• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-rookie letka-ajo 20.8. klo 17:00 #motorgbike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Hyvän mittainen letka oli, joku taisi laskea reilusti yli 30mopoa.
Kiitokset mutkista veturille ja kaikille muillekin veturin ja peräsimen välillä.

Mukavaa oli ekaa kertaa letkassa, vaikka bensa pääski loppumaa klaukkalaan 😂

Nyt ainaki tietää kauanko voi ajaa ku bensavalo syttyy 😎

Kiitokset!

Pari mutkaa, leppoisa tahti...:cruising: Kivaa iltapuuhaa raikkaassa ulkoilmassa, kiitos Maestrolle ja Peräsimelle (+koko Org.esterille) :respect:
Seuraavaan kertaan (tais pekkapouta juuri ennustaa rankkasadetta sunnuntaille? :right:)

Zetatonni sanoi:
Mukavaa oli ekaa kertaa letkassa, vaikka bensa pääski loppumaa klaukkalaan 

Nyt ainaki tietää kauanko voi ajaa ku bensavalo syttyy 

Kiitokset!

Olitko se sinä, kun osuttiin Vihdintien valoissa vähän ennen Kehä1:stä ja huikkasit, että joutui työntöhommiin kun bensa loppui, mä luulin, että joku random tyyppi vaan halusi jakaa lajitoverille kokemuksen :grin:

Jippii. Olihan mukavaa, ja mahtava letka. Tarkka pyörä määrä 28 hlömäärä 29 ku oli yx kaunokainen Boltin harakkana. Pahoittelut Z-miähelle ettei sit rittänytkään, noo oppia ikä kaikki, ja kantapäät kipeenä. Pukama kiittää ja kumartaa. Ootte te hyviä. Niin ja Allulle taas kovasti kiitoksia kaffesta ja paakkelseista.:respect::jippikaijee:

Rosewood sanoi:
Aina vaan paranee!!:cruising:

Taas Kiitos Henkilökunnalle!!!:respect:

Vassoguu. Kiitos itsellesi. Juu joskus sanotaan että pidot paranee kun väki vähenee, mut tällä kertaa ei pitänyt paikkaansa.:WAZAAP:

Turbo sanoi:
Olitko se sinä, kun osuttiin Vihdintien valoissa vähän ennen Kehä1:stä ja huikkasit, että joutui työntöhommiin kun bensa loppui, mä luulin, että joku random tyyppi vaan halusi jakaa lajitoverille kokemuksen :grin:

Minähän se olin 😃 tunnistin vaan pyörästä, että samaa porukkaa, kun ei noita ducateja hirveesti tääl pyöri 😎

Zetatonni sanoi:
Minähän se olin  tunnistin vaan pyörästä, että samaa porukkaa, kun ei noita ducateja hirveesti tääl pyöri 

Hauska kohtaaminen, näin sitä tulee tutuksi vaikka liikennevaloissa :grin:

Kiitokset seurasta kaikille. Nakupyöräkuumetta ei varsinaisesti helpota ajaa Saukkolasta maaliin S1000R:ällä
Erikois kiitos sille keikistelevästi kävelleelle naiselle joka viihdytti koko letkaa jossain ennen Vihtiä. Ja tietenkin Satzumalle joka vahvisti mun havainnon, kun joskus tämmöset havainnot on vaan miesten päässä:grin:

Bolt sanoi:
Nakupyöräkuumetta ei varsinaisesti helpota ajaa Saukkolasta maaliin S1000R:ällä
Erikois kiitos sille keikistelevästi kävelleelle naiselle joka viihdytti koko letkaa jossain ennen Vihtiä.
Pitäishän kouluttajan muistaa, pidetään se katse siellä horisontissa eikä kävelytiellä jossa kyydin puutteessa olevat miisut keimailee... :right:
-ja kuumeeseen on lääkkeet, Monsteria (?) tilaukseen :thumbup:

Bolt sanoi:
Kiitokset seurasta kaikille. Nakupyöräkuumetta ei varsinaisesti helpota ajaa Saukkolasta maaliin S1000R:ällä
Erikois kiitos sille keikistelevästi kävelleelle naiselle joka viihdytti koko letkaa jossain ennen Vihtiä. Ja tietenkin Satzumalle joka vahvisti mun havainnon, kun joskus tämmöset havainnot on vaan miesten päässä:grin:

Tostahan semmosen tekee. S1000R:n yläkolmio ja stonga sekä pidempää kaapelia varmaan.

JMH sanoi:
Tostahan semmosen tekee. S1000R:n yläkolmio ja stonga sekä pidempää kaapelia varmaan.

Sekin on käynyt mielessä. Mutta se vakuutushinnan puolittuminen jäis saamatta.

Bolt sanoi:
Sekin on käynyt mielessä. Mutta se vakuutushinnan puolittuminen jäis saamatta.

Jumalauta rahat loppu, ja miettii uutta pyörää. Voi tätä nykynuorisoa.

On se hyvä vähä harata itseäänkin vastaan :D.

Lähteen muuten juttu leviämään, että kaveri on "helppo".
Antautuu heti itselleenkin :grin:.

Räpylä sanoi:
Siis :jippikaijee::jippikaijee::jippikaijee:! :)

Ja kiitos Riisorille ja Sikille sekä toki kaikille muillekin mukavasta seurasta.

Komppaan tätä fiilistä täysillä! Itelle eka pk-letkailu ja jestas miten kivaa oli! Koin monta "sydämeni pakahtuu onnesta" -hetkeä. Kiitos kaikille, vau :rakastunut:

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back