Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyrylän Shellin stoppi oli vaan siks kun dago valitteli kylmyyttä, en kyllä ymmärrä et miks, keskellä suomen kesää jä helteitä.Kiitokset Rimmonille, kurvasin ilman loppupysähdystä Tuusulan Shelliltä suoraan himaan.
Kuivaa pätkäähän oli vaikka kuinka paljonvaikka ei Teknolla siltä näyttänyt.![]()
mitäs ttuttu tyrväällä? Itsekkin siellä asunut...Mä ajoin eilen uuden cebarin kotiin juuri kuuden aikaan ja nyt pääsee sitten ajoihinkin.....Mäkään en pääse eli saatte olla nynnyltä rauhassa!Oli muuten pikkasen tuulista tänään, kun tulin mopolla Vammalaan. Joutui ajamaan ihan rajoitusten mukaan. Coveri kertoi, että Tampereen tiellä satoi ja tuiskusi lunta aamupäivällä. Onneksi tulin Porin tietä.
Taitaa tulla viileitä ajokelejä lähi päiviksi, mutta maanantaista alkaen saattaisi lämmetä?![]()
![]()
Kappas vaan .. onneksi olkoon .. back to business ..Itsekkin siellä asunut...Mä ajoin eilen uuden cebarin kotiin juuri kuuden aikaan ja nyt pääsee sitten ajoihinkin.....
Tyrvää on vieressä. Kerronko TOOOSI wanhan witsin pikku tytöstä, joka luki huonokuuloiselle mummolleen sanomalehtien otsikoita? En kerro, kun kaikki tietävät jutun, mutta Tyrväällä se tapahtui!Kappas vaan .. onneksi olkoon .. back to business ..Itsekkin siellä asunut...Mä ajoin eilen uuden cebarin kotiin juuri kuuden aikaan ja nyt pääsee sitten ajoihinkin.....![]()
Hieno juttu ... ROCK .... hyvä perusmeininki ..![]()