Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Torstait ja maanantait ovat illemmalla minulle huonoja.Tää tulee säävarauksella! Ja sinne häntäpäähän... Tulisikos MattiR:kin mukaan?Veikkolan Neste onkin hyvä paikka kun ei tarvi ajella siirtymäreittejä mutkapätkille. Täytyy tulla kahville, jos aivan kauhea keli satu olemaan.![]()
nöffö!Mieli tekisi, mutta alkaa oleen jo niin kylmä *hyrrr*
Eikö sun Audissa toimi lämmityslaite?Mieli tekisi, mutta alkaa oleen jo niin kylmä *hyrrr*
Toimiihan toki, eihän uudessa autossa voi olla vikoja, etenkään Audissa.Eikö sun Audissa toimi lämmityslaite?Mieli tekisi, mutta alkaa oleen jo niin kylmä *hyrrr*
Jaa, mä olen huomannut ainakin useaan kertaan, kun tosta duunin pihasta on noita työkavereiden Audeja hinattu korjaamolle. No sillon tuskin vika on ollut vain lämppärissä.Toimiihan toki, eihän uudessa autossa voi olla vikoja, etenkään Audissa.Eikö sun Audissa toimi lämmityslaite?Mieli tekisi, mutta alkaa oleen jo niin kylmä *hyrrr*
Ajattelin kuitenkin josko tämä olisi ns. motoristi-kokoontuminen, eli tulisin moottoripyörällä![]()
Reps"Käyn usein kahvilla Nuolitien Essolla edullisen kahvi- ja munkkitarjouksen vuoksi."
No ajelkaa te. Varmaan on miitit pietty siinä vaiheessa ku ninja on ajokunnossa![]()
Mitäs Ninjalle muuten kuuluu? Saikko vakuutuksesta edes tupakkirahoja?No ajelkaa te. Varmaan on miitit pietty siinä vaiheessa ku ninja on ajokunnossa![]()
Ja niinhän siinä sitten kävien tuu (ja piste)![]()
Kyllähän mopoilukin käy urheilusta? Eikö vain?Torstait ja maanantait ovat illemmalla minulle huonoja.Tää tulee säävarauksella! Ja sinne häntäpäähän... Tulisikos MattiR:kin mukaan?Veikkolan Neste onkin hyvä paikka kun ei tarvi ajella siirtymäreittejä mutkapätkille. Täytyy tulla kahville, jos aivan kauhea keli satu olemaan.![]()
Minulla on urheiluharrastuksia - käyn pelailemassa pari tuntia
noina päivinä ja en ehdi lenkeille, mutta kahvilla voisin hät'hätää
piipahtaa.
Kyllä se olen kai minä tähän asti ollut noissa orgin ajoissa joka yleensä on häntäpään hoidellut - ei MattiNyt on kyllä syvä huoli häntäpään kunnosta, kun Matti ei pääse ja minä lienen ainut nynny tällä kertaa?![]()
Pajallahan se etelleen. Oottelevat jotain katteita tai jotain, kuulemma. Mahollisesti voin jo sitte kantikseen tulla mopolla...Mitäs Ninjalle muuten kuuluu? Saikko vakuutuksesta edes tupakkirahoja?
Sää ootkii se Virallinen Häntämies!Kyllä se olen kai minä tähän asti ollut noissa orgin ajoissa joka yleensä on häntäpään hoidellut - ei MattiNyt on kyllä syvä huoli häntäpään kunnosta, kun Matti ei pääse ja minä lienen ainut nynny tällä kertaa?![]()
![]()
jos ei tuu ei saa pistettäNo ajelkaa te. Varmaan on miitit pietty siinä vaiheessa ku ninja on ajokunnossa![]()
Ja niinhän siinä sitten kävien tuu (ja piste)![]()