• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting TO 28.9. Veikkolan Neste

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Veikkolan Neste onkin hyvä paikka kun ei tarvi ajella siirtymäreittejä mutkapätkille. Täytyy tulla kahville, jos aivan kauhea keli satu olemaan.
Tää tulee säävarauksella! Ja sinne häntäpäähän... Tulisikos MattiR:kin mukaan?
wink.gif
Torstait ja maanantait ovat illemmalla minulle huonoja.
Minulla on urheiluharrastuksia - käyn pelailemassa pari tuntia
noina päivinä ja en ehdi lenkeille, mutta kahvilla voisin hät'hätää
piipahtaa.

Mää voisin kans yrittää saapua. Jos omalla mopolla tällä kertaa, niin voi vähä ajaakin ton edellisekerran köröttelyn sijaan
tounge.gif

jep jep kyllä sitä pitää veikkolaan tulla on se niin kiva paikka
062802moto_prv.gif

viimeksi olin veikkolassa ekana mutta alkupää letkasta oli jossain ihan muualla
crazy.gif

Mieli tekisi, mutta alkaa oleen jo niin kylmä *hyrrr*
Eikö sun Audissa toimi lämmityslaite?
Toimiihan toki, eihän uudessa autossa voi olla vikoja, etenkään Audissa.

Ajattelin kuitenkin josko tämä olisi ns. motoristi-kokoontuminen, eli tulisin moottoripyörällä
wink.gif
Jaa, mä olen huomannut ainakin useaan kertaan, kun tosta duunin pihasta on noita työkavereiden Audeja hinattu korjaamolle. No sillon tuskin vika on ollut vain lämppärissä.

Ilmeisesti olit viime viikolla vaan ihan sattumalta paikalla, kun olit autolla liikkeellä: -"Käyn usein kahvilla Nuolitien Essolla edullisen kahvi- ja munkkitarjouksen vuoksi."

Pyörässä vakuutukset voimassa enää tämän kuun loppuun joten nyt olisi viimeisiä tilaisuuksia ajella... Taas kerran vahva ehkä säävarauksella.

Veikkolan Neste onkin hyvä paikka kun ei tarvi ajella siirtymäreittejä mutkapätkille. Täytyy tulla kahville, jos aivan kauhea keli satu olemaan.
Tää tulee säävarauksella! Ja sinne häntäpäähän... Tulisikos MattiR:kin mukaan?
wink.gif
Torstait ja maanantait ovat illemmalla minulle huonoja.
Minulla on urheiluharrastuksia - käyn pelailemassa pari tuntia
noina päivinä ja en ehdi lenkeille, mutta kahvilla voisin hät'hätää
piipahtaa.
Kyllähän mopoilukin käy urheilusta? Eikö vain?
wink.gif
Nyt on kyllä syvä huoli häntäpään kunnosta, kun Matti ei pääse ja minä lienen ainut nynny tällä kertaa?
sport05.gif

Back