• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting 31.5 Turenki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aina nää suvirannat osuu päiville kun pitää Orgin tekniikkaa huoltaa
biggrin.gif

Muistan kerran kun oli palvelimen yliheittoa ja täksi illaksi on merkattu tiettyjen komponenttien päivitystä.

Pitäkäähän kivaa
smile_org.gif

Tässä ollaan kipeenä, mutta täytyypä kattoa, jos olotila helpottuis iltaa kohti. Tai sitten sitä paranee vain
062802moto_prv.gif

Eli mukana tietyin varauksin.

Tuutteko Keimolasta Nurmijärvelle motaria pitkin ja siitä sitten mutkille?
Ajattelin ettei tarttis ajaa Keimolaan saakka

Vinkki, vinkki: Hikiän ytimessä siltatyömaa jossa todella ärsyttävät liikennevalot. Nimim."Hermot menny"
confused_orig.gif
Joo on jos jää odottamaan vihreetä, mut lyhyt silta ni näkee onks joku tulos vastaan... yli vaan. Kiertotie olis sit Kallio-Oitti reitti mut tulee jo lisää matkaa ja tuo tie on sellaista öljysoraa johon liimattu kivet pintaan.

Ei per..le! Ei tää olo tästä ainakaan parane.
confused_orig.gif

Taitaa siis jäädä ajot väliin. Ens viikolla sitten!

Olin kovasti tulossa, mut toteutin aamulla töihin lähtiissä klassisen "jarrulevylukko paikallaan liikenteeseen"- trikin, seurauksena katkennut alumiinihärpäke, missä on kiinni vasen jalkatappi ja vaihdekiksi. Ilman niitä on pirun vaikee ajaa...  
withstupid.gif

P.S. ei kellään sattuis lojuun nurkassa ko. osaa? Pyörä siis -96 Iso-bandiitti..

hirvee yskä,ei pystynyt /jaksanut lähtee, pitää tsempata huomiseen työyhteisön hyvinvointipäivään Porvoossa...

varmaan ollu hieno retki, prkl...

Lähtökiireessä näkyi olevan porukalla hosumisen makua, yksi kumi puhkesi ja ehkäisyvaahdotkin pukkasi reiästä sihisten pihalle - kunhan ei nyt sellasia kottikärrynrenkaita alkaisi pukkaamaan x kuukauden päästä.

Kävin lähettämässä porukat matkaan Keimolasta perinteisesti ja painuin itse kotiin aloittamaan Johun kanssa erään orgin komponentin päivitystä, jossa taas aikaa kului.

Jos oisin sadetutkaan sokeasti luottanut, oisin lähtenyt messiin. Onneksi en lähtenyt, tutka erehtyi melkoisesti, taisi olla eka kerta kun noin pahasti meni pieleen...

Jos oisin sadetutkaan sokeasti luottanut, oisin lähtenyt messiin. Onneksi en lähtenyt, tutka erehtyi melkoisesti, taisi olla eka kerta kun noin pahasti meni pieleen...
En tiedä liittyykö, mutta kuulin että nää oudot yli 90% kosteudet päivisin haittaavat noita sadetutkiakin hieman - ovat niin poikkeuksellisia suomen oloissa.

Perskeles, oikkee mukava reissu oli, hyvät pätkät... ei ihan ilman pisaroita päässyt, tsadissa vähän ripsas..

Ihan kuivana koko reissu, mä köpi laitoin jo päivällä et ei tuu vettä, olisit vaan uskonu mua. Jouduin vähän säästelemään kilsoja(eka huolto ens viikolla) joten letkan vetäjä oikasi kun muut heitti "lammin lenkin" ja niihän siinä kävi et mun puhelin soi "tuu hakee meijät täältä".  
tounge.gif
Kiitos mukana olleille. Takas tulessa bongattiin orggilaisia sälinkään kohdalla,  mut eipä ne tainneet huomata meitä.
wink.gif
sanoi:
Tulihan sinne Stadin Orggilaisetkin, kelihän oli mitä mainioin.
Aurinkohan paisto sillon kun lähdettiin ajelemaan himaan päin.

Ei satanu koko reissuna
033102bebe_1_prv.gif

Aivan älyttömän mukavaa tietä oli tulla pois sieltä suvirannasta
smile_org.gif

Vaikkakaan ei ollut mitään hajua missä mä oon taas ollu
blush.gif

Hyvä vauhti - mukavia ihmisiä taas moooonta - ja uskomattoman hyvää jääkaakaokahviakin löytyi.

Kiitti kiitti kaikille seurasta - ens torstaina taas jookos
smile_org.gif

Kiitos kaikille mukavasta reissuseurasta. On se vaan kivaa ajaa kun ei ole aavistustakaan missä on.
biggrin.gif

Tossa "tekno shellin" kohdalla alkoi olla tiet märkiä, mutta onneksi vähän kauempana kehäIII:n ulkopuolella oli kuivaa.

Back