SorryEi tota pitäny paljastaa...P.S huhujen mukaan kandee tänään katsoa klo 20.00 TV2 Puskuri, saattaa olla useimmille tuttu "naama"![]()
noloa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SorryEi tota pitäny paljastaa...P.S huhujen mukaan kandee tänään katsoa klo 20.00 TV2 Puskuri, saattaa olla useimmille tuttu "naama"![]()
noloa![]()
Ai tekin ootte kuullu "huhun" pitääköhän paikkaansa?SorryEi tota pitäny paljastaa...P.S huhujen mukaan kandee tänään katsoa klo 20.00 TV2 Puskuri, saattaa olla useimmille tuttu "naama"![]()
noloa![]()
![]()
Katsoppas jos sulla olis jotain duuneja siellä... voisit tehdä välillä niitäAi tekin ootte kuullu "huhun" pitääköhän paikkaansa?![]()
Samat täällä. Olis kiva nähdä, mut landelle menossa myös.Oliskohan joku niin taitava et sais pätkän koneelle ja jakoon? Olen tuohon aikaan ajelemassa landelle ja kiinnostaisi kovasti nähdä kyseinen juttu.P.S huhujen mukaan kandee tänään katsoa klo 20.00 TV2 Puskuri, saattaa olla useimmille tuttu "naama"![]()
Eiks löydy mitään muuta nauhaa ? sä lupasit tasarissa näyttää mulle sen ja river dancen !Täytyy varmaan mökillä VHS:llä nauhottaa Katri Helenan 50 v-konsertin päälle ja siirtää sitten koneelle.
Ai hitto, ei sitä sit voi vielä hävittää. Ehkä jostain vanhasta Poliisi-TV jaksosta voi jo luopua, vaikka ne kyllä aina sano siinä alussa, että nyt videot nauhoittamaan.Eiks löydy mitään muuta nauhaa ? sä lupasit tasarissa näyttää mulle sen ja river dancen !Täytyy varmaan mökillä VHS:llä nauhottaa Katri Helenan 50 v-konsertin päälle ja siirtää sitten koneelle.![]()
![]()
Oli vissii kohtuu kauan sitten kuvattu ku ei ollu viel mutterin parkkiasia valmistaSorryEi tota pitäny paljastaa...P.S huhujen mukaan kandee tänään katsoa klo 20.00 TV2 Puskuri, saattaa olla useimmille tuttu "naama"![]()
noloa![]()
![]()
Ei helv...totaalinen repeäminen....Ehkä jostain vanhasta Poliisi-TV jaksosta voi jo luopua, vaikka ne kyllä aina sano siinä alussa, että nyt videot nauhoittamaan.