riisor
MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
Jaa että siipeilijöitäkin tulloo..Kuullostaapa hauskalle.
Taidan tunkea mukaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa että siipeilijöitäkin tulloo..Kuullostaapa hauskalle.
Taidan tunkea mukaan.
Harmi kun on muuta menoa jo lyöty lukkoon, muuten ois voinu Masan letkaan lähteä...Ainoana erona on se, ettei meikäläinen ole yötä siellä vaan tulloo kotio ajoissa. Mun mukana pääsee sitten takaisin lauantai-illalla... All Night Long...
No hitsit. Toi porukka näyttää kyl siltä että mä en pysy mitenkään perässäSen verran lyhyt letka ja kokeneita osallistujia, että eteneminen on todennäköisesti melko sujuvaa![]()
Ketään ei jätetä - edes nopea ryhmä ei jätä! Äläpäs huoli siellä.No hitsit. Toi porukka näyttää kyl siltä että mä en pysy mitenkään perässäSen verran lyhyt letka ja kokeneita osallistujia, että eteneminen on todennäköisesti melko sujuvaa![]()
![]()
Nooh, oon kattonu kartasta et mihin oon menossa ja sit ku kyllästyn jahtaa teitä ni otan oikotien ähtäriin![]()
Juu, ei ne jätä. Ei ne oo mua ennenkään mihkään jättänyKetään ei jätetä - edes nopea ryhmä ei jätä! Äläpäs huoli siellä.No hitsit. Toi porukka näyttää kyl siltä että mä en pysy mitenkään perässäSen verran lyhyt letka ja kokeneita osallistujia, että eteneminen on todennäköisesti melko sujuvaa![]()
![]()
Nooh, oon kattonu kartasta et mihin oon menossa ja sit ku kyllästyn jahtaa teitä ni otan oikotien ähtäriin![]()
![]()
Eli meet ohi?No hitsit. Toi porukka näyttää kyl siltä että mä en pysy mitenkään perässä![]()
No on peräpääki joskus päässy keulan ohitse kun ollaan hukattu toisemme. Se onkin ainoo taktiikka millä mä menisin keulasta ohiEli meet ohi?No hitsit. Toi porukka näyttää kyl siltä että mä en pysy mitenkään perässä![]()
![]()
HyvähyväJoo, mä tulen. Jos kyllästytte ootteleen niin löydän kyllä pelipaikoille![]()