Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsotaan sitten tämä tapahtuman kertoman tarpeen mukaan. Tosin kaikki muut syyt kuin oma ennenaikainen kuolema, ovat tekosyitä olla mopoilemattaonko samantyyppistä tapahtumaa tiedossa? kiinnostusta olisi mutta ajankohta huono...
Peräpukama on aina toivottuTartteeks peräpukamaa. Voisin koitaa tulla, jos saan loma-anomuksen läpi.![]()
Oi kiitos. Loma-anomuskin meni läpi, eli paikalla.Peräpukama on aina toivottuTartteeks peräpukamaa. Voisin koitaa tulla, jos saan loma-anomuksen läpi.![]()
![]()
mikä muka tärkeämpääMukaan tullaan jos ei mitään muuta tärkeää ilmaannu.![]()
Parempaa pukamaa tuskin voisimme toivoa, joten olemme joukolla iloisia saapumisestasi =)Oi kiitos. Loma-anomuskin meni läpi, eli paikalla.Peräpukama on aina toivottuTartteeks peräpukamaa. Voisin koitaa tulla, jos saan loma-anomuksen läpi.![]()
![]()
![]()
Hidas ja hatara mutkatuke elikkä mä mukana ja wanhus kans![]()
t.Mummeli
Veikkaisin et vetäis itse sen jee Hevisaurus biisin, eikä tryffeleitä housuihin tulis.Veikkaan että tulee kersalla heviryffelit pöksyyn jos ouza alkaa laulamaan.mä luulen et jos veisataan värssy tai pari, niin mennään oivasti hevisauruksista, joten kersa tarakalle ja kurvailemaanHö Hevisaurus musikaali buukattu samalle päivälle, lasta ei voi pettää kyllä.![]()
Voi sitä vanhempikin nukahtaa rauhallisella ajollavoi rauhallisella ajolla 4-vuotias jopa nukahtaa.![]()
Minä meinasin sunnuntaina nukahtaa kun ajelemassa oltiin mutkilla. Jouduin luovuttamaan väsymyksen takia ja lähdin Turun tietä (siis 110-tietä) pitkin posottamaan Hesaan päin. Siinä vaiheessa pysähyin tien sivuun kun "havahduin" että kappas kerpele, mähän nuokahdin, tiekkö silleen kun tulee semmonen "säkäri" että hui, mitä tapahtu? Potta pois päästä, onneks sato ni se vähän vilvotti ja pari tupakkaa. Olin kaffekuppiakin menossa ostamaan kunnes tajusin että mun lompakkohan lähti jatkamaan niille mutkille ouzan matkassaVoi sitä vanhempikin nukahtaa rauhallisella ajollavoi rauhallisella ajolla 4-vuotias jopa nukahtaa.![]()
![]()
Aikoinaan eräs typykkä nukahti stongaan, Lahden moottoritien lopussa kun Hämeentie alkaa. Törmäsi auton perään ja heräsi![]()
Pyörä meni lunastukseen..
Loistavaa, mukaan vaan !Kerranki kilometri määrä, joka sopii meikäläiselle. Mukana ollaan ja tyttären 11v, otan myös mukaan.
Vanha Ouza-totuus: "Perässä pysyy niin kauan kunnes tulee kierroksella ohitettavaksi. Siinä vaiheessa saa olla pienen hetken se edelläajava"Kuskataan hoppa sinnee jos ei sadevehkeitä tarvita. Sittenhän sen näkee, kuinka pitkään pysyy perässä