Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi vois hyvä. Yhdestä setistä ei tule kuin paha mielimuistakaa ihmiset hyvät, olla ajoissa...koska jengii otetaan sitä mukaan ku tulee,ei voi varata.
mietin pitäiskö ajella vaa joka toinen viikko ni sit raaskis ajaa kaks kertaa...![]()
jos pidettäis se joka toinen viikko...ni raaskis ajaa kaks settii...eli ei ens vaa seuraavalla viikolla ja yritetään sillon torstaita jos se täynnä ni tiistai sit...laitan lähempänä ilmotusta...ja voi sitä muutki kutsuu jengii koolle ku minä ,jos ens viikolla haluutte mennä (mull ei rahatilanne anna myötä ajella joka viikko kaks settii)Milloin uudestaan?![]()
Maanantai olisi ainoa "varma" päivä minulle.jos pidettäis se joka toinen viikko...ni raaskis ajaa kaks settii...eli ei ens vaa seuraavalla viikolla ja yritetään sillon torstaita jos se täynnä ni tiistai sit...lMilloin uudestaan?![]()
Jep. Pääsee paremmin "tunnelmaan" kun ajelee pari settiä kerralla. Mä voisin ajaa kolmekin, jos kanssa-ajajia riittääjos pidettäis se joka toinen viikko...ni raaskis ajaa kaks settii...eli ei ens vaa seuraavalla viikolla ja yritetään sillon torstaita jos se täynnä ni tiistai sit...laitan lähempänä ilmotusta...ja voi sitä muutki kutsuu jengii koolle ku minä ,jos ens viikolla haluutte mennä (mull ei rahatilanne anna myötä ajella joka viikko kaks settii)Milloin uudestaan?![]()
![]()