Uusille heeboille tää ei olekaan aina ihan helppo rasti. Siis että käy kysymässä vetäjältä erinäisiä juttuja. Ite oon ollu parilla ajelulla, mut ei kyllä ole vieläkään hajua about kenenkään nickeistä, oikeista nimistä puhumattakaan. Yritä nyt sieltä sitten löytää se vetäjän näköinen sälli, varsinkin kun sekin on joka torstai eri tyyppitarttee sanoo vaan letkan vetäjälle ettei ajeta pidempään ilmans tankilla käyntiä![]()
![]()
Kyselemällähän siitä usein selviää, mutta kuinka monta "en tiedä"-vastausta pitää kuunnella ennen kuin tärppää? Sitäpaitsi eihän suomalainen mies koskaan kysele neuvoja![]()
Kyllähän se vetäjä usein aika pian lähdön jälkeen selviää, mutta silloin se voi olla jo myöhäistä. Ehdotankin jotain hyvää tuntomerkkiä kulloisenkin ajelun vetäjälle. Esim. sellainen tosi hieno neonkeltainen liivi![]()
...Ja kuinka ollakaan vapaaehtoisten vetäjien määrä juuri romahti![]()
Noh sovitaankos että tullaan sanomaan mulle niin mä metsästän sen letkanvetelijän ennen liikkeelle lähtöä
Meikkis nyt on lähes aina mukana siellä missä tapahtuu...
Mut tunnistaa ehkä helpoiten siitä että mun pyörässä lukee heti rekkarikilven alla Yammutar
tai sitten siitä etten ole juuri koskaan hiljaa
edit: jos noita liivejä ruvetaan käyttämään niin mä vähän luulen ettei saada letkaan ikinä ketään vetäjää