Juuri tuota, huomasin vaan rivistöstä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri tuota, huomasin vaan rivistöstä
Tai ainakin letkan vetäjä niin luuli, muut tosin kiskaisi letkan Keimolan Nesteelle ja vetäjä heitti lenkin Klaukkalan rampin kauttaLahnuksen Shell oli kait määränpää. Reittinä Ruotsinkylä-Seutula-Petas-jonnekin (erkanin tässä letkasta)
OIKEASSA m-vessassa on keppi ja kiljoona kiloa painoa!
Ei tätä iltaa enää paremmin olisi voinut kuvailla....Ja munkkikahvitkin oli vielä tarjouksessa shellillä, täydellistä.[ Kertokaa nyvvielä että aurinko paistoi koko ajan, leppeä tuuli hyväili trimmattuja kehojanne ja muutenkin oli mukavaa?![]()
Siis hetkinen, montako vaatekertaa sinulla oli oikein mukana? Kai lainasit niitä kumihanskojakin samaan syssyynSitten mä rupesin oikein kivaksi, ja lainasin porvoon kaverille gore-takkia koti matkalle![]()
Mutta näin isot kiitit taas kaikille -uusille ja vanhoille naamoille seurasta, ens torstaina taas, eix je![]()
Joo suunnistus ei ole minun vahvimpia puoliaTai ainakin letkan vetäjä niin luuli, muut tosin kiskaisi letkan Keimolan Nesteelle ja vetäjä heitti lenkin Klaukkalan rampin kauttaLahnuksen Shell oli kait määränpää. Reittinä Ruotsinkylä-Seutula-Petas-jonnekin (erkanin tässä letkasta). Keimolasta ajettiin kahvien jälkeen Klaukkalan rampille ja siitä kaikki lähti omiin suuntiinsa.![]()
Kiitokset ajoseurasta!
Eihän mulla mitään mukana... hehsanoi:Siis hetkinen, montako vaatekertaa sinulla oli oikein mukana? Kai lainasit niitä kumihanskojakin samaan syssyyn ?
En tajunnut kysästä että oisko kuivia sukkia löytynyt..Sitten mä rupesin oikein kivaksi, ja lainasin porvoon kaverille gore-takkia koti matkalle![]()
Jeps, kotiin päästiin ja viel suht kuivana kiitokset yammutar, ja ens torstaina uudestaan.Himassa minäkin![]()
Olipa kiva kahvitella ja ajella taas.Oli ensimmäinen kerta kun sai pistää sadeasua päälle...
Sitten mä rupesin oikein kivaksi, ja lainasin porvoon kaverille gore-takkia koti matkalleNäytti nahka hieman kostealta jo tuossa Palojoen kohdalla.![]()
-tai en mä mitään nähny, kun visiiri oli märkä kummaltakin puolelta.
Mutta näin isot kiitit taas kaikille -uusille ja vanhoille naamoille seurasta, ens torstaina taas, eix je![]()