Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo mun perässä taisit ajella juu. Renkaan jämät keskellä motaria oli varsin kivat.Kiitoksia vaan kaikille mukanaolleille!
Juu, minäkin lähdin suorinta tietä takaisin kotia sieltä Teboililta. Ehdin just kotia sanomaan hyvää yötä tytöille...
Ajelin viimeisenä siinä letkassa Porvoon motarilla sen SV:n (dago?) takana.
Yks outo homma tapahtui kotimatkalla: kun Kehä I:llä pysähdyin levikkeelle, niin yksi kotilokuski pysähtyi ja nappasi kuvan kameralla... Eipä siinä ehtinyt paljoa sanoa/miettiä, kun äijä hyppäsi takaisin autoonsa...
Mitäköhän ukolla oli mielessä?![]()
Jos se leikki vaikka kotipoliisia?Yks outo homma tapahtui kotimatkalla: kun Kehä I:llä pysähdyin levikkeelle, niin yksi kotilokuski pysähtyi ja nappasi kuvan kameralla... Eipä siinä ehtinyt paljoa sanoa/miettiä, kun äijä hyppäsi takaisin autoonsa...
Aivan kaikki äijät ei kiihotu vähäpukeisista naisista?Yks outo homma tapahtui kotimatkalla: kun Kehä I:llä pysähdyin levikkeelle, niin yksi kotilokuski pysähtyi ja nappasi kuvan kameralla... Eipä siinä ehtinyt paljoa sanoa/miettiä, kun äijä hyppäsi takaisin autoonsa...
Mä ihmettelinkin, kun sä hiljensit. Olin dagon ja sun takana, ja jatkoin sitten dagon perässä. Oli se sen verta hyvä "tuulenhalkoja"...Kiitoksia veturille, hyvät kurvit. Taas oppi uusia reittejä. Lähdin kanssa ajelemaan Tebarilta kotia kohti Vantaalle, motaria pitkin. Fiksuna ajattelin siinä motariletkassa ajella mukana ja aikani sinnittelinkin, bad idea. Ton enskan pleksi, jonka tuulipinta vastaa e-jollaa, alkoi siihen malliin vaappua tuulessa, että aloittelijan oli pakko tiputtaa vauhti omaa ajotaitoa vastaavaksi. Joku iso kivi tms. paukahti vasurin rystysille ja hetken päästä pääsin minäkin väistelemään niitä kuuluisia renkaan palasia.
Ensi kerralla taas mukaan mutkille![]()
![]()
Tulitkohan mun perässä, mä ainakin heiluin jalkojeni kanssa kuin sätkynukkesitten mun edellä olija vetikin molemmat jalat alas, et niitä on molemmilla puolilla...