• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting Helatorstai 25.5. Östersundom

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sport05.gif
vapaata on, lupaa en tarvii, jos taivas ei tiputa pikkukissan kokoisia asioita ja osaan lukea karttaa oikein päin niin tulen varovasti kurkkaamaan

Jaa, kait sitä vois tälläinen epäsosiaalienen/-aktiivinenkin uskaltautua paikalle. Mikäli ei siis vettä sada...

Yritän tulla... Yllättäen taas vaan yhdet "kaudenpäättäjäiset" keskiviikkona...
nixweiss.gif

biggrin.gif
Mutta, tavoitteena olisi paikalle saapua.  
062802moto_prv.gif

Kyllähän minäkin paikalle saavun
smile_org.gif

...tietysti pienellä sää varauksella ja silläkin varauksella ettei tänään mene kamalan "aikaiseen" kaverin synttäreillä...

Mites kaikilla tuntuu olevan synttäreitä ja kaikenmaailma ristiäisiä tänään
wink.gif

Itse menen rehellisesti juhlimaan projektin lopetusta...
033102beer_1_prv.gif

Eli jos huomenna ei ole
ghostface.gif
niin sitten
sport05.gif

Ja anteeksi ylimalkaisesti hymiöiden käytöstä jo nyt
biggrin.gif

Tulen.
Onko täältä Espoosta tulossa muita? Vois ajella samaa kyytiä...

Tulen.
Onko täältä Espoosta tulossa muita? Vois ajella samaa kyytiä...
mä voisin tulla. Mut millä sä aiot ajella?? jos autolla niin ahtaudun mielelläni kyytiin..
thumbs-up.gif
Kyllä mä ihan mopolla aattelin mennä
biggrin.gif

Mut joo... 14:15 Lintuvaaran/ Vallikallion Shell. Jos siellä ei oo sillon ketään, ajelen keskenäni..,
sad_orig.gif
Mä voisin tulla tuohon aikaan siihen shellille, kun tässä jupperissa asustelen.

Pitäis varmaan tomtom tai vastaava hommata. Östersundom löytyi, mutta siihen onnistumiset sitten jäikin. Moottoritieltä käännyin Östersundomiin ja sieltä Helsinkiin päin, kun ilmeisesti ois pitänyt ajella Porvooseen päin. No tulipahan ajeltua
withstupid.gif

Lähdin heti kolmen jälkeen juuri pois östersundomin kahvilalta, aika mukava määrä porukkaa oli jo silloin paikalle kerääntynyt.
smile_org.gif

Lyhkäsesti mutkapätkää ja nyt kotona, sopivasti just ennen sadetta. Ajoitus täydellinen! Toivottavasti ette muutkaan kastuneet kovin pahoin.
062802moto_prv.gif

Back