• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-rookieajo tiistaina 8.6.2010 klo 18 uusille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
onko samantyyppistä tapahtumaa tiedossa? kiinnostusta olisi mutta ajankohta huono...
Katsotaan sitten tämä tapahtuman kertoman tarpeen mukaan. Tosin kaikki muut syyt kuin oma ennenaikainen kuolema, ovat tekosyitä olla mopoilematta  
biggrin.gif

Eli nuhapumppu pötkylään mukaan vaan nyt !

Tartteeks peräpukamaa. Voisin koitaa tulla, jos saan loma-anomuksen läpi.
nixweiss.gif

Olis mukava lähteä harjottelemaan ryhmäajelua, mutta päivä on mahdoton, kun kuulemma töitäkin täytyy tehdä joskus...

himoittais lähteä ajelemaan, oppimaan ja tutustumaan, mutta pitää valita salibandyn ja
062802moto_prv.gif
väliltä. Vaikeaa.....

Sääherra saa päättä
smile_org.gif

Kalenterissa sopivasti vapaata, jos nyt ei Esteri näyttäydy niin mukana.

Hö Hevisaurus musikaali buukattu samalle päivälle, lasta ei voi pettää kyllä.
mä luulen et jos veisataan värssy tai pari, niin mennään oivasti hevisauruksista, joten kersa tarakalle ja kurvailemaan  
sport05.gif
Veikkaan että tulee kersalla heviryffelit pöksyyn jos ouza alkaa laulamaan.
Veikkaisin et vetäis itse sen jee Hevisaurus biisin, eikä tryffeleitä housuihin tulis.
Vielä ei uskalla pikku-ukkoo pidemmille reissuille kyllä ottaa, jätskit voidaan mennä lähelle ostamaan, voi rauhallisella ajolla 4-vuotias jopa nukahtaa.
biggrin.gif

Kerranki kilometri määrä, joka sopii meikäläiselle. Mukana ollaan ja tyttären 11v, otan myös mukaan.

voi rauhallisella ajolla 4-vuotias jopa nukahtaa.  
biggrin.gif
Voi sitä vanhempikin nukahtaa rauhallisella ajolla  
biggrin.gif

Aikoinaan eräs typykkä nukahti stongaan, Lahden moottoritien lopussa kun Hämeentie alkaa. Törmäsi auton perään ja heräsi  
eek.gif

Pyörä meni lunastukseen..
Minä meinasin sunnuntaina nukahtaa kun ajelemassa oltiin mutkilla. Jouduin luovuttamaan väsymyksen takia ja lähdin Turun tietä (siis 110-tietä) pitkin posottamaan Hesaan päin. Siinä vaiheessa pysähyin tien sivuun kun "havahduin" että kappas kerpele, mähän nuokahdin, tiekkö silleen kun tulee semmonen "säkäri" että hui, mitä tapahtu? Potta pois päästä, onneks sato ni se vähän vilvotti ja pari tupakkaa. Olin kaffekuppiakin menossa ostamaan kunnes tajusin että mun lompakkohan lähti jatkamaan niille mutkille ouzan matkassa
tounge.gif
Onneks tankis oli sentäs bensaa.... Mut sen päätin että ikuna en enää aja väsyneenä, vaikka nykysin väsähän kauhian helpolla, oli se sen verran kaamee fiilis...

Kuskataan hoppa sinnee jos ei sadevehkeitä tarvita. Sittenhän sen näkee, kuinka pitkään pysyy perässä

Kuskataan hoppa sinnee jos ei sadevehkeitä tarvita. Sittenhän sen näkee, kuinka pitkään pysyy perässä
Vanha Ouza-totuus: "Perässä pysyy niin kauan kunnes tulee kierroksella ohitettavaksi. Siinä vaiheessa saa olla pienen hetken se edelläajava"

Ja meillähän ei tällä nimenomaisella retkellä ohitella ketään eikä mitään normaalia vauhtia kulkevaa esinettä saati elollista.
Eli mukaan siis =)

Back