Enempi kiinnostais nähä sut ajavan jalat niskantakana...Vai meinaaksä etten mä taivu niitten selkään, haluuksä nähdä kun laitan jalan niskan taakse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enempi kiinnostais nähä sut ajavan jalat niskantakana...Vai meinaaksä etten mä taivu niitten selkään, haluuksä nähdä kun laitan jalan niskan taakse?
eip..eivät tietty aina kysy korttia....Mites se nyt oli. Saako siellä ajella kortti hyllyllä?
voihan sitä yrittää..tiistina pojat isällään sen takia mulle parhaimpia...ma ja ke poikien harrastuksia...käykö to?Joten sopisko joku toinen viikonpäivä ens kerralla?
eiköhän ku väki pääse vauhtiin niin ti ja tovoihan sitä yrittää..tiistina pojat isällään sen takia mulle parhaimpia...ma ja ke poikien harrastuksia...käykö to?Joten sopisko joku toinen viikonpäivä ens kerralla?
Torstait ok, tuo tiistai on mulle se ainoa päivä joka ei sovi. Tää oli ihan vaan kaino toive multa jotta pääsis edes kerran mukaan kokeilemaan...voihan sitä yrittää..tiistina pojat isällään sen takia mulle parhaimpia...ma ja ke poikien harrastuksia...käykö to?Joten sopisko joku toinen viikonpäivä ens kerralla?
oottelin koko aika et koskas meet ohi,seuraavalla kerralla sitOlipas mukavaa puuhaa![]()
Vaatii kyllä pikkasen treeniä, hyvinhyvin varovasti tuli aloteltua. Mutta ehdottomasti uudestaankin mukana, jos vaikka jalat tottuis tohon asentoon eikä koittais krampata jatkuvasti.