isorosvo Liittynyt 4.1.2006 Sijainti Tuusula 1.6.2007 #41 Huomasin,me vaan lähettiin teitä kalkuun toistakautta.Muuten mukavaa mutta tie poikki ja eikun ympäri ettei tarvinnu mennä hiekalle.
Huomasin,me vaan lähettiin teitä kalkuun toistakautta.Muuten mukavaa mutta tie poikki ja eikun ympäri ettei tarvinnu mennä hiekalle.
G Guest Guest 1.6.2007 #42 (isorosvo @ Kesä. 01 2007 sanoi: Huomasin,me vaan lähettiin teitä kalkuun toistakautta.Muuten mukavaa mutta tie poikki ja eikun ympäri ettei tarvinnu mennä hiekalle. Napsauta laajentaaksesi... Olisitte liittyneet letkaan. Me vetästiin Hirvihaaran ja Ohkolan kautta Järvenpään Abc:lle tankkaamaan ja kahville, ennen kun lähdettiin himaan.
(isorosvo @ Kesä. 01 2007 sanoi: Huomasin,me vaan lähettiin teitä kalkuun toistakautta.Muuten mukavaa mutta tie poikki ja eikun ympäri ettei tarvinnu mennä hiekalle. Napsauta laajentaaksesi... Olisitte liittyneet letkaan. Me vetästiin Hirvihaaran ja Ohkolan kautta Järvenpään Abc:lle tankkaamaan ja kahville, ennen kun lähdettiin himaan.
Kärppä Liittynyt 15.4.2006 Sijainti Järvenpää 1.6.2007 #43 Kiitoksia kyydeistä, kurvailin Suvirannasta omia "polkuja" kotio... ensi kertaan
demonos Liittynyt 6.4.2005 Sijainti Rovaniemi 3.6.2007 #44 (YAMMUTAR @ Touko. 31 2007 sanoi: Aivan älyttömän mukavaa tietä oli tulla pois sieltä suvirannasta Vaikkakaan ei ollut mitään hajua missä mä oon taas ollu Napsauta laajentaaksesi... Kyllä oli hyvää tietä, tiedolla vai tuurilla, aivan sama Mukavaa oli, ens kerralla uusiksi!
(YAMMUTAR @ Touko. 31 2007 sanoi: Aivan älyttömän mukavaa tietä oli tulla pois sieltä suvirannasta Vaikkakaan ei ollut mitään hajua missä mä oon taas ollu Napsauta laajentaaksesi... Kyllä oli hyvää tietä, tiedolla vai tuurilla, aivan sama Mukavaa oli, ens kerralla uusiksi!