Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voi paska, lämmin yö saanyt alfredinkin liikkeelle...Jätän väliin, kun viime yönä pöllitiin mopotin![]()
Näin valitettavasti on, että en itse pääse paikalle.Jos en väärin käsittänyt niin Petri ei ole tulossa, eli letkan vetopaikka on vapaana. Joku porvoon mestari voisi ottaa ajolenkin karttana toimimisen ?
Näillä näkymin edelleen tulossa, ja toinen Ihme myös. Eiköhän jompikumpi meistä voi karttapaikan ottaa. Ja tuo "wannabee-Ihme/talonrakentaja" tuolta metsästähän oli myös tulossa.Näin valitettavasti on, että en itse pääse paikalle.Jos en väärin käsittänyt niin Petri ei ole tulossa, eli letkan vetopaikka on vapaana. Joku porvoon mestari voisi ottaa ajolenkin karttana toimimisen ?
Ilta menee työn merkeissä, eli kesäillallinen, juomaa ja illan viettoa. Harmillista, mutta valitettavaa.
Pitäkää letka kasassa.![]()
Juu, voishan sitä porukalla ajella tuonnepäin. Tähtään siihen klo 17, mutta en ole aivan varma vielä ehdinkö.oiskohan täält espoon suunnilta tulossa muita. Vois mennä samaa matkaa tonne. Vallikallion Shell vois olla hyvä lähtöpaikka vaikka klo 17.00.
Voisin tuupata mukaan sumpille. Olen 1700 sellilläJuu, voishan sitä porukalla ajella tuonnepäin. Tähtään siihen klo 17, mutta en ole aivan varma vielä ehdinkö.oiskohan täält espoon suunnilta tulossa muita. Vois mennä samaa matkaa tonne. Vallikallion Shell vois olla hyvä lähtöpaikka vaikka klo 17.00.
tähdätään samaan jos saan mopon huollosta ennen sitäVoisin tuupata mukaan sumpille. Olen 1700 sellilläJuu, voishan sitä porukalla ajella tuonnepäin. Tähtään siihen klo 17, mutta en ole aivan varma vielä ehdinkö.oiskohan täält espoon suunnilta tulossa muita. Vois mennä samaa matkaa tonne. Vallikallion Shell vois olla hyvä lähtöpaikka vaikka klo 17.00.
Heikolta näyttää, mökin kalustaminen vie aikaa, ja juhannukseen on vain viikkoMitenkäs onko muista "vakiotoimitsijoista" mitään tietoa? Rimmon, yammutar, köpi?
Mehän saadaan jo oma porukka menomatkallekintähdätään samaan jos saan mopon huollosta ennen sitäVoisin tuupata mukaan sumpille. Olen 1700 sellilläJuu, voishan sitä porukalla ajella tuonnepäin. Tähtään siihen klo 17, mutta en ole aivan varma vielä ehdinkö.oiskohan täält espoon suunnilta tulossa muita. Vois mennä samaa matkaa tonne. Vallikallion Shell vois olla hyvä lähtöpaikka vaikka klo 17.00.