• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting To 26.7.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oliko muita Bodomin kautta menijöitä?

Bodomin kautta menijät - tuutteks te Rinnekodin/Vanhan Vihdintien risteyksen kautta? Jos ni mihinköhän aikaan? Voisin liittyy joukkoon siitä.

Bodomin kautta menijät - tuutteks te Rinnekodin/Vanhan Vihdintien risteyksen kautta? Jos ni mihinköhän aikaan? Voisin liittyy joukkoon siitä.
Voishan tonne tosiaan törkätä muutaman mutkankautta, mistäpäin ajattelit tulla tohon risteykseen ja mihin aikaan?
Mä tulen Lassilasta, mut ajaisin mieluummin tota kautta ku Hämeenlinnan tietä. Ilmaki tommonen... Kauaks sinne nyt ajais tota kautta? Mä olen sit hidas customisti vanhalla pollella tai en ainakaan nopee... Vartti yli viis Rinnekodin risteyksessä? Vai mistä sä tulet?

Voishan tonne tosiaan törkätä muutaman mutkankautta, mistäpäin ajattelit tulla tohon risteykseen ja mihin aikaan?
Mä tulen Lassilasta, mut ajaisin mieluummin tota kautta ku Hämeenlinnan tietä. Ilmaki tommonen... Kauaks sinne nyt ajais tota kautta? Mä olen sit hidas customisti vanhalla pollella tai en ainakaan nopee... Vartti yli viis Rinnekodin risteyksessä? Vai mistä sä tulet?
Leppävaarasta, Lassilan Teboililta voitais startata tonne Rinnekodin suuntaan vaikka klo 17:10?? niin varmaan oltais perillä 17:30...

Mä meinasin täräyttää siitä Lahnuksen Shellin ohi Klaukkalaan ja Klaukkalan Shellin kautta Palojoelle. Mistäs te? Eikös se Rinnekoti ole vähän sivussa?

Mites oisko hyrylän Shelliltä lähdössä porukkaa Kukon suuntaan?  
wink.gif

Riisor, Lahnuksen Shelliltä vielä hetki Vihtiin päin, sitten oikealle kohti Rinnekotia...Rinnekodin seuduille sitten n. puoli kuudeksi. Jos muita ei näy, ajelen sitten itsekseni kohti Myllykukkoa. Mulla sininen Bemix ja siniset ajokamat.

Riisor, Lahnuksen Shelliltä vielä hetki Vihtiin päin, sitten oikealle kohti Rinnekotia...Rinnekodin seuduille sitten n. puoli kuudeksi. Jos muita ei näy, ajelen sitten itsekseni kohti Myllykukkoa. Mulla sininen Bemix ja siniset ajokamat.
Siis mitä reittiä te meinasitte? Musta toi Lahnus - Klaukkala - Palojoki - Myllis näyttäis aika hyvältä ja nopealta..
sport05.gif

Jos meinasitte Lepsämän kautta Perttulaa ja siitä N-järvelle ja kukkoon niin Perttulasta eteenpäin se reitti on ainakin ihan
033102ass_1_prv.gif

No pitää kattoa kumpaa kautta tulen. Mietin vaan että ootteko te nyt aatellu ton reitin ihan loppuun asti..
nixweiss.gif

Musta puimuri ja mustaa nahkaa. Saa peesata.
tounge.gif

Mä tuun joka tapauksessa Rinnekodin risteykseen, toivottavasti joku muuki tulee. Tää sulkee netin nyt. Nähdään, poijaat - ja tytöt!

vauhtipuiston kohdalla, jäin ootteleen punasta busaa joka tuli mun peräs mut ei sieltä ketään tullutkaan ja oli turhaa lähtee ottaan etuletkaa enää kiinni
confused_orig.gif
ajelin sit mutkaista motaria takas himaan
tounge.gif

aikas näyttävä letka oli!!
062802jumpie_prv.gif

Back