Olipas hienot pätkät joita kierrettiin, kiitokset kaikille seurasta!
Mopot viivalla
Kilisijä/kolisija
Mopot viivalla
Kilisijä/kolisija
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitsin vitsi, kaikki sit päätti seurata meikäläistä...Kiitokset kaikille hauskasta reissusta. Tämä taisi olla viimeinen mihin tänävuonna kerkeän mukaan, kun tuli aloitettua koulu. Paitsi jos vähän lintsais.![]()
Olikos tossa kehä 1:llä pukinmäen jälkeen joku siviilipalvelus-poliisi-tsekkiferrari?![]()
Vitsin vitsi, kaikki sit päätti seurata meikäläistä...![]()
Oisitte te saanu vielä retkeä jatkaa![]()
Siinähän se minun kaveri hopean hohtoinen siviili. Jotenki arvasin, että on kun pientareelta lähti liikenteeseen. Ja sinitakki istu sisällä kun sisään kurkkasin![]()
Ei varmasti ole viimenen kerta kun sua ottaa kaaliin....pikkasen ottaa taas kaaliin, mutta minkäs teet ... no, ehkä tämä ei kuitenkaan ollut historian viimeinen
eheeii varmastikkaanEi varmasti ole viimenen kerta kun sua ottaa kaaliin....pikkasen ottaa taas kaaliin, mutta minkäs teet ... no, ehkä tämä ei kuitenkaan ollut historian viimeinen
Jösses, eikös se tauolla totistettu, että ne susnat niittä öljyjä valuttaaKotosalla,kärpääsien saattelemana![]()
Vaik motarilla luulin et rukatin öljyt ne mun visiirin sotki![]()
Nam nam ku hyviä omppuja...löyty viel taskusta muutama varaastettu.
Kiitokset kaikille!
Jaahas, mikähän noita sivuja vaivaa kun jokunen on jo tuosta valitellut ettei kuvat näy. Useimmilla ne kuitenkin näkyy ihan ok. Antaako se sitten jonkin herjan kun kuvat ei kerran näy? Ootko koittanu uudemman kerran ladata noita?Miks muuten mitkään Jarrun kuvat ei näy minun koneella![]()
Oon yrittäny vaikka millä konsteilla, eri selain, eri asetukset, Adblock pois päältä, avata uuteen ikkunaan... jne. Koneen kun vaihtaa niin näkyy, eli taidan käydä siskon luona kattomassa neJaahas, mikähän noita sivuja vaivaa kun jokunen on jo tuosta valitellut ettei kuvat näy. Useimmilla ne kuitenkin näkyy ihan ok. Antaako se sitten jonkin herjan kun kuvat ei kerran näy? Ootko koittanu uudemman kerran ladata noita?Miks muuten mitkään Jarrun kuvat ei näy minun koneella![]()
Sattuiko kukaan huomaamaan "kenen/minkä" yli ajoin motarilla heti viimeisen työmaan jälkeen.
En tiedä kyllä mikä oli vaan ilkeesti käsille löi...Sattuiko kukaan huomaamaan "kenen/minkä" yli ajoin motarilla heti viimeisen työmaan jälkeen.
Tais olla sellaisen varoitus-tötterön jalka/pohja vai miksä sitä nyt sanois. Itse oranssi tötterö oli lähtenyt irti ja oli tien reunassa, mutta se pohja osa oli vielä paikallaan siinä kaistojen välimaastossa, meinasin itsekin ajaa siihen. Ton nyt ite huomasin, voihan se olla jotain muutakin![]()
Ja olipahan taas selkeää tekstiä...