• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting TO 3.8. Lahnuksen Shell

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
pahasti näyttää siltä,että meikäläisen aikataulu kusee
veryangry.gif

eli todennäköisesti en ehdi paikalle, mutta yritän kaikkeni

Tervetuloa mukaan kaikki orggilaiset pääkaupunkiseudulta ja vaikka vähän kauempaakin.

Saakohan tonne tulla muut kuin orggilaiset???

Saa tulla kaikki mukaan, ei muuta kun kaffelle ja ajelemaan.
062802moto_prv.gif

Jaahas. Tämä/ nämä starttaa Suomenojalta Lahnuksen suuntaan vasta klo 18.00, joten paikalla ollaan heti kun keritään.

Kuten Rimmon sanoi niin kaikki motoristihenkiset ovat tervetulleita näihin kahvitteluihin.

Entäs ajoihin?

Kuten Rimmon sanoi niin kaikki motoristihenkiset ovat tervetulleita näihin kahvitteluihin.

Entäs ajoihin?
No yleensä ajoihin tarvitsee olla enemmänkin kuin motoristihenkinen, eli noihin se mopotinkin olisi ihan kiva olla. Kovin hyvällä ei katsota jos lähdet letkaa autolla seuraamaan
biggrin.gif

Tervetuloa mukaan kaikki orggilaiset pääkaupunkiseudulta ja vaikka vähän kauempaakin.

Saakohan tonne tulla muut kuin orggilaiset???
Valitettavasti sä taidat jo olla orggilainen, kun olet näille sivuille kerran rekisteröitynyt.

Mutta jos tarkoitat jotain kaveriasi joka haluaa tulla maansiirtokoneella paikalle, niin eiköhän sekin ole ihan sallittua.

Turvallisesti kotona. Kiitos Petrille taas kerran hyvistä pätkistä. Mittariin tuli n.221km.
062802jumpie_prv.gif
Ja nyt yx bisse ikenille ja toinen sitten juodaan ihan oikeesti.
033102beer_1_prv.gif

Jeps. Kotona ihmettelemässä taas missä sitä oikein
pyörittiin.

Asiallista menoa! Paitsi vihreä pick-up...
veryangry.gif

Tää oli eka kerta kun olin mukana mutta ei tod vika.

Ihmetellään taas
sport05.gif

Jeejee, mukana Lahden motarin liittymään asti, siitä sitten kotiin. Tuli ajettua märälläkin ensi kertaa sitten helatorstain.

Jep Jep,Välistä veti lahden motari
nixweiss.gif

Mut kiitokset  
bowdown.gif

ps.Oitis nähtiin pyydyksien pyydys...ainaskin värinsä puolesta ja naiset huokas....pitäs varmaan pyörän väri vaihtaa
biggrin.gif

Noniin! Kotona vihdoin. Kiitos erittäin mehukkaista pätkistä
smile_org.gif
Nyt on sitten sisäänajot suoritettu oikeinkin mallikkaasti
biggrin.gif

Sitten noottia Sipoosta kotiinpäin mun perässä ajaneille ketkä tulitte Kuninkaantien pätkille mukaan.

Oli kyllä pimeää, ajokiilassa vilahti Kuninkaanmäen mutkassa miehen tennarit ja nilkat bussipysäkillä. Minä liinat kiinni, vilkku oikealle, ukari vasemman kautta ja katsomaan mikä on. KUKAAN MUU EI PYSÄHTYNYT! Miksi? Vaikka varmasti näki, että mä vedin liinat kiinni. Jos ei itse nähnyt miestä, olisi ees pysähtynyt ja kysynyt miksi mä stoppasin...?

Siellä mies tosissaan dösäpysäkillä makaamassa. Pyörä seis, herättelemään äijää. Tuhannen päissäänhän se oli. Tajuissaan kuitenkin. Pikatsekkaus, äijä hengissä ja about ehjä. Osas kertoa nimet ja osoitteet ja kaikki. Rahaakin oli. No, minä sitten taksia soittamaan. Siihen pysähtyi sitten joku paikallinen motoristi kyselemään ja jäi kanssani taksia odottelemaan ja auttamaan. Taksi tuli 45min odottelun jälkeen. Eipä huolinut miestä kyytiin. Käski soittaa poliisit. No, poliisit soitettiin, tulivat n. 1/2h:n päästä. Keskus sanoi: "No partio tulee kuhan kerkeää. Voitte lähteä." No haloo. Tuskin lähden. Heitteillejättöä en suostu tekemään. Oli mikä oli.

Poliisit tuli, haastattelivat miestä, puhalluttivat. Äijä puhalsi kunnioitettavat 3.2 promillea! Huh huh. Moni vois kuolla noihin lukemiin jo. Poliisit (oli muuten helvetin hyvännäköinen naispoliisi ja vielä paremman näköinen miespoliisi
wink.gif
) kiittelivät suuresti etten sitä sinne jättänyt. Pimeä tie, äijä hengenvaarallisessa jurrissa jne... Utelias pikavilkaisu pyörään, toivottivat turvallista kotimatkaa ja käskivät ajaa varovasti
biggrin.gif

No, mähän ajoin sitten varovasti täysiä kotiin. Nyt vihdoin täällä ja nukkumaan.

Onko tuo "lähimmäisestä välittäminen ja auttaminen" nykyään enemmän poikkeus kuin sääntö? Mielestäni hieman miettimisen aihetta.

Over and out

*Kiva-Sumppa*

Back