Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitus olisi kyllä...Oliko muita Bodomin kautta menijöitä?
Voishan tonne tosiaan törkätä muutaman mutkankautta, mistäpäin ajattelit tulla tohon risteykseen ja mihin aikaan?Bodomin kautta menijät - tuutteks te Rinnekodin/Vanhan Vihdintien risteyksen kautta? Jos ni mihinköhän aikaan? Voisin liittyy joukkoon siitä.
Mä tulen Lassilasta, mut ajaisin mieluummin tota kautta ku Hämeenlinnan tietä. Ilmaki tommonen... Kauaks sinne nyt ajais tota kautta? Mä olen sit hidas customisti vanhalla pollella tai en ainakaan nopee... Vartti yli viis Rinnekodin risteyksessä? Vai mistä sä tulet?Voishan tonne tosiaan törkätä muutaman mutkankautta, mistäpäin ajattelit tulla tohon risteykseen ja mihin aikaan?Bodomin kautta menijät - tuutteks te Rinnekodin/Vanhan Vihdintien risteyksen kautta? Jos ni mihinköhän aikaan? Voisin liittyy joukkoon siitä.
Luultavimmin Rinnekodin seuduilla siinä heti puolen jälkeen, viim. 20 vaille.Bodomin kautta menijät - tuutteks te Rinnekodin/Vanhan Vihdintien risteyksen kautta? Jos ni mihinköhän aikaan? Voisin liittyy joukkoon siitä.
Leppävaarasta, Lassilan Teboililta voitais startata tonne Rinnekodin suuntaan vaikka klo 17:10?? niin varmaan oltais perillä 17:30...Mä tulen Lassilasta, mut ajaisin mieluummin tota kautta ku Hämeenlinnan tietä. Ilmaki tommonen... Kauaks sinne nyt ajais tota kautta? Mä olen sit hidas customisti vanhalla pollella tai en ainakaan nopee... Vartti yli viis Rinnekodin risteyksessä? Vai mistä sä tulet?Voishan tonne tosiaan törkätä muutaman mutkankautta, mistäpäin ajattelit tulla tohon risteykseen ja mihin aikaan?Bodomin kautta menijät - tuutteks te Rinnekodin/Vanhan Vihdintien risteyksen kautta? Jos ni mihinköhän aikaan? Voisin liittyy joukkoon siitä.
Aika on ok. Siis tarkotat Rinnekodin kohdalla, ei Vihdintien risteystä, josta käännytään Rinnekodille päin? Eli kumpaa tarkotat? Sori tää varmistuksen varmistus...Bodomin kautta menijät - tuutteks te Rinnekodin/Vanhan Vihdintien risteyksen kautta? Jos ni mihinköhän aikaan? Voisin liittyy joukkoon siitä.
Vai sovitaanko Rinnekoti 17:30 ?
Pääsee mutta pitää kiertää Lepsämän kautta..Kyllähän tosta rinnekodiltakin ihan kivasti pääsee nurmijärvelle...
Siis mitä reittiä te meinasitte? Musta toi Lahnus - Klaukkala - Palojoki - Myllis näyttäis aika hyvältä ja nopealta..Riisor, Lahnuksen Shelliltä vielä hetki Vihtiin päin, sitten oikealle kohti Rinnekotia...Rinnekodin seuduille sitten n. puoli kuudeksi. Jos muita ei näy, ajelen sitten itsekseni kohti Myllykukkoa. Mulla sininen Bemix ja siniset ajokamat.