Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Takarengas sisäänajettu, kahvit juotu, bensaa poltettu, ja kivaa oli taas koko rahan edestä. Suurin osa taitaa vielä olla jossain Pernajan puolella maaseutumatkalla, ja Riihimäkeläiset etsivät toisiaan Porvoon kaupungista, ja meikäläinen oli petturi, ja lopetti kierroksen kesken kaiken.
No vittusaatana, mä fiilistelin tosiaan koko päivän uutta putkistoani ja olin niin tyytyväinen sen ääniin - sit tää yks sankari tulee ja päräyttää SV:n käyntiin niin se oli sit siinäJuu, hyvät oli mutkapätkät ja SV1000 nousi mun moporanking-
listalla melko monta pykälää ylös.Aika möyheät äänet.![]()
No oli ne bussin äänetkin ihan möyheät.. Ei toki SV-möyheät, mutta kuitenkin..No vittusaatana, mä fiilistelin tosiaan koko päivän uutta putkistoani ja olin niin tyytyväinen sen ääniin - sit tää yks sankari tulee ja päräyttää SV:n käyntiin niin se oli sit siinäJuu, hyvät oli mutkapätkät ja SV1000 nousi mun moporanking-
listalla melko monta pykälää ylös.Aika möyheät äänet.![]()
![]()
Kyllä me siel alkupäässä tulleet ihan rahaa käytettiinIso kiitos sille terassin pitäjälle koska tarjosi vissiin koko porukalle ilmaiset syötävät ja juotavat, todella upeata.
Jahas, se on ens kerralla tultava sitten myöhässä paikalleKyllä me siel alkupäässä tulleet ihan rahaa käytettiinIso kiitos sille terassin pitäjälle koska tarjosi vissiin koko porukalle ilmaiset syötävät ja juotavat, todella upeata.![]()