• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting Ruskeasannan Shell 7.9. klo 18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juuri tuota, huomasin vaan rivistöstä
smile_org.gif

Lahnuksen Shell oli kait määränpää. Reittinä Ruotsinkylä-Seutula-Petas-jonnekin (erkanin tässä letkasta)
Tai ainakin letkan vetäjä niin luuli, muut tosin kiskaisi letkan Keimolan Nesteelle ja vetäjä heitti lenkin Klaukkalan rampin kautta
biggrin.gif
. Keimolasta ajettiin kahvien jälkeen Klaukkalan rampille ja siitä kaikki lähti omiin suuntiinsa.

Kiitokset ajoseurasta!

Kotona varpaita myöten märkänä mutta onnellisena!
smile_org.gif

Näin tauon jälkeen sitä nauttii jopa vesisateessa ajamisesta..
sport05.gif

Kiitokset ajo-ja kahviseurasta!

Himassa minäkin
smile_org.gif

Olipa kiva kahvitella ja ajella taas.Oli ensimmäinen kerta kun sai pistää sadeasua päälle...
Sitten mä rupesin oikein kivaksi, ja lainasin porvoon kaverille gore-takkia koti matkalle
smile_org.gif
Näytti nahka hieman kostealta jo tuossa Palojoen kohdalla.
-tai en mä mitään nähny, kun visiiri oli märkä kummaltakin puolelta.

Mutta näin isot kiitit taas kaikille -uusille ja vanhoille naamoille seurasta, ens torstaina taas, eix je
wink.gif

Kiitoksia ajo-ja kahvitteluseurasta...Ja tulipahan lenkki vedettyä sitkeesti vaikka satoikin..Kai sitä perkele kohta vetää sisulla talvellakin torstai-lenkin....
buttrock.gif

Toivottavasti ens torstaina taas....
062802moto_prv.gif

Sitten mä rupesin oikein kivaksi, ja lainasin porvoon kaverille gore-takkia koti matkalle
smile_org.gif

Mutta näin isot kiitit taas kaikille -uusille ja vanhoille naamoille seurasta, ens torstaina taas, eix je
wink.gif
Siis hetkinen, montako vaatekertaa sinulla oli oikein mukana? Kai lainasit niitä kumihanskojakin samaan syssyyn
tounge.gif
?

Ensi torstaina toki taas lenkillle, satoi tai paistoi.

Lahnuksen Shell oli kait määränpää. Reittinä Ruotsinkylä-Seutula-Petas-jonnekin (erkanin tässä letkasta)
Tai ainakin letkan vetäjä niin luuli, muut tosin kiskaisi letkan Keimolan Nesteelle ja vetäjä heitti lenkin Klaukkalan rampin kautta  
biggrin.gif
. Keimolasta ajettiin kahvien jälkeen Klaukkalan rampille ja siitä kaikki lähti omiin suuntiinsa.

Kiitokset ajoseurasta!
Joo suunnistus ei ole minun vahvimpia puolia
biggrin.gif
Jälkeenpäin kun karttaa katselin niin itse asiassa mentiinkin sitä reittiä kuin olin aikonutkin, mutta kun oli minulle tuntematon seutu niin usko loppui ja vaihdettiin suunnitelmaa. Keimolaan piti tosiaankin mennä mutta olin asennoitunut Klaukkalan kautta Lahnukseen menoon joten kesti hetki ennenkuin tajusin mistä puhuttiin.

No mutta tulipahan ajeltua. Mukava sää ja aurinko paistoi. Tosin vähän eri puolella maapalloa ja oli siinä muutama sadepilvikin edessä. Ensi torstaina taas
062802moto_prv.gif

sanoi:
Siis hetkinen, montako vaatekertaa sinulla oli oikein mukana? Kai lainasit niitä kumihanskojakin samaan syssyyn ?
Eihän mulla mitään mukana... heh
smile_org.gif

Mä raahasin sen pahaa aavistamattoman kaverin meille himaan...
lookaround_orig.gif

Ja se mitä niillä kumihanskoilla tehtiin niin ##SENSUROITU##
biggrin.gif
biggrin.gif

Joo joutu skippaamaan.Mut syy on sumpan,kun se anto ensin jassulle ja sit mä jouduin ajamaan sumppaa ....et tumekin sais. Nih et semmosta tänään.
crazy.gif

Himassa minäkin  
smile_org.gif

Olipa kiva kahvitella ja ajella taas.Oli ensimmäinen kerta kun sai pistää sadeasua päälle...
smile_org.gif
Näytti nahka hieman kostealta jo tuossa Palojoen kohdalla.
-tai en mä mitään nähny, kun  visiiri oli märkä kummaltakin puolelta.

wink.gif
Jeps, kotiin päästiin ja viel suht kuivana kiitokset yammutar, ja ens torstaina uudestaan.

Joo. Kiitos taas ajoseurasta, vaikka aika lyhyeks jäikin ajot tänään
biggrin.gif
Meni enemmän huoltsikoilla istuskeluks
smile_org.gif

Oli oikein mukava ajella "Carinalla" takas kotiin, lämppäriä kovemmalle, vakionopeuden säädin päälle, popit soimaan... ei ne nahkanojatuolitkaan mitenkään epämukavat ole, eikä kastunu yhtään.
biggrin.gif

No niin, nyt se on tapahtunut... mustakin on tullut kahvilamotoristi.. Shelliltä menin suoraan Kehäkessalle. Siellä henkilökunta oli tauolla ja ovella sanoivat että talo tarjoaa. Siellä sain sitten kaakaoni ilmaiseksi
smile_org.gif

Kotiin lähtiessä olisi tarvinnut sadepukua jo kolmannen kerran tänä kesänä.

lookaround_orig.gif

Sama juttu! Kahvi oli ihan ok.

Shelliltä luikin hanskat märkänä kohti kotia kun kuvittelin että kylmä tulee. Mitä vielä, motaria mäntsälään ja mutkateitä takaisin! Hyvin tuntuu soltotex vettä pitävän. Ajokamat tosin painoi n. 10kg enemmän kuin lähtiessä joten vettä ehkä tuli vähän imettyä
smile_org.gif

Pimeys, sade, tietyöt ja vastaantulevan auton valot yhdessä tekevät mutkista vieläkin haasteellisempia
biggrin.gif

Back