• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

pk minimotoilua 6.11.07,klo:19.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Jos jollain oli kamera mukana , niin kuvia olis kiva saada tänne topicin sivuille muidenkin ihailtavaksi ....( lue hymyiltäväksi)
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Milloin uudestaan?
062802jumpie_prv.gif
jos pidettäis se joka toinen viikko...ni raaskis ajaa kaks settii...eli ei ens vaa seuraavalla viikolla ja yritetään sillon torstaita jos se täynnä ni tiistai sit...laitan lähempänä ilmotusta...ja voi sitä muutki kutsuu jengii koolle ku minä ,jos ens viikolla haluutte mennä (mull ei rahatilanne anna myötä ajella joka viikko kaks settii)
062802moto_prv.gif

Milloin uudestaan?  
062802jumpie_prv.gif
jos pidettäis se joka toinen viikko...ni raaskis ajaa kaks settii...eli ei ens vaa seuraavalla viikolla ja yritetään sillon torstaita jos se täynnä ni tiistai sit...laitan lähempänä ilmotusta...ja voi sitä muutki kutsuu jengii koolle ku minä ,jos ens viikolla haluutte mennä  (mull ei rahatilanne anna myötä ajella joka viikko kaks settii)
062802moto_prv.gif
Jep. Pääsee paremmin "tunnelmaan" kun ajelee pari settiä kerralla. Mä voisin ajaa kolmekin, jos kanssa-ajajia riittää
omg.gif

oli puhetta et tällä viikolla mentäis superminimotoilee ja torstaina...torstain tilanne näyttää tällä hetkellä siltä et ois varattua ainaki 20.oo asti...eli pitäiskö tutkailla tilanetta lähempänä? tai siirtää suosiolla ens viikon tiistaille?(huomenna en pääse) koska näyttäis olevan sama ku viime vuonna et alkuviikosta on jotai mahiksia päästä ja loppuviikosta ei mahu..

ei päästä tälläkää viikolla superminimotoilee
bawling.gif

ihan täynnä koko viikko iltaan asti....no yritetään taas ens viikolla...pikkujoulusesonkii pukkaa karting hallille...

Back