• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting, to 24.4.08 - Ruskeasannan Shell klo 17

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitoksia vaan täältäkin vetäjälle,erittäin mukavat mutkat oli löytynyt reitille.Itsekkin lähdin Teboililta kohti kotia,piti tulla yöksi töihin.Kotimatkalla marssivauhti porvoontiellä oli melko sopiva nakupyörälle,mutta tunsihan ajavansa.
Harmi,kun kerkiää niin harvoin mukaan
062802moto_prv.gif

Mukava reissu ja reitit senkuin paranivat loppua kohden. Porvoon moottoritiellä tuli mukava lämpöaalto
kynttila.gif
, joka sulatti mutkateillä kohmettuneita jäseniä.

Kiitoksia vaan kaikille mukanaolleille!

Juu, minäkin lähdin suorinta tietä takaisin kotia sieltä Teboililta. Ehdin just kotia sanomaan hyvää yötä tytöille...
Ajelin viimeisenä siinä letkassa Porvoon motarilla sen SV:n (dago?) takana.

Yks outo homma tapahtui kotimatkalla: kun Kehä I:llä pysähdyin levikkeelle, niin yksi kotilokuski pysähtyi ja nappasi kuvan kameralla... Eipä siinä ehtinyt paljoa sanoa/miettiä, kun äijä hyppäsi takaisin autoonsa...
Mitäköhän ukolla oli mielessä?
nixweiss.gif
Joo mun perässä taisit ajella juu. Renkaan jämät keskellä motaria oli varsin kivat.

Yks outo homma tapahtui kotimatkalla: kun Kehä I:llä pysähdyin levikkeelle, niin yksi kotilokuski pysähtyi ja nappasi kuvan kameralla...  Eipä siinä ehtinyt paljoa sanoa/miettiä, kun äijä hyppäsi takaisin autoonsa...
Mitäköhän ukolla oli mielessä?  
nixweiss.gif
Aivan kaikki äijät ei kiihotu vähäpukeisista naisista?
tounge.gif

Kiitoksia veturille, hyvät kurvit. Taas oppi uusia reittejä. Lähdin kanssa ajelemaan Tebarilta kotia kohti Vantaalle, motaria pitkin. Fiksuna ajattelin siinä motariletkassa ajella mukana ja aikani sinnittelinkin, bad idea
withstupid.gif
. Ton enskan pleksi, jonka tuulipinta vastaa e-jollaa, alkoi siihen malliin vaappua tuulessa, että aloittelijan oli pakko tiputtaa vauhti omaa ajotaitoa vastaavaksi. Joku iso kivi tms. paukahti vasurin rystysille ja hetken päästä pääsin minäkin väistelemään niitä kuuluisia renkaan palasia.
crazy.gif
Ensi kerralla taas mukaan mutkille
sport05.gif

Kiitoksia veturille, hyvät kurvit. Taas oppi uusia reittejä. Lähdin kanssa ajelemaan Tebarilta kotia kohti Vantaalle, motaria pitkin. Fiksuna ajattelin siinä motariletkassa ajella mukana ja aikani sinnittelinkin, bad idea
withstupid.gif
. Ton enskan pleksi, jonka tuulipinta vastaa e-jollaa, alkoi siihen malliin vaappua tuulessa, että aloittelijan oli pakko tiputtaa vauhti omaa ajotaitoa vastaavaksi. Joku iso kivi tms. paukahti vasurin rystysille ja hetken päästä pääsin minäkin väistelemään niitä kuuluisia renkaan palasia.
crazy.gif
Ensi kerralla taas mukaan mutkille
sport05.gif
Mä ihmettelinkin, kun sä hiljensit. Olin dagon ja sun takana, ja jatkoin sitten dagon perässä. Oli se sen verta hyvä "tuulenhalkoja"...
smile_org.gif

Joo, renkaan palasia sai väistellä motarilla... ajelin yhessä letkassa vikana ja näin ku joku näytti jalalla toiselle puolelle ja sitten mun edellä olija vetikin molemmat jalat alas, et niitä on molemmilla puolilla... onneks olin viiminen, ettei tarttennu siinä vauhdissa alkaa liikaa kikkailee (ajeleen ilman jalkoja) ;)

Ja kyl se tuuli tuntuu ravistelevan ikävästi vaikkei sitä nopeutta hirveesti ollutkaan... taitaa olla vaan aloittelijan ongelmia, ku isot pojathan ajaa lujaa, eikä ne kitise mistään tuulesta...

Taisin tulla... oli siin suu hymyssä ku selvis siitä ohitte... kiitokset vaan ku pysty tossakin vauhdissa viel näyttää takanatulijoille rojusta tiellä.

Back