• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-nopeampi goes Ähtäri 6.6.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuullostaapa hauskalle.

Taidan tunkea mukaan.
Jaa että siipeilijöitäkin tulloo..
baaa.gif

Saattaa sitten olla että suunnitelmat menee hieman uusiksi, jos tuo tulevan viikonlopun sää pysyy tuollaisena kuin nyt näyttää.. Seurataan tilannetta.

Kylmäähän tuo lupaa, mutta sateen puolesta muuttuu paremmaksi koko ajan... hyvä tästä tulee, täytyy vaan kaivaa fliissiä naftaliinista nahkan alle jotta tarkenee.

Näin tekee - paremmalta näyttää päivä päivältä
thumbs-up.gif

Tjahahs... Huomennahan tännekin pitäis...
Täytyypi vaan miettiä vielä että haluaako ajaa sateessa vaiko ei, toisinsanoen jos puen sadevaatteet heti aamusta niin saatais ajaa kuivana koko matka.... Harkitaanharkitaan...
smile_org.gif

Sen verran lyhyt letka ja kokeneita osallistujia, että eteneminen on todennäköisesti melko sujuvaa
062802moto_prv.gif

Sääkin näyttää aika lupaavalta, mut jos halutaan pelata varman päälle, niin jonkun olis tosiaan hyvä pukeutua sadeasuun heti aamusta
tounge.gif

Eiköhän tästä ihan hyvä tule.. jos sovitaan vaikka että mä en pese pyörää tänään, niin varmasti on kuivaa eikä rapa roisku koko matkalla..
baaa.gif

Sen verran lyhyt letka ja kokeneita osallistujia, että eteneminen on todennäköisesti melko sujuvaa
062802moto_prv.gif
No hitsit. Toi porukka näyttää kyl siltä että mä en pysy mitenkään perässä
biggrin.gif

Nooh, oon kattonu kartasta et mihin oon menossa ja sit ku kyllästyn jahtaa teitä ni otan oikotien ähtäriin  
tounge.gif
Ketään ei jätetä - edes nopea ryhmä ei jätä! Äläpäs huoli siellä.
smile_org.gif
Juu, ei ne jätä. Ei ne oo mua ennenkään mihkään jättäny
smile_org.gif

Näyttää uhkaavasti sille, että mä tun huomenna teitin riesaksi.

Ja Iitu, jos näyttää kävylle ja ollaan tiellä/tulppana, niin otetaan oma letkue , noi on mun mökki pätkiä ja tuttuja tienoita.

Joo, mä tulen. Jos kyllästytte ootteleen niin löydän kyllä pelipaikoille
lookaround_orig.gif

Heeeiiii muuten arvon veturi..

Olethan tietoinen että se neste aukeaa 8.30? Joten siinä ei pääse käymään vessassa ennen sitä.
Ehdottaisin notta lähtö tapahtuisi 8.45, jotta kovahätäisimmät pääsis siinä jo tyhjentämään, mutta tämähän on vain ehdotus..
smile_org.gif

No hyvä on, saitte ylipuhuttua, lähtö vasta 08:45 (ollaanpas siellä aamu-unisia..)
biggrin.gif

Kiitos huomiosta Timi
thumbs-up.gif

edit: Hitto et on muuten hankala kuivata mopoa vesisateessa..
idea3.gif

Back