• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting 15.6. Porvoo Jokiranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jätän väliin, kun viime yönä pöllitiin mopotin  
sad_orig.gif

Musta 6-mukinen pyörävanhus aikoo myös ehkä tulla...viimeksikin oli mukava ajelu.(Porkkalan suunta).

Jos en väärin käsittänyt niin Petri ei ole tulossa, eli letkan vetopaikka on vapaana. Joku porvoon mestari voisi ottaa ajolenkin karttana toimimisen ?

oiskohan täält espoon suunnilta tulossa muita. Vois mennä samaa matkaa tonne. Vallikallion Shell vois olla hyvä lähtöpaikka vaikka klo 17.00.

Iski kevyt kesäflunssa mutta jos illalla tunnen itseni ajokuntoiseksi niin yritetään ainakin kaffeelle tulla...

Jos en väärin käsittänyt niin Petri ei ole tulossa, eli letkan vetopaikka on vapaana. Joku porvoon mestari voisi ottaa ajolenkin karttana toimimisen ?
Näin valitettavasti on, että en itse pääse paikalle.
Ilta menee työn merkeissä, eli kesäillallinen, juomaa ja illan viettoa. Harmillista, mutta valitettavaa.

Pitäkää letka kasassa.
033102beer_1_prv.gif

Näin valitettavasti on, että en itse pääse paikalle.
Ilta menee työn merkeissä, eli kesäillallinen, juomaa ja illan viettoa. Harmillista, mutta valitettavaa.

Pitäkää letka kasassa.  
033102beer_1_prv.gif
Näillä näkymin edelleen tulossa, ja toinen Ihme myös. Eiköhän jompikumpi meistä voi karttapaikan ottaa. Ja tuo "wannabee-Ihme/talonrakentaja" tuolta metsästähän oli myös tulossa.
033102bebe_1_prv.gif

Ja empiville tiedoksi, reissuun 2,5vkoa aikaa, joten korttia EN aio menettää.....
wink.gif

Ja edelleen, jos Affelle huomenna menevää porukkaa tulee, voisin ottaa osan liiveistä mukaan, vaikka 10kpl, koko paketti on niin s****nan iso. Mutta infotkaa ajoissa.

Ok, ace vetää siis letkaa mahdollisesti.

Mitenkäs onko muista "vakiotoimitsijoista" mitään tietoa? Rimmon, yammutar, köpi?

oiskohan täält espoon suunnilta tulossa muita. Vois mennä samaa matkaa tonne. Vallikallion Shell vois olla hyvä lähtöpaikka vaikka klo 17.00.
Juu, voishan sitä porukalla ajella tuonnepäin. Tähtään siihen klo 17, mutta en ole aivan varma vielä ehdinkö.
Voisin tuupata mukaan sumpille. Olen 1700 sellillä
tähdätään samaan jos saan mopon huollosta ennen sitä

Juu, voishan sitä porukalla ajella tuonnepäin. Tähtään siihen klo 17, mutta en ole aivan varma vielä ehdinkö.
Voisin tuupata mukaan sumpille. Olen 1700 sellillä
tähdätään samaan jos saan mopon huollosta ennen sitä
Mehän saadaan jo oma porukka menomatkallekin
062802jumpie_prv.gif

Mä ehkä tulen jos löydän sinne
sad_orig.gif
Rimmon joutuu jäämään töihin...
bawling.gif

Mulla on Navigaattori hajalla että suunnistaminen on mitä on
smile_org.gif

Back