Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos joskus käy niin ikävästi ettet pääsekään tulemaan meetingiin niin järjestetäänkin meetingi siellä sinun työpaikalla. Saadaan ainakin pullakahveet ilmaiseksi, vai mitäPaikalla! Työnantaja on vihdoinkin alkanut sisäistää että mulla olis parempaakin tekemistä torstai-iltaisin kun keittää kahvia ja paistaa pullaa![]()
Syksymmällä pitää myös kokoontua pörräämään. Ehämmie savossa lommaileva wanha kääkkä ehi pk-seudulle ennen loman loppumista.Torstai-Meeting pidetään tällä kertaa Lahnuksen Shellillä. Kellonaika on 18.00 kuten ennenkin ja tiedossa mukavaa seuraa kupposten äärellä ja mutkaista ajolenkkiä.
Tervetuloa mukaan kaikki orggilaiset pääkaupunkiseudulta ja vaikka vähän kauempaakin.
Paikka on Vihdintien varressa Espoon Lahnuksessa, ohessa KARTTA.
Jos joskus käy niin ikävästi ettet pääsekään tulemaan meetingiin niin järjestetäänkin meetingi siellä sinun työpaikalla. Saadaan ainakin pullakahveet ilmaiseksi, vai mitä?![]()
Kyllä ne taitaa pikkupoikien juttuja olla. Huonoja ainakin.Puhutaanko siellä isojen poikien juttuja...???![]()
Lopetellaan kun lopetellaan... Joskus on mennyt yli puolen yön, välilä siinä 22 maissa huudetaan: Hajaantukaa!sanoi:Monenkos aikaan sitä lopetellaan pörrääminen?
Mä en ainakaan tuu...
Meinasin jo aiemmin kommentoida ettet usko itsekään ettet muka tulisi paikalleMä en ainakaan tuu...
Ja vitut - Tottakai mä tulen paikallesatoi tai paistoi![]()
![]()
sanoi:Meinasin jo aiemmin kommentoida ettet usko itsekään ettet muka tulisi paikalle