Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Zetatonni sanoi:Mukavaa oli ekaa kertaa letkassa, vaikka bensa pääski loppumaa klaukkalaan
Nyt ainaki tietää kauanko voi ajaa ku bensavalo syttyy
Kiitokset!

Rosewood sanoi:Aina vaan paranee!!
Taas Kiitos Henkilökunnalle!!!![]()

Turbo sanoi:Olitko se sinä, kun osuttiin Vihdintien valoissa vähän ennen Kehä1:stä ja huikkasit, että joutui työntöhommiin kun bensa loppui, mä luulin, että joku random tyyppi vaan halusi jakaa lajitoverille kokemuksen![]()
Zetatonni sanoi:Minähän se olin tunnistin vaan pyörästä, että samaa porukkaa, kun ei noita ducateja hirveesti tääl pyöri

Pitäishän kouluttajan muistaa, pidetään se katse siellä horisontissa eikä kävelytiellä jossa kyydin puutteessa olevat miisut keimailee...Bolt sanoi:Nakupyöräkuumetta ei varsinaisesti helpota ajaa Saukkolasta maaliin S1000R:ällä
Erikois kiitos sille keikistelevästi kävelleelle naiselle joka viihdytti koko letkaa jossain ennen Vihtiä.
Bolt sanoi:Kiitokset seurasta kaikille. Nakupyöräkuumetta ei varsinaisesti helpota ajaa Saukkolasta maaliin S1000R:ällä
Erikois kiitos sille keikistelevästi kävelleelle naiselle joka viihdytti koko letkaa jossain ennen Vihtiä. Ja tietenkin Satzumalle joka vahvisti mun havainnon, kun joskus tämmöset havainnot on vaan miesten päässä![]()
JMH sanoi:Tostahan semmosen tekee. S1000R:n yläkolmio ja stonga sekä pidempää kaapelia varmaan.
Bolt sanoi:Sekin on käynyt mielessä. Mutta se vakuutushinnan puolittuminen jäis saamatta.
Jollakin (”järkevällä”) ne mielihalujen muutokset on itselleen perusteltava...JMH sanoi:Jumalauta rahat loppu, ja miettii uutta pyörää. Voi tätä nykynuorisoa.

Räpylä sanoi:Siis!
Ja kiitos Riisorille ja Sikille sekä toki kaikille muillekin mukavasta seurasta.