• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting KE 23.8. Östersundom

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset kaikille hauskasta reissusta. Tämä taisi olla viimeinen mihin tänävuonna kerkeän mukaan, kun tuli aloitettua koulu. Paitsi jos vähän lintsais.
biggrin.gif

Olikos tossa kehä 1:llä pukinmäen jälkeen joku siviilipalvelus-poliisi-tsekkiferrari?
idea3.gif

Mahtavat oli reitit ja asvalttikin huippukunnossa.
Viimeiselle pätkälle en enää kehdannut tulla mukaan, kun alkoi jo hämärtää vaan tepikalta nokka kohti kotia.
Pahoittelut jälleen kerran jarrumiehenä olosta.  
tounge.gif

Mää mitään tsekkipoliisiverkkareita ainakaan nähnyt.
smile_org.gif

Kiitokset kaikille hauskasta reissusta. Tämä taisi olla viimeinen mihin tänävuonna kerkeän mukaan, kun tuli aloitettua koulu. Paitsi jos vähän lintsais.
biggrin.gif

Olikos tossa kehä 1:llä pukinmäen jälkeen joku siviilipalvelus-poliisi-tsekkiferrari?
idea3.gif
Vitsin vitsi, kaikki sit päätti seurata meikäläistä...
tounge.gif

Oisitte te saanu vielä retkeä jatkaa
biggrin.gif

Siinähän se minun kaveri hopean hohtoinen siviili. Jotenki arvasin, että on kun pientareelta lähti liikenteeseen. Ja sinitakki istu sisällä kun sisään kurkkasin
tounge.gif

Mut hyvää pätkää vedettiin
062802moto_prv.gif

Hyvää settiä - kiitokset vetäj(ä/i)lle!

Jengi häipy horisonttiin motarilla, täytyy vissiin lussu talven aikana turbottaa vai laittasko NOS:n
eek.gif

Hieno varmaan oli reitti,itse jouduin välillä poistuu letkasta ja palasin letkaan takaisin liljendaalin shellillä.Oma vika et jäi noi mutkatiet aika vähälle,aamulla korjataan tilannetta vedetään mutkateitä kemoraan ja takaisin niin eiköhän siitä synny reilut tuhannen kilsaa mutkaa ....
tounge.gif

Juuh hyvät oli pätkät, varsinkin tebis-shell liljendal väli sai värinää punttiin
tounge.gif
. Aamun pikavoitosta huolimatta motaripätkä meni "hit & run" tyyliin kesärekkis taskussa
biggrin.gif
biggrin.gif
Kilsoja kerty trippiin runsas 220 = ei huono. Thanks Petrille vetoavusta. Kerkeskö kukaan kalkutoida pyörälukua? yli 30 kait anyway...
sport05.gif

Vitsin vitsi, kaikki sit päätti seurata meikäläistä...
tounge.gif

Oisitte te saanu vielä retkeä jatkaa  
biggrin.gif

Siinähän se minun kaveri hopean hohtoinen siviili. Jotenki arvasin, että on kun pientareelta lähti liikenteeseen. Ja sinitakki istu sisällä kun sisään kurkkasin  
tounge.gif

Sä oot vaan niin vetovoimainen  
biggrin.gif

Ja hyvä että ajelit edellä, luultavasti olis muuten sakot napsahtanu, itse tajusin sivarit vasta kun aloit himmailemaan...

Kotosalla,kärpääsien saattelemana
biggrin.gif

Vaik motarilla luulin et rukatin öljyt ne mun visiirin sotki
wink.gif

Nam nam ku hyviä omppuja...löyty viel taskusta muutama varaastettu.
Kiitokset kaikille!

Kiitos taas hyvästä setistä. Teboilin jälkeinen reitti täytyy tallentaa gepsuun, niin hyvä pätkä oli.

Kilometrejä Espoon perukoilta Itä-Helsingin koukkauksella kertyi 290. Ensi viikolla taas...

Sattuiko kukaan huomaamaan "kenen/minkä" yli ajoin motarilla heti viimeisen työmaan jälkeen. Lähdin nimittäin reippaahkosti siinä kiihdyttämään ja jotain melko isoa jäi eturenkaan alle, tömäytti nimittäin etupäätä oikeen kunnolla. Olis ihan kiva tietää, mikä siellä motarilla mahtoi olla.

Kiitokset osanotosta, mittariin näytti tulleen 240 km.
Sori se alun Vanha Porvoon tie, oli tylsää, mutta pakko oli jotenkin siirtyä paremmille apajille. Ja löytyhän sitä mutkaa.

Valitettavasti en päässyt odottamattoman tapahtumasarjan jälkeen osallistumaan miittinkiin...pikkasen ottaa taas kaaliin, mutta minkäs teet
sad_orig.gif
no, ehkä tämä ei kuitenkaan ollut historian viimeinen
tounge.gif

Kotosalla,kärpääsien saattelemana
biggrin.gif

Vaik motarilla luulin et rukatin öljyt ne mun visiirin sotki
wink.gif

Nam nam ku hyviä omppuja...löyty viel taskusta muutama varaastettu.
Kiitokset kaikille!
Jösses, eikös se tauolla totistettu, että ne susnat niittä öljyjä valuttaa
biggrin.gif

Mun makarooni ei merkkaa, että syö sinä vaan sitä omppuus (kun mie en voi)
tounge.gif

Miks muuten mitkään Jarrun kuvat ei näy minun koneella
nixweiss.gif

Miks muuten mitkään Jarrun kuvat ei näy minun koneella
nixweiss.gif
Jaahas, mikähän noita sivuja vaivaa kun jokunen on jo tuosta valitellut ettei kuvat näy. Useimmilla ne kuitenkin näkyy ihan ok. Antaako se sitten jonkin herjan kun kuvat ei kerran näy? Ootko koittanu uudemman kerran ladata noita?
Oon yrittäny vaikka millä konsteilla, eri selain, eri asetukset, Adblock pois päältä, avata uuteen ikkunaan... jne. Koneen kun vaihtaa niin näkyy, eli taidan käydä siskon luona kattomassa ne
confused_orig.gif

Ei se mtn herjaa, on vaan se pikkanen ikoni siellä vas ylänurkassa.

Vaikuttaisko asiaan et on kannettava
nixweiss.gif

Hyvin nakyy Jarrun kuvat joka koneella kotona, hienoja kuvia onkin (paitsi kohteet)
bowdown.gif

Edit. niin ja kannettavia on vehkeet, ei vaikuta asiaan...

Sattuiko kukaan huomaamaan "kenen/minkä" yli ajoin motarilla heti viimeisen työmaan jälkeen.

Tais olla sellaisen varoitus-tötterön jalka/pohja vai miksä sitä nyt sanois. Itse oranssi tötterö oli lähtenyt irti ja oli tien reunassa, mutta se pohja osa oli vielä paikallaan siinä kaistojen välimaastossa, meinasin itsekin ajaa siihen. Ton nyt ite huomasin, voihan se olla jotain muutakin  
nixweiss.gif

Ja olipahan taas selkeää tekstiä...

Sattuiko kukaan huomaamaan "kenen/minkä" yli ajoin motarilla heti viimeisen työmaan jälkeen.

Tais olla sellaisen varoitus-tötterön jalka/pohja vai miksä sitä nyt sanois. Itse oranssi tötterö oli lähtenyt irti ja oli tien reunassa, mutta se pohja osa oli vielä paikallaan siinä kaistojen välimaastossa, meinasin itsekin ajaa siihen. Ton nyt ite huomasin, voihan se olla jotain muutakin
nixweiss.gif

Ja olipahan taas selkeää tekstiä...
En tiedä kyllä mikä oli vaan ilkeesti käsille löi...
Ja seuraavissa ajeluissa on kyllä jo kirkas visiiri! Lisää pintä jännitystä varsinkin mutkapätkillä, kun ei nää muuta kun edellä menevien takavalot!

Back