään saumaan, viime kesästä lähtien on ollu ajoseurana pelkkä minä itse :=)   Pärähdän huomenna paikalle mustalla Ninja 250.lla hyvissä ajoin ennen kuutta!
Ei haittaa vaikka olis ujokin, kaikki pidetään mukana. Ihmiset voi olla uusia mutta mopoporukoissahan jutut on aina vanhoja ja kiertää samaa ympyrää  
biggrin.gif
(vitsin murjaisu)

Toivottavasti kaikki muuttuu huomenna, sillä taatusti ei tartte enää ajella yksinään tämän jälkeen, siitä saa melkeinpä takuun (ellei sit tietysti itse niin halua).

Jos jotakuta Keski-Uudenmaansuunnalta tulijaa jännittää eikä halua yksin ajaa Rusan pihalle, niin Hyrylän Shelliltä lähtö 17:15. -Kliketikliks-

Pikkumustat kurvaa tuon kautta - musta katettu kawa ja kuskinsa mustissa/harmaa potta peilivisiirillä.

Pikkumustat kurvaa tuon kautta - musta katettu kawa ja kuskinsa mustissa/harmaa potta peilivisiirillä.
Hitsi, täytyy lasit hankkii, mää luin että musta kaadettu kawa. Meinasin jo kysästä että eihän sua sattunu
tounge.gif
biggrin.gif

...No pitikö se nyt taas ottaa esiin  
tounge.gif
No jos ei tänään, niin sitte huomenna
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
No eeeei, jos ei oo mopoo koskaa kaatanna niin se on sit viä edessäpäin
cool.gif

Hitsi, täytyy lasit hankkii, mää luin että musta kaadettu kawa. Meinasin jo kysästä että eihän sua sattunu
tounge.gif
biggrin.gif

...No pitikö se nyt taas ottaa esiin  
tounge.gif
No jos ei tänään, niin sitte huomenna
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
No eeeei, jos ei oo mopoo koskaa kaatanna niin se on sit viä edessäpäin
cool.gif
Tollaset rasitteet ja jännityksenaiheet kannattaa hoitaa heti alta pois. Voi keskittyä sitten  
062802moto_prv.gif
ja  
sport05.gif
ilman turhia paineita liian kimaltelevista ja uudenkarheista katteista.

Oujeah! Onneksi työpaikalla info kulkee ja hommat pysyy sovituissa puitteissa.

Keskiviikko-torstai välille sovittu isompi huoltoseisakki asiakkaalla olikin itseasiassa tiistai-keskiviikko, siitä nyt vaan unohdettiin sanoa viikko sitten. Sattuuhan noita. Eipähän tarvitse lähteä ajelemaan yhtään minnekkään.

Kai määkin ny sitten vihdoinkin tyrkkäsen itteni mukaan, kun tuntuu nuo kaverit jo kyllästyvän ikuiseen valitukseen siitä ettei oo ketään mopokaveria  
tounge.gif

Kohdelkaahan sitten hellävaroen  
pftroest.gif

Back